Tuohon 330d akseli asiaan. Pystyykö 330d perän tumppeja hyödyntämään/muokata e36 typ188 perään?
E36 kestävä voimansiirto (taka-akseli, kardaani, vaihteisto)
Collapse
X
-
Ei pysty.Originally posted by krisuuu View PostTuohon 330d akseli asiaan. Pystyykö 330d perän tumppeja hyödyntämään/muokata e36 typ188 perään?
Comment
-
Vähän tutkin omia E46 330d vetareita ja näissä ihan omanlaisensa sisäpää.Originally posted by Miuge View PostTuossa kun someen postailin omista suunnitelmista, niin tuli aika paljon viestiä juuri noista 330D olka-akseleista. Pitäisi olla bolt-on vetari, kun käytät ainoastaan 330D ulkonivelen ja akseli + sisäpää E39 530D sikäli mikäli on 94mm perän tumpit, näin väittävät.
Ilmeisesti alkupään E46 330d on erilainen vetari johon saattaisi se E39 nivel käydä.
Comment
-
Ei suoraan, yksi vaihtoehto voisi olla sorvata 330d tumpin ulkokehä irti ja sorvata se sopimaan 188 tumppiin ja hitsata kiinni..Originally posted by krisuuu View PostTuohon 330d akseli asiaan. Pystyykö 330d perän tumppeja hyödyntämään/muokata e36 typ188 perään?
teetä osa niin saa hyvän eikä tarvitse enää koskaan miettiä asia. jos tikku katkeaa niin purkaamolta saa sopivan bolt on..
elämä on helpompaa ja harrastaminen kivempaa.
ei riitä lähellekkään.Originally posted by Pazi88 View PostOlikohan suolaset +400/kplLast edited by Takalo_kari; 20-04-2022, 20:55.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
Eipä niitä m3 kelkkoja ja periä ihan joka kulmalla kyllä vastaan tule..Originally posted by krisuuu View PostTuntuu järjettömältä laittaa tuollaisia summia custom osiin kun samaan rahaan saa jo typ210 osat 🤔Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
Ei kukaan puhunut m3 osista? Siis pointti tais olla et e32/34 osat jotka alkaa olemaan jo harvinaisia niin laittaa ne.Originally posted by A.I View PostEipä niitä m3 kelkkoja ja periä ihan joka kulmalla kyllä vastaan tule..
Esim sulla on vielä sielä 188perä?
Mullakin on hillottuna 34 navat ja vetarit. Mutta perä puuttuu
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Edittiä:Originally posted by krisuuu View PostVähän tutkin omia E46 330d vetareita ja näissä ihan omanlaisensa sisäpää.
Ilmeisesti alkupään E46 330d on erilainen vetari johon saattaisi se E39 nivel käydä.
Alemmas lisäilty kuvia, E46 330d ja E39 vetarien osat ei tosiaan voi sopia yhteen.Last edited by Miuge; 22-04-2022, 10:27.
Comment
-
Näinköhän :think e39 530D vetarit on semmosella "normi" akselilla. e46 330D sit semmosella super paksulla akselilla, että näinköhän saa naitettua yhteen.Originally posted by Miuge View PostSelvennyksenä aiemmin kirjoittamaani; sopivaan setuppiin tarvitaan siis E39 530d:stä akseli JA sisänivel, E46 330d pelkkä ulkopään nivel.
En ole kumpiakaan itse tutkinut, mutta näin kertoivat tehneen.
Edit
e46 330D

e39 530D
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Nyt kun lueskelin viestejä uudestaan, saattoi olla myös väärinymmärrys itseltä kielimuurin ja kuvien ympyröinnin vuoksi eli 330d olkavarsien kanssa olisikin käytetty kokonaista E39 530d vetaria? :think No E39 kepissä ei kuitenkaan taida olla ABS kehää eli sen joutuis ainakin lisäileen.
E46 vetari näyttää jotakuinkin tältä, joten tämä vahvistaa ettei se aiempi väite voi pitää paikkaansa (muokkaan viestit):
Comment
-
Jaa noissahan se vasta erikoinen rakenne onOriginally posted by Miuge View PostE46 vetari näyttää jotakuinkin tältä, joten tämä vahvistaa ettei se aiempi väite voi pitää paikkaansa (muokkaan viestit):
Eivät ehkä ookkaan niin jytyt kuin ekalla vilkaisulla vois luulla.
Juu ei noita typ210 periä enään oikeen löydä mistään. Mekin useampi vuosi etsittiin järkevän hintaista perää, vaan ei semmoista löytynyt. Joten jouduttiin lopulta raapimaan perä kasaan random osista mitä sattui löytymään.Originally posted by Matuh View PostEi kukaan puhunut m3 osista? Siis pointti tais olla et e32/34 osat jotka alkaa olemaan jo harvinaisia niin laittaa ne.
Esim sulla on vielä sielä 188perä?
Mullakin on hillottuna 34 navat ja vetarit. Mutta perä puuttuu
Tuo aiemmin mainittu e39 530D typ215 perä ois kyl hyvä vaihtoehto jos siihen saa jossain vaiheessa racing diffsiltä levylukkoa. Vähän mallailtiin semmoista useampaankin taka-akseliin ja vallan helpolla sopis kyllä melkeen mihin vaan missä perä ei ole osa kantavaa rakennetta (e30 esim.)
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Joo AbS kehän lisääminenhä ei ole mikään ongelma noihin e39 vetareihinkaan.
Mulla on yks iso E9x perä varastossa ja sekin on ihan mahdollista laittaa myös esim e36 kehtoon. Jos on isot kynkät jolloka M3 vastaava laakeri mahdollistaa kyllä monen muun vetoakselin käytön
Eihän se ois ku Pioneer työtä vaan.
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
434€ näyttää tämä sivu :thinkOriginally posted by Keme View PostMitä ne sit maksoi vai onko se hinta joku valtion salaisuus?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
Comment