Originally posted by jannmann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Ei voi tässä huudella nimiä, koska näin miehissä sovittiin, jotta saadaan lohko kuntoon, mutta googlettamalla löytyy kyllä pulju(ja), jotka kyseisiä koneistuksia toteuttavat.
Leave a comment:
-
-
Moottorisilikonia alumiinipinnoille puolikuiden kohdille ja koppien saumakohtiin sipaistuna on oikea tapa asentaa tiiviste. Muihin kohtiin ei vaadi kuin puhtaat pinnat.
Hyväksi todettua ainetta http://www.wurth.co.uk/technical-che...tv-black-200ml
Kerro toki mikä koneistamo hoonasi lohkosi ja putkittaa nyt?
Olen miettinyt tuon yhden lohkon putkittamista josta yksi sylinteriseinä kärsinyt männän sulamisen johdosta.
Last edited by MH motorsport; 19-11-2015, 18:23.
Leave a comment:
-
-
Haaramoottorisesta venakoppien takakulmat kosteena ja toisella puolella jopa öljytippa, joten aika vaihtaa.
Uudet tiivisteet/kumiprikat tietty mutta ehdottomasti kuivana vai jonkin tietyn tiivisteliiman kanssa tehostettuna???
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mantamane View PostKyseinen koneistamo lupasi putkittaa tuon lohkon kokonaan. Kertoivat myös että alkuperäiset männät ja renkaat käyvät jatkossakin. Ainut ero on männänrenkaissa, jossa on kuulemma jonkinlainen pinnoite, mutta toimii rautaputkien kanssa.
Olivat sotkeneet laput, toisen alusil lohkon kanssa ja poranneet minun lohkon ylikokoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jannmann View PostEi sovi, näin olen ainakin itse sen ymmärtänyt.
No mikäs siinä viimeisen koneen hoonauksessa meni pieleen? Eikö koneistaman korvaa sitä jos tekivät kerran virheen?
Missä meinasit putkittaa?
Olivat sotkeneet laput, toisen alusil lohkon kanssa ja poranneet minun lohkon ylikokoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostSaatko puristettua letkusta jäähdytysjärjestelmään yli 2bar paineen? Silloin sen kuuluu päästää läpi.
Korkki sökö.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ämmä5 View PostMoi.
Miten voi todeta paisuntasäiliön korkin kunnon? Kuuluuko päästää paineita kun painelee ylävesiletkusta? :think
Edit: Rupeaa nimittäin keittämään 10km ajon jälkeen, ja nakkaa nesteet pihalle. Vika on joko tuossa tai kannessa. Ilman termostaattia ei keitä, joka voisi viitata juuri tuohon paisarin korkkiin.
Kiitos jo etukäteen.
Korkki sökö.
Leave a comment:
-
-
Moi.
Miten voi todeta paisuntasäiliön korkin kunnon? Kuuluuko päästää paineita kun painelee ylävesiletkusta? :think
Edit: Rupeaa nimittäin keittämään 10km ajon jälkeen, ja nakkaa nesteet pihalle. Vika on joko tuossa tai kannessa. Ilman termostaattia ei keitä, joka voisi viitata juuri tuohon paisarin korkkiin.
Kiitos jo etukäteen.Last edited by ämmä5; 18-11-2015, 18:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mantamane View PostSopivatko m62 männät ja renkaat valurauta putkille jos putkittaa lohkon?
No mikäs siinä viimeisen koneen hoonauksessa meni pieleen? Eikö koneistaman korvaa sitä jos tekivät kerran virheen?
Missä meinasit putkittaa?
Leave a comment:
-
-
Sopivatko m62 männät ja renkaat valurauta putkille jos putkittaa lohkon?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Patriot View PostVANOS-peijaiset alkaa lähestyä.
Tarvitsenko "normaalien" ajoitustyökalujen lisäksi jonkin erikoistyökalun kampuran pultin/viskon irroittamiseen?
[/LIST]
http://workshop-manuals.com/bmw/5_se..._damper_(m62)/
ja
http://workshop-manuals.com/bmw/5_se...oupling_(m62)/
Leave a comment:
-
-
E38:ssa onkin reilusti enemmän tilaa kuin e39:ssä. Toki se onnistuu e39:ssäkin, mutta on melko ahdasta. Monet on sitten siinä ährätessään pyöräyttäneet pultin kannan pyöreäksi. Mikäli sen imusarjan irroittaa voi sen samalla puhdistaa. Toki ne öljyt sieltä imusarjasta pikkuhiljaa palaa pois vaikkei sitä puhdistaisi.
merbau:n asemassa itse ainakin veisin auton takaisin ja käskisin etsiä ja korjata vian, koska se toimi ennen remppaa. Toki jotkut tiivisteet nyt voi maksaa, jos niitä joutuu vaihtamaan, mutta muuten kyllä kuuluisi mennä korjaamoon piikkiin. Kyllä niiden kuuluu työlleen antaa takuu.
Leave a comment:
-
Leave a comment: