Jatkoa tälle: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=346502
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mimmosta levyä porukalla on ollu -765 asetelman perässä? Vääntöä pitäs kestää sen ~600.Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
-
-
Originally posted by ooopeee View PostPerus massalevyllä jarruteltu +900nm.
Itsellä esim Luk jousittamaton massalevy enkä ajatellut muuksi vaihtaa jos tehoa tulee lisää.
Ps miksi avasit uuden topicin ?Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Postonko mitään kikkaa millä tota 765sre-asetelmaa saisi kevyemmäksi käyttää? vai pitääkö vaa viettää useampi jalkapäivä salillaE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Postonko mitään kikkaa millä tota 765sre-asetelmaa saisi kevyemmäksi käyttää? vai pitääkö vaa viettää useampi jalkapäivä salillaKäyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Postonko mitään kikkaa millä tota 765sre-asetelmaa saisi kevyemmäksi käyttää? vai pitääkö vaa viettää useampi jalkapäivä salilla
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Postonko mitään kikkaa millä tota 765sre-asetelmaa saisi kevyemmäksi käyttää? vai pitääkö vaa viettää useampi jalkapäivä salillaLast edited by Tonton; 04-01-2017, 22:15.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Enpä lähtis painelaakeria pienentämään, kun aika tarkkaan mitoitettu orkkiksenakin. Ja asetelman puolella jousien päissä kaarevat "pahkat", joihin laakeri ottaa jokatapauksessa kiinni, eli kontaktipinta ei siirry juuri mihinkään.
Se on ihan hyvä vaan, että poljin on jäykkä, niin siinä kytkimellä ei tule seistyä turhaan. On nimittäin kohtuu kova rasitus kampuran päittäislaakerille tuo kytkin pohjassa seisoskelu.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
2.8mm esijännityksellä kykä on paljon jäykempi ja hankalampi käyttää kuin 3.5mm koska 2.8mm esarilla suurin mahdollinen jousen jännitys sattuu kytkimen tarttumiskohtaan. Suurin jännitys löytyy 90% :sti väliltä 1,8mm-3,0mm
Btw. Monessa paikassa massalevylle annetaan tuo n.3.5-4mm esijännitys suositus kannattaa muistaa että osassa levyistä massaosien välissä on joustava elementti osassa ei. Ns. Jousitetussa yleensä on ja jousittamattomassa ei. Näin oman kokemuksen perusteella.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostOnkos porukalla kokemuksia synapsen hukkiksista?Tial MVR:t kään ei ollu pahan hintaisia.
Vai laitanko biltsun tekeleenAutopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Postonko mitään kikkaa millä tota 765sre-asetelmaa saisi kevyemmäksi käyttää? vai pitääkö vaa viettää useampi jalkapäivä salilla
Kaikki kun on oikein paikoillaan, ei todellakaan ole paha käyttää.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment