Originally posted by taramppa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)
Collapse
X
-
Vähäpäästöisen E34 535:n löytäminen voi olla myös vaikeaa, mutta niitäkin on olemassa.
Ja tuo budjetti riippuu paljolti siitä mitä meinasit itse tehdä eli teetkö itse pakosatsit, moottorinohjauksen asentamisen ym. hommat. Jos ulkopuolinen tekee niin ei riitä mihinkään tuo 1,5t€. Parempi ahdin kun maksaa jo vähintään sen 500€ ja kiinanturbotus sarjakin ahtimineen lähempänä 1t€.
2,5t€ - 3,5t€ voisi olla jonkin asteinen lähtökohta.Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Originally posted by Belegone View Postminkä kokoset suuttimet vaatii kone jossa on m20b25 alakerta ja m20b20 kansi turbotuksessa.
Comment
-
-
Originally posted by Belegone View Postjoo tiedän että ei mee,kone on jo nipussa ja turbo on tulossa pitäis vaaan vielä suuttimet ja alusta jostain hommata niin ajattelin että jos jollain olis tietoo mitkä suuttimet. niin ja koneseen tule megasquirtti.
Korkeaohmiset kannattanee ainakin hommata.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Belegone View Postjotain 300 heppaa sielt varmaan haetaan ku ei oo ihan varma mitä sielt saa irtisigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Belegone View Postja sit viel yks kysymys mistä noit suuttimii saa helpoiten ja eikä ne maksais miljoonia
Comment
-
-
Originally posted by Belegone View Postja sit viel yks kysymys mistä noit suuttimii saa helpoiten ja eikä ne maksais miljoonia
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
-
No niin,on tullut nyt aloiteltua pientä turbotus projektia ja täytyy heittää ilmoille vähän kysymyksiä ja kalastella vinkkejä kun olen kuitenkin asiassa suht "vihreä" Asiaan, kone on m30b34, männistä on otettu pois 2mm ja myös 2mm paksu kuparipahvi löytyy, osaisiko joku sanoa mikä on puristussuhde nyt???
Ahdin,hukkis,pakosarja,välijäähy on orkkis kamaa 745i:sta. Imusarja on omavalmiste ja sitten on myös bensanpaineen säädin (kertova). Kiinnostaisi tietää järkevät teho tavoitteet ko. osilla??? Mitkä paineet??? :think
Vaikka kyseessä onkin harraste/kesä auto niin tarkoitus ei ole hullutella vaan pitää luotettavuus hyvällä tasolla
Tarvetta olisi jonkinlaiselle sytytys järjestelmälle,vinkkejä??
Moottorinohjaus,megasquirt kiinnostaa mutta itse en siitä oikein mitään ymmärrä. Eli apu enemmän kuin tervetullutta!!!!! Kiitos jo kaikille tietäville tietämätöntä valaisseille"Ehtiikö herneet pehmetä?" -J.A. Sandels-
e90 335i
Ex: e28 518i x2, e28 528i, e34 540ia x2, e39 525i, e38 740ia
Comment
-
Comment