Originally posted by naukkis
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Itsellä olis m50b25nv lohko m54b30 kampuralla, tarkotuksena olis ahtaa. 135mm "eagle" veivit, männiksi aattelin wisecon m54b30 mäntiä(11:1) jotka tulis sillon kympin yli dekistä eli mikä kannentiiviste tuohon kannattas laittaa että sais puristukset järkeväksi viinalla ja paljeraon kohilleen vai pitäisikö hankkia eri männät :think
Comment
-
Mikä pahvi olis hyvä m52b25 koneeseen? Kansi ja lohkon taso höylätty suoraksi kerran ja mäntä jää suunnilleen lohkon tasalle ykk asennossa. Puristukset haluisin säilyttää siinä 10,5:1. paljerako taitaa jäädä huonoksi jos athena pahvia käyttää, onneksi en ehtiny tilaamaan vielä mitään.E39 523i Turbo
Comment
-
Toi riippuu niin monesta asiasta.Originally posted by Tomba87 View PostMihin asti 8mm sisähalk. pa-linja riittää e85 käytössä? Ja rst varmaan ihan hyvä materiaali?
Lots of strange information out on the internet regarding fuel line sizing and it seems like most of the time people run way more diameter fuel line than they need. This is an interesting article that I came across that seems to be pretty relevant. Quick reference for AN to Inch line conversion: -6AN = 3/8" -8AN = 1/2"Aprilia RSV4
Comment
-
Jep. Mutta esimerkkinä mulla on Aeroflown 044 kopio 8mm linjoilla ja e85, niin 490 hp anto penkissä.Originally posted by jannmann View Post
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Isoin pointti on linjojen pituus/malli. Siks ei voi yleistää.Originally posted by Pazi88 View PostJep. Mutta esimerkkinä mulla on Aeroflown 044 kopio 8mm linjoilla ja e85, niin 490 hp anto penkissä.
Toisella kaverilla 8mm linjassa tyyliin 1x45° mutka ja 1x90° mutka.
Toimii hyvin.
Miten lie toimivan kun toinen sankari tekee linjan jossa 10x90° AN liittimiä ja muutama huonosti käsin taivutettu mutka jossa pientä litistymää.
Jälkimmäisessä painehäviöt huomattavasti isommat ja sama bensapumppu saattaa jo kyykätä.Aprilia RSV4
Comment
-
Tiedän useamman auton jossa ns. vakiolinjat (e30,e34 ja e36) ja tehoa huomattavasti enemmän kuin omassa autossa jossa osittain vakiolinjat ja 731hv mitattu. Joten tuskin tulee ahdistamaan..Originally posted by Tomba87 View PostMihin asti 8mm sisähalk. pa-linja riittää e85 käytössä? Ja rst varmaan ihan hyvä materiaali?
e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
E30 318is
E36 M3 Coupe
Comment
-
Vakio linjat mullakin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Originally posted by Pazi88 View PostJep. Mutta esimerkkinä mulla on Aeroflown 044 kopio 8mm linjoilla ja e85, niin 490 hp anto penkissä.Puhutaanko nyt putken sisä -vai ulkohalkaisijasta? Olin mittaavinaan että tuossa 323ti:ssä oli vain 5-6mm sisähalkaisija bensaputkessa. Jos nuo kerran riittää niin taidan vaihtaa sitten vain letkut etanolin kestäviin.Originally posted by Pazi88 View PostVakio linjat mullakin.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
Taitaa olla vakiossa ulkohalkaisija tuo 8mm. Sisähalkaisija on jotain 7mm luokkaa, mutta päissä se on vähän supistunut, kun siihen on se sikkaus tai mikä lie onkaan tehty. Varmasti kaukana optimista, mutta kyllähän nuo tuntuu riittävän.Originally posted by Tomba87 View PostPuhutaanko nyt putken sisä -vai ulkohalkaisijasta? Olin mittaavinaan että tuossa 323ti:ssä oli vain 5-6mm sisähalkaisija bensaputkessa. Jos nuo kerran riittää niin taidan vaihtaa sitten vain letkut etanolin kestäviin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
Comment