I called Eagle today and they say they are good for 750HP to the fly wheel.That is what the rods are tested at.
Ja tämä v-8 moottorilla. 93,75hv/kanki. H:beam, 4340 materiaalina.
Noilla hevosvoimalukemilla tee mitään. Samalla palopaineella ja vetorasituksella irtoaa paljon suuremmat tehot jos lyhennät iskua ja lisäät kierroksia.
antakaas ny apuja.. olis m20b20 ja turbo osat olis niin mitä teen sytytyksen ja imm kans?? riittääkö vakio ruiskutus järjestelmä ja sytytys puoli? tavoitteena ~250hv..
elikkä pärjäiskö jonku 325 ilmamassamittarilla ja sen suuttimilla?
mitä tehdä ostin eilen projektin e34-88 avk:lta ja papereista selvis et ajoneuvoon on asennettu pakokaasu ahdin carret t40, no aukasin nokka pellin yllätys yllätys ei hän siellä mitään ollut. ajoneuvo on vissiin muutos katsastettu-94, joten lykkäänkö ahtimen paikalleen ja leimalle vai käytänkö ensin leimalla ja sit vasta ahdin? täällä eivät osannu sanoa katsaskonttorilla juuta eikä jaata.
Olisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?
Olisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?
No eipä ole ainakaan hirmu mukava ajettava ku vääntö puoli "ajo" kierroksilla aika olematonta. Kyllä 1500e saa kamat kasaan, jos osaa ite tehdä kaiken ja käyttää käytettyä osaa tai haetaan pientä teholisää. Tarkista nyt alkuun että ei ole vähäpäästöinen.
No eipä ole ainakaan hirmu mukava ajettava ku vääntö puoli "ajo" kierroksilla aika olematonta. Kyllä 1500e saa kamat kasaan, jos osaa ite tehdä kaiken ja käyttää käytettyä osaa tai haetaan pientä teholisää. Tarkista nyt alkuun että ei ole vähäpäästöinen.
Jeps, vähäpäästöinen on. 250-300 hevosvoimaa olisi tarkoitus saada takapyörille, tuolla budjetilla onko kaukainenkin haave?
Unohda nyt alkuunsa tuo vähäpäästönen koppa ja eti suosiolla semmonen koppa mikä on EI vähäpäästönen.
Ääh, anteeksi,ei ollut oikein ajatus mukana tuota kirjoittaessa tuohon aikaan, auto siis nimenomaan EI ole vähäpäästöinen Olisikohan kuitenkin järkevämpää vaihtaa tuo BMW 535 joka on myös ollut ajatuksena ja turbottaa se, sitä olisi helpompi repiä tuo 300 heppaakin irti.
Comment