Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muumi
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 1702
    • Rovaniemi

    Originally posted by kalle7876 View Post
    1500hv eaglen veiveillä
    Olis aika hyvin kiinalaisilta.
    E24 635csi

    Comment

    • S4Driver
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2006
      • 572
      • Kaukana

      I called Eagle today and they say they are good for 750HP to the fly wheel.That is what the rods are tested at.
      Ja tämä v-8 moottorilla. 93,75hv/kanki. H:beam, 4340 materiaalina.

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        Noilla hevosvoimalukemilla tee mitään. Samalla palopaineella ja vetorasituksella irtoaa paljon suuremmat tehot jos lyhennät iskua ja lisäät kierroksia.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • M.Kytölä
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2008
          • 226
          • Lehtimäki/Seinäjoki

          antakaas ny apuja.. olis m20b20 ja turbo osat olis niin mitä teen sytytyksen ja imm kans?? riittääkö vakio ruiskutus järjestelmä ja sytytys puoli? tavoitteena ~250hv..
          elikkä pärjäiskö jonku 325 ilmamassamittarilla ja sen suuttimilla?
          e30 318i -> 320i tic -> 325tic -> 335tic
          e34 535i & e30 316i (varaosa autot)
          e21 315i

          ex:
          e36 318is -94
          / e39 540iA -97 / e32 735i -87 / e34 525i

          Comment

          • kai k
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 65
            • Nurmes

            m20 motti carret t40

            mitä tehdä ostin eilen projektin e34-88 avk:lta ja papereista selvis et ajoneuvoon on asennettu pakokaasu ahdin carret t40, no aukasin nokka pellin yllätys yllätys ei hän siellä mitään ollut. ajoneuvo on vissiin muutos katsastettu-94, joten lykkäänkö ahtimen paikalleen ja leimalle vai käytänkö ensin leimalla ja sit vasta ahdin? täällä eivät osannu sanoa katsaskonttorilla juuta eikä jaata.

            Comment

            • Jonbee
              Bimmer Rookie
              • Sep 2005
              • 41
              • Tampere

              kokemuksia m60b40 koneesta remmillä? onko laillisen helppoa?

              Comment

              • --nismo200sx--
                BTCF Member
                • Jan 2007
                • 169
                • Lohja

                suuttimista

                käykös mk3 turbosupran suuttimet suoraan m20b25 koneeseen niinku fyysisesti? moottorinohjaus vaihtuu megaan.
                -e30 325tic track

                Comment

                • taramppa
                  Newbiemmer
                  • Jan 2009
                  • 6
                  • Finland

                  Olisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?

                  Comment

                  • JusZsE
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2008
                    • 134
                    • Järvenpää

                    Originally posted by taramppa View Post
                    Olisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?
                    No eipä ole ainakaan hirmu mukava ajettava ku vääntö puoli "ajo" kierroksilla aika olematonta. Kyllä 1500e saa kamat kasaan, jos osaa ite tehdä kaiken ja käyttää käytettyä osaa tai haetaan pientä teholisää. Tarkista nyt alkuun että ei ole vähäpäästöinen.
                    Sähkö on sinistä ja sattuu!

                    Comment

                    • taramppa
                      Newbiemmer
                      • Jan 2009
                      • 6
                      • Finland

                      Originally posted by JusZsE View Post
                      No eipä ole ainakaan hirmu mukava ajettava ku vääntö puoli "ajo" kierroksilla aika olematonta. Kyllä 1500e saa kamat kasaan, jos osaa ite tehdä kaiken ja käyttää käytettyä osaa tai haetaan pientä teholisää. Tarkista nyt alkuun että ei ole vähäpäästöinen.
                      Jeps, vähäpäästöinen on. 250-300 hevosvoimaa olisi tarkoitus saada takapyörille, tuolla budjetilla onko kaukainenkin haave?

                      Comment

                      • Make H.
                        BTCF Member
                        • Jul 2006
                        • 1278
                        • Kokkola

                        Originally posted by taramppa View Post
                        Jeps, vähäpäästöinen on. 250-300 hevosvoimaa olisi tarkoitus saada takapyörille, tuolla budjetilla onko kaukainenkin haave?
                        Unohda nyt alkuunsa tuo vähäpäästönen koppa ja eti suosiolla semmonen koppa mikä on EI vähäpäästönen.

                        Comment

                        • jii.veivo
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2005
                          • 564
                          • Haapavesi

                          Originally posted by taramppa View Post
                          Jeps, vähäpäästöinen on. 250-300 hevosvoimaa olisi tarkoitus saada takapyörille, tuolla budjetilla onko kaukainenkin haave?
                          On, budjettisi menee jo pussitestien teettämiseen.
                          e38 750ial
                          Husaberg 650 fs -05
                          http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

                          Comment

                          • taramppa
                            Newbiemmer
                            • Jan 2009
                            • 6
                            • Finland

                            Originally posted by Make H. View Post
                            Unohda nyt alkuunsa tuo vähäpäästönen koppa ja eti suosiolla semmonen koppa mikä on EI vähäpäästönen.
                            Ääh, anteeksi,ei ollut oikein ajatus mukana tuota kirjoittaessa tuohon aikaan, auto siis nimenomaan EI ole vähäpäästöinen Olisikohan kuitenkin järkevämpää vaihtaa tuo BMW 535 joka on myös ollut ajatuksena ja turbottaa se, sitä olisi helpompi repiä tuo 300 heppaakin irti.

                            Comment

                            • jumbo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2005
                              • 6603
                              • Lappeenranta

                              1500e budjetti on turbottamiseen liian pieni, haettiin lisähevosia sitten 10 tai 300.
                              M550d

                              Comment

                              • taramppa
                                Newbiemmer
                                • Jan 2009
                                • 6
                                • Finland

                                Originally posted by jumbo View Post
                                1500e budjetti on turbottamiseen liian pieni, haettiin lisähevosia sitten 10 tai 300.
                                Mikä olisi sopivampi? Tietäisi vähän paljonko haalia omaisuutta kasaan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎