Rhd vaijeri itelläkin välähti mieleen vähän tuon kirjotuksen jälkeen ja semmoisen tilasin. Pitääkin huomena mitata olisko toi m43 hyvä jos tilais semmosenkin
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Elvytellääs tätäkin vähän, mitäs porukka on mieltä ton NBR letkun kestävyydestä viinalla? Netissä jossain lukee että kestää ja jossain ei. Kokemuksia? Linjaan tulossa eli ulkopinnan ei tarvii kestää ja se on CR.Last edited by Veemu; 26-05-2017, 16:21.Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
Oisko kellään ideoita kun ei auto starttaa, purkissa on pazin kartat muokattuna omille suuttimille, hieman välillä lupailee että lähtis. Sytkän katon kuhan saan lampun, mutta oisko mitään muuta mistä vois johtua?Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
Jos viinaa tankissa ja eka käynnistys niin saattaa vähän hankalaa olla kun kaikki asetukset/rikastukset päin honkia.Originally posted by Veemu View PostOisko kellään ideoita kun ei auto starttaa, purkissa on pazin kartat muokattuna omille suuttimille, hieman välillä lupailee että lähtis. Sytkän katon kuhan saan lampun, mutta oisko mitään muuta mistä vois johtua?
Bensalla helpompi käynnistellä ekaa kertaa ja säätää sinnepäin, mutta jos jo tankki täynnä viinaa niin hermoja ja kokeilua vaan, kyllä se sieltä tulille hörähtää.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Lisää vaan tavaraa cranking karttaan ko. lämpötilaan niin kauan et lähtee käyntiin. Saattaa vaatia jopa 800% rikastuksen.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
No näillä lämpötiloilla ei tarvii juurikaan rikastusta vs. bensa, jos on reilusti suuremmat kuin vakiosuuttimet niin rikastusaikoja vakiota pienemmälle jopa. Tässä lämpötilassa rikastuksiksi riittää muuten samat kuin bensalla, initial shottia aavistus vain enemmän niin hörähtää tulille sahaamatta.
Comment
-
Suuttimien koko ei vaikuta kylmärikastusprosentit.Originally posted by naukkis View PostNo näillä lämpötiloilla ei tarvii juurikaan rikastusta vs. bensa, jos on reilusti suuremmat kuin vakiosuuttimet niin rikastusaikoja vakiota pienemmälle jopa. Tässä lämpötilassa rikastuksiksi riittää muuten samat kuin bensalla, initial shottia aavistus vain enemmän niin hörähtää tulille sahaamatta.E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA
The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
Comment
-
Jos esimerkiksi vaihtaa kolmekertaa vakiota suuremmat suuttimet niin saman polttoaineannoksen saamiseksi kaikki kovakoodatut kylmäkäynnistys aukioloajat pitää jakaa kolmella - ellei soppaa menee kolmekertaa enemmän kuin alunperin.Originally posted by toppe View PostSuuttimien koko ei vaikuta kylmärikastusprosentit.
Comment
-
Ei. Samalla 3 kertaa vähemmän "perusmäärä" myös.Originally posted by naukkis View PostJos esimerkiksi vaihtaa kolmekertaa vakiota suuremmat suuttimet niin saman polttoaineannoksen saamiseksi kaikki kovakoodatut kylmäkäynnistys aukioloajat pitää jakaa kolmella - ellei soppaa menee kolmekertaa enemmän kuin alunperin.
Että jos laitan kolme kertaa suurempi suuttimet kone alkaa ottaa kolme kertaa enemmän bensa
E30 M3 4WD
VERKKOKAUPPA
The DynoLab
Dynoservice, ruiskun asennukset, huolto,auton rakentaminen, Napadyno joka jarruttaa 5000nm navoilta.
Virallinen Maxxecu jälleenmyyjä
Comment
-
Oliko niin että athenan 84.5mm halkasijalla oleva kannentiiviste on liian pieni vakio poraukselle, venat otti kiinni liekkirenkaisiin? Eli kannattaako suoraan ottaa 86mm, vaikka tulossa vakio poraukselle? :think:Nykyisin: e30 318i 2d -84 m50b28 Turbo ikuisuus projekti
e30 316 2d -85 Alpinweiss ///Mikä kiire projekti
e30 316 2d -87 Ral 6003 m50b25 "kaunokki"
300 exc -05
Myydään tavaraa Ostetaan tavaraa
EX: e30 316i 2d -89 Zinnoberrot, e30 320i m20b25 2d -89 Schwartz, e36 328i taxi -95 Cosmosschwarz, e36 325i coupe -94 Moreagrun, e36 328i toukka -95 Montrealblau, e32 735iA -91 Granitsilber metallic, e36 325i taxi -90 Lagunengruen
Comment
-
Originally posted by Jokkede View PostOliko niin että athenan 84.5mm halkasijalla oleva kannentiiviste on liian pieni vakio poraukselle, venat otti kiinni liekkirenkaisiin? Eli kannattaako suoraan ottaa 86mm, vaikka tulossa vakio poraukselle? :think:
Eipä oo liian pieni. Itellä ainakin mahtunut joka kerta. Kannesta ajettu määräkin vaikuttaa tuohon.
Se kannattaa vaan tarkistaa ne liekkirenkaat että mahtuu hyvin siihen tiivisteeseen sekä ettei massaosa ole soikea. Meinaan kerran tuli niin holo massa mukana että morjens. Renkaat oli oikeat, maassa jotaan 2mm isompi.
Ei ole itiliaanolla vissiin laadunvalvonta ihan samaa
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Saako m50 kdfi poksista flektille ohjausta?
Edit: sai
Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
Arp ja imunokka kysymystä
M50 arp oikeat kiristysmomentit?(runkopukit,kiertokanget ja kansi). Käsitin lapussa olevien arvojen olevan liikaa ja laputkin hukassa jo.
Sitten hyllystä löytyy m50b20nv nokka. Tuossahan tuo ajoitus neliö eri kohdassa. Pitääkö siis ajoittaa heittokellolla ja mihin lukemiin?
Comment
Comment