Nakutus ne välit hajottaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Jarrullisessa penkissä kumminkin säädetty ammattilaisen toimesta ja ennakkoa on reilusti vähemmän kuin esim Pazi88:n kartoissa. 0.9 bar paineella noin 17 astetta ennakkoa ja polttoaineena tottakai re85. Tuo ei kestänyt ajaa kadulla kuin yhden illan ennen kuin porsi ja kaverin vastaavanlaista turboa säädetty itse kadulla Pazi88:n karttojen pohjalta eikä mitään ongelmia ole ollut... :thinkE36 340i Coupe
E36 328i Cabriolet Turbo 496Hp/597Nm @ 1.0bar
Ex E36 325TDS Touring
Ex E34 525i M50 Turbo 438Hp/552Nm @ 0.9bar
Ex E38 728iA
Korvenperä///Motorsport
Comment
-
-
Originally posted by Bolshoi Booze View PostJarrullisessa penkissä kumminkin säädetty ammattilaisen toimesta ja ennakkoa on reilusti vähemmän kuin esim Pazi88:n kartoissa. 0.9 bar paineella noin 17 astetta ennakkoa ja polttoaineena tottakai re85. Tuo ei kestänyt ajaa kadulla kuin yhden illan ennen kuin porsi ja kaverin vastaavanlaista turboa säädetty itse kadulla Pazi88:n karttojen pohjalta eikä mitään ongelmia ole ollut... :thinkMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Jos se kansipahvi meni pyttyjen välistä, niin onhan se voinu aiheuttaa palokaasujen joutumista puolelta toiselle ja sitä kautta vauriota.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostSuuttimet käytetty tarkastuksessa?
Ja tuota Pazin esittämää teoriaa mäkin olen miettinyt, kun siitä pahvista meni liekkirengas ykkösen ja kakkosen välistä... :thinkLast edited by Bolshoi Booze; 15-04-2017, 16:05.E36 340i Coupe
E36 328i Cabriolet Turbo 496Hp/597Nm @ 1.0bar
Ex E36 325TDS Touring
Ex E34 525i M50 Turbo 438Hp/552Nm @ 0.9bar
Ex E38 728iA
Korvenperä///Motorsport
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostHehkusytytys.E36 340i Coupe
E36 328i Cabriolet Turbo 496Hp/597Nm @ 1.0bar
Ex E36 325TDS Touring
Ex E34 525i M50 Turbo 438Hp/552Nm @ 0.9bar
Ex E38 728iA
Korvenperä///Motorsport
Comment
-
-
Ei kyl pitäs tarvia pienentää kärkiväliä. Ainakin ite oon todennu et jos pätkii, niin lisää ennakkoa.
Noista iridium tulpista on ollu puhetta, että niillä helposti hehkusytyttäis viinalla, kun ne käy niin kuumana. Mut on ne mulla ainakin pelannu. Toki nyt oon vaihtanu niistä pois, kun ovat niin kalliita.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Penkissä rupesi rötäämään 0.8 bar paineella ja siksi pienennettiin kärkiväliä penkittäjän kehotuksesta. Pätkimisongelmaa ei ole ollut. Kaverillaki oli samanlaista rötäämisongelmaa joka myös hävisi kärkiväliä pienentämällä. :think Mitä tulppia näissä on käytetty ja todettu toimiviksi?E36 340i Coupe
E36 328i Cabriolet Turbo 496Hp/597Nm @ 1.0bar
Ex E36 325TDS Touring
Ex E34 525i M50 Turbo 438Hp/552Nm @ 0.9bar
Ex E38 728iA
Korvenperä///Motorsport
Comment
-
-
Originally posted by Bolshoi Booze View PostPenkissä rupesi rötäämään 0.8 bar paineella ja siksi pienennettiin kärkiväliä penkittäjän kehotuksesta. Pätkimisongelmaa ei ole ollut. Kaverillaki oli samanlaista rötäämisongelmaa joka myös hävisi kärkiväliä pienentämällä. :think Mitä tulppia näissä on käytetty ja todettu toimiviksi?
Tais olla ennakoia kans se 23ast. Tosin siinä kävi kämmi kun säädettiin ja 1k välein laitettiin vaan täpliä alueella.
Mulla nyt NGK r5671-a9 ja nuo toimi parhaiten m52b28 koneessa. Olikohan 12kpl sarja jotaan 60€ luokkaa briteistä. Jenkeistä saa 12dollarilla Saman määrän.
Bcpres7 on kans toine mikä skulas mulla.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEi kyl pitäs tarvia pienentää kärkiväliä. Ainakin ite oon todennu et jos pätkii, niin lisää ennakkoa.
Noista iridium tulpista on ollu puhetta, että niillä helposti hehkusytyttäis viinalla, kun ne käy niin kuumana. Mut on ne mulla ainakin pelannu. Toki nyt oon vaihtanu niistä pois, kun ovat niin kalliita.
Outoa tavaraa tuo etanoli tuon ennakon suhteen. Mulla ei omassa pirssissä suostu kone käymään alle 30 asteen ennakolla 1bar ahdolla... sen sijaan 2.8bar käy oikein siististi ~18 asteen ennakolla... Sai sitä hetken ihmetellä miksei kipinä meinaa 1bar ahdolla riittää..
Comment
-
-
Originally posted by Bolshoi Booze View PostJarrullisessa penkissä kumminkin säädetty ammattilaisen toimesta ja ennakkoa on reilusti vähemmän kuin esim Pazi88:n kartoissa. 0.9 bar paineella noin 17 astetta ennakkoa ja polttoaineena tottakai re85. Tuo ei kestänyt ajaa kadulla kuin yhden illan ennen kuin porsi ja kaverin vastaavanlaista turboa säädetty itse kadulla Pazi88:n karttojen pohjalta eikä mitään ongelmia ole ollut... :think
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostTäysin tapauskohtainen tuo ennakon lisääminen pätkimisen lopettamiseksi. Se kyllä hyvin usein auttaa, mutta varovainen saa olla. Äkkiä tulee se tilanne, että kun pätkimisen saa loppumaan niin ennakkoa onkin jo liikaa ja tuhoutuminen alkaa sitä kautta.
Outoa tavaraa tuo etanoli tuon ennakon suhteen. Mulla ei omassa pirssissä suostu kone käymään alle 30 asteen ennakolla 1bar ahdolla... sen sijaan 2.8bar käy oikein siististi ~18 asteen ennakolla... Sai sitä hetken ihmetellä miksei kipinä meinaa 1bar ahdolla riittää..
Comment
-
Comment