Originally posted by Morkai
View Post
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En tarkoita sitä... Ilmeisesti vaan b30 imusarjoissa.. Jos imusarjan sisälle kahtoo niin peittää imusarjan tötteröistä ylöspäin.. Ilmeisesti kuristaan virtausta tai en osaa sanoa turhalta näyttää...
Leave a comment:
-
-
Tarkoitatko härpäkkeellä sitä takakannesta tulevaa putkea? Ainakaan b40-sarjassa en ole ikinä nähnyt mitään muita sisällä kuin tuon putken jolla huohotushöyryt saatiin kenties paremmin sotkettua imuilman sekaan tuomalla ne putkella kaasuläpän viereen. Tuo putki jäi jossain vaiheessa pois (ainakaan m62b44tu koneessa sitä ei ollu).
Leave a comment:
-
-
mikäs virka on m60b30 imusarjan sisällä tötteroitten yläpuolella olevalla muovi härpäkkeellä? koko imusarjan mittanen joku ilman ohjaaja? on vaan toisesta päästä irronnut liimauksesta ja mietin että poistanko kokonaan vai annanko olla? hyötyä vai haittaa?
Leave a comment:
-
-
m62b35 suuttimia ettiskelen. Jos löytyy niin ilmoitalla privaan. 2kpl
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti* View Poste39 535iA -97 pullauttanu nyt pari kertaa ylävesiletkun pihalle. Toinen näistä kovemmassa vedossa.. paisarinkorkki ja klemmari vaihdettu. ei syö nestettä ja käy tasasesti että tuskin kannenvälistä vuotaa? mikähän vois olla :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSe 1.4 bar korkki on vähän niin ja näin. Järjestelmässä pitää kuitenkin jonkin verran olla painetta ettei keitä kun lämmöt ovat normaalisti reilun sata.
Itselläni ainakin jäähdyttimessä on sellainen "juomutettu" lähtö jossa viimeinen rengas on muita paksumpi. Koitin joskus vastaavasta romusta syyläristä irrottaa letkua ilman klemmarin avausta seisomalla jäähdyttimen päällä ja kiskomalla letkusta. Lopputuloksena otin klemmarin irti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostVertaas sitä sun letkunlähtöö vaikka internet kuvaan. Pakko olla jotain vialla. Eihän se nyt ikinä noin irtoo vaikka tekis minkälaisen paineen vesitilaan. Letkut pitäs ennenmmin räjähtää tai jompikumpi kenno. Ettei vaan olis pätkä lähteny siitä syylärin letkukarasta? Ja siksi ei pysy?
Leave a comment:
-
-
Vertaas sitä sun letkunlähtöö vaikka internet kuvaan. Pakko olla jotain vialla. Eihän se nyt ikinä noin irtoo vaikka tekis minkälaisen paineen vesitilaan. Letkut pitäs ennenmmin räjähtää tai jompikumpi kenno. Ettei vaan olis pätkä lähteny siitä syylärin letkukarasta? Ja siksi ei pysy?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti* View PostJoo niin näyttäis olevan! korjataan kirjotusvirhe eli 1.4barin omia ilmeisesti löytyy mutta niitä taitaa enemmän olla diisseleissä. ostin tuohon 2barin uuden mutta edellinen oli 1,4bar.. täytyy varmaan hakia vielä uus sellanen ja koittaa. samalla vois toki uusia sen yläletkun jos auttas asiaa. vähän kyllä epäilen
Itselläni ainakin jäähdyttimessä on sellainen "juomutettu" lähtö jossa viimeinen rengas on muita paksumpi. Koitin joskus vastaavasta romusta syyläristä irrottaa letkua ilman klemmarin avausta seisomalla jäähdyttimen päällä ja kiskomalla letkusta. Lopputuloksena otin klemmarin irti
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti* View PostLetku ja lähtö näyttää molemmat silmällä aivan ehjiltä. lähdössä on selkeä se kaulus siinä reunalla ja letkukin aivan ok näkönen. suht helposti meni toki ilman klemmaria paikalleen mutta mielestäni aivan normaali.. kuuluukos tuos olla alunperin 2 vai 4barin paisarinkorkki?
Leave a comment:
-
Leave a comment: