memebuy23buy

M60/M62 kysymyksiä II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jankko
    replied
    Originally posted by Morkai View Post
    Kaikista vanhoista kolmelitrasista löytyy tuo.
    Mitä hyötyä tollasesta on? Voiko sen poistaa?

    Leave a comment:


  • Morkai
    replied
    Kaikista vanhoista kolmelitrasista löytyy tuo.

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Originally posted by jankko View Post
    Näkyyköhän toi kuva
    On piru outo. Ei oo aikasemmin tullu vastaan edes kuvissa.

    Leave a comment:


  • jankko
    replied
    Näkyyköhän toi kuva
    Attached Files

    Leave a comment:


  • jankko
    replied
    En tarkoita sitä... Ilmeisesti vaan b30 imusarjoissa.. Jos imusarjan sisälle kahtoo niin peittää imusarjan tötteröistä ylöspäin.. Ilmeisesti kuristaan virtausta tai en osaa sanoa turhalta näyttää...

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Tarkoitatko härpäkkeellä sitä takakannesta tulevaa putkea? Ainakaan b40-sarjassa en ole ikinä nähnyt mitään muita sisällä kuin tuon putken jolla huohotushöyryt saatiin kenties paremmin sotkettua imuilman sekaan tuomalla ne putkella kaasuläpän viereen. Tuo putki jäi jossain vaiheessa pois (ainakaan m62b44tu koneessa sitä ei ollu).

    Leave a comment:


  • jankko
    replied
    mikäs virka on m60b30 imusarjan sisällä tötteroitten yläpuolella olevalla muovi härpäkkeellä? koko imusarjan mittanen joku ilman ohjaaja? on vaan toisesta päästä irronnut liimauksesta ja mietin että poistanko kokonaan vai annanko olla? hyötyä vai haittaa?

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    m62b35 suuttimia ettiskelen. Jos löytyy niin ilmoitalla privaan. 2kpl

    Leave a comment:


  • Morkai
    replied
    Originally posted by Antti* View Post
    e39 535iA -97 pullauttanu nyt pari kertaa ylävesiletkun pihalle. Toinen näistä kovemmassa vedossa.. paisarinkorkki ja klemmari vaihdettu. ei syö nestettä ja käy tasasesti että tuskin kannenvälistä vuotaa? mikähän vois olla :think
    Moottorin tukikumi kaput ja kone nousee kaasulla ylös ja vetäsee letkun irti? Konepelti ylös, D päällä jarrua vasten reilusti kaasua ja katot pomppaako kone.

    Leave a comment:


  • Antti*
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Se 1.4 bar korkki on vähän niin ja näin. Järjestelmässä pitää kuitenkin jonkin verran olla painetta ettei keitä kun lämmöt ovat normaalisti reilun sata.

    Itselläni ainakin jäähdyttimessä on sellainen "juomutettu" lähtö jossa viimeinen rengas on muita paksumpi. Koitin joskus vastaavasta romusta syyläristä irrottaa letkua ilman klemmarin avausta seisomalla jäähdyttimen päällä ja kiskomalla letkusta. Lopputuloksena otin klemmarin irti
    Joo kyllä se nyt kuulostaa että letkussa se vika on ennemmin ku tuos korkis, korkki kuitenki uus oli sitte 1.4 tai 2bar. koitetaan sillä josko rupeais pitämään.

    Leave a comment:


  • Antti*
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Vertaas sitä sun letkunlähtöö vaikka internet kuvaan. Pakko olla jotain vialla. Eihän se nyt ikinä noin irtoo vaikka tekis minkälaisen paineen vesitilaan. Letkut pitäs ennenmmin räjähtää tai jompikumpi kenno. Ettei vaan olis pätkä lähteny siitä syylärin letkukarasta? Ja siksi ei pysy?
    No kyllä mun mielestä kans se pitäs ennemmin ampua vaikka korkinvälistä kun tuosta.. täytyy nyt tutkia se liitos ja hakia sinne uus letku ainaki samantien. siinä syylärin kaulassa ei ollu mun mielestä kun yks semmonen juova aivan lähdön reunassa :think

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Vertaas sitä sun letkunlähtöö vaikka internet kuvaan. Pakko olla jotain vialla. Eihän se nyt ikinä noin irtoo vaikka tekis minkälaisen paineen vesitilaan. Letkut pitäs ennenmmin räjähtää tai jompikumpi kenno. Ettei vaan olis pätkä lähteny siitä syylärin letkukarasta? Ja siksi ei pysy?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Antti* View Post
    Joo niin näyttäis olevan! korjataan kirjotusvirhe eli 1.4barin omia ilmeisesti löytyy mutta niitä taitaa enemmän olla diisseleissä. ostin tuohon 2barin uuden mutta edellinen oli 1,4bar.. täytyy varmaan hakia vielä uus sellanen ja koittaa. samalla vois toki uusia sen yläletkun jos auttas asiaa. vähän kyllä epäilen
    Se 1.4 bar korkki on vähän niin ja näin. Järjestelmässä pitää kuitenkin jonkin verran olla painetta ettei keitä kun lämmöt ovat normaalisti reilun sata.

    Itselläni ainakin jäähdyttimessä on sellainen "juomutettu" lähtö jossa viimeinen rengas on muita paksumpi. Koitin joskus vastaavasta romusta syyläristä irrottaa letkua ilman klemmarin avausta seisomalla jäähdyttimen päällä ja kiskomalla letkusta. Lopputuloksena otin klemmarin irti

    Leave a comment:


  • Antti*
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Tuosta nyt äkkiä katottuna 2 barin korkki, ei kai näihin alun perin mitään 4 barin korkkeja ees oo..?
    Joo niin näyttäis olevan! korjataan kirjotusvirhe eli 1.4barin omia ilmeisesti löytyy mutta niitä taitaa enemmän olla diisseleissä. ostin tuohon 2barin uuden mutta edellinen oli 1,4bar.. täytyy varmaan hakia vielä uus sellanen ja koittaa. samalla vois toki uusia sen yläletkun jos auttas asiaa. vähän kyllä epäilen

    Leave a comment:


  • Roisto
    replied
    Originally posted by Antti* View Post
    Letku ja lähtö näyttää molemmat silmällä aivan ehjiltä. lähdössä on selkeä se kaulus siinä reunalla ja letkukin aivan ok näkönen. suht helposti meni toki ilman klemmaria paikalleen mutta mielestäni aivan normaali.. kuuluukos tuos olla alunperin 2 vai 4barin paisarinkorkki?
    Tuosta nyt äkkiä katottuna 2 barin korkki, ei kai näihin alun perin mitään 4 barin korkkeja ees oo..?

    Leave a comment:

Working...
X