BMCeen paneeli"teho"filtteri, vakio ilmanputsarikoteloon. Pitäs olla hyvä lämmöneristys.
Vapaavirtaussuotimet , yhdistetty topikit
Collapse
X
-
Originally posted by BassoOlen itse aatellut tollasta greenfilteriä (onko hyvä).
koneeni on 2.3i 6syl.
ehdotuksia, neuvoja, jotain...sigpic
Comment
-
Originally posted by Slow_M3Lähetä mulle 50€ niin mä laitan paluupostissa vessapaperirullan keskiöpahvista ja kahvinsuodattimesta tehdyn megatehofiltterin ja paintilla piirretyn dynolapun jossa sun auton teho on noussu ainaski 15 heppaa. Tehot ja suodatus on varmasti yhtä hyvät kun greenfiltterilläkin ja rahat pysyy suomessa
Mä olisin myynyt se maagisen BMC F1 POWER TEHOfiltterin samaan hintaan, mutta harmi kun joku tosi tuunaaja ehti ostaa sen ensin ;=)
Ja kaupanpäälle olis saanut vielä -10hv tehon alennuksen AIDOLLA dynokäyrällä!
Comment
-
Tarpeeksi viileätä ilmaa, ja riittävästi pinta-alaa, niin eiköhän noilla samoihin pääse kuin vakioillakin. Mutta se on se imuilman lämpö, mikä yleensä miinustaa kaiken mahdollisen hyödyn, kun konehuoneessa ei kauheasti viileitä paikkoja ole
Comment
-
Comment
-
kutoskoneen äänet vaparin kans <3 en mee sanomaan todesta kun en oo mittaillu, mut joku on joskus väittäny et vääntö paranis matalilla kierroksilla.... tosin en mee kyl allekirjottaaPetri Mast Photography | www.petrimast.com
Comment
-
Jos sillä nyt vaikka pari nyyttonia vääntöä saisikin lisää, niin sitä tuskin kuski huomaa perseessään.
Jos näillä saisi lisää tehoa autoon, miksei tuota vaparia ei olla asennettu jo tehtaalla, ku auto on valmistettu?Jussi
F31 320xda & e39 530d Msport
ex e87, e39, e34, e28 & e30
Comment
-
Koska se olisi vaikeampi huoltaa. Se ei ole yhtä "siisti". Se ei toimi kunnolla massavalmistuksessa, koska koteloinnin tekeminen olis paljon monimutkaisempaa (ja ilman kunnon kotelointia, no, koitappa kastaa se suodatin...). Se ei suodata myöskään yhtä hyvin. Myös ääni lisääntyy koteloinnin puutteen takia.
Jos suodatustehoa muuttamatta saisi pienemmän virtausvastuksen, niin eihän se olisi materiaalin vaihdosta vaikeampi homma. Suodattimen virtausvastus kun ei taida muuttua vaikka sen saman tötterön kietoisi rullalle tai mihin muuhun tahansa muotoon. Se tässä "vapaavirtaus" hössötyksessä ihmetyttää.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
Comment