Announcement
Collapse
No announcement yet.
M54 huohottimen päivitys Cold country versioksi?
Collapse
X
-
Onko kenelläkään tietoa onko huohottimen vaihto N53-moottorin tapauksessa aiheellista? Varustelistassa tuollaista ei Saksasta tuodussa autossa ole, ja aloin miettimään että onko kyseistä optiota N53-moottorille olemassakaan? Googlella ei tullut ainakaan osumia.
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostTuossa on hyvät videot. http://www.youtube.com/watch?v=YWXtiCwRH-k
Leave a comment:
-
-
mites tohon s52b32 mallin motoriin toi sparaattorin vaihto? onko helpompi kuin m52 moottoriin? ei oikeen mistään löytyny juttua kyseiseen moottoriin ton vaihtoa. kyseessä alpina b3
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kapanos View PostAattelin saman operaation tehdä kun näyttäis keltaista mujua olevan. Auto siis 330i -02 E46 Ilmeisesti onnistuu ilman imusarjan irroitusta? onkohan jossain jtn DIY ohjetta?
-Karri
Ja tulee sitä keltaista mönjää, vaikka on uusikin huohotin. Se lähtee pois vain ajamalla.
Leave a comment:
-
-
Aattelin saman operaation tehdä kun näyttäis keltaista mujua olevan.
Auto siis 330i -02 E46
Ilmeisesti onnistuu ilman imusarjan irroitusta? onkohan jossain jtn DIY ohjetta?
-Karri
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostMinusta tuntuu, että tuo on toisinpäin eli on toimitettu muutamia autoja joissa on eristetty huohotin mutta valtaosassa ei ole. Siis E39:ssä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostSanoivat merkkihuollossa, että joitain malleja on toimitettu tänne cold country malleina huohottimilla, missä ei ole eristeitä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jube View PostAika erikoista että tuo on Suomi-auto ja varustelistassa on "cold country version" mutta paikoillaan oli eristämätön venttiili ja eristämättömät putket :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jube View PostOliko se e60 M54 huohottimen ja putkien vaihto kuinka hankalaa ilman imusarjan irroittamista? :thinkOriginally posted by Driver22 View PostNo ei mahdoton homma mutta vaatii kätilön käsiä ja kärsivällisyyttäei ole pakko imusarjaa irroittaa kuitenkaan.
Itse purin irti imanputsarikotelon, MAF:in kumiputken, kaasuläpän, lisäilmaluistin, disan ja sen peltikehikon missä "johtoboksi" on kiinni mutta siitähuolimatta tila on niin ahdas että vanhoja kovettuneita putkia on turha haaveilla saavan ehjänä irti...
Aika erikoista että tuo on Suomi-auto ja varustelistassa on "cold country version" mutta paikoillaan oli eristämätön venttiili ja eristämättömät putket :thinkLast edited by Jube; 06-10-2012, 22:58.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SPT View Post
Leave a comment:
-
-
No ei mahdoton homma mutta vaatii kätilön käsiä ja kärsivällisyyttäei ole pakko imusarjaa irroittaa kuitenkaan.
Ps. Mulla ois uusi m54 eristetty huohotin ylimääräisenä hyllyssä.
Leave a comment:
-
-
Oliko se e60 M54 huohottimen ja putkien vaihto kuinka hankalaa ilman imusarjan irroittamista? :think
Pitäisi viikonloppuna alkaa vaihtamaan...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SPT View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hunni View PostJuu en sitä olettanutkaan. Pystyykö saamaan edes jotain viitettä tukkosuudesta purkamatta? Ja on siis vaihdettu 5/2011.
Tarvii nyt kokeilla sit kiristellä uudestaan. Tällä kertaa vuotokohtaa ei näy, mutta ennen tiivisteen vaihtoa se oli pakosarjan puolella. Ja alapuolella on kuivaa ja viimeksi koitin katsella mm. tuota suodattimen jalkaa ja kuivalta näytti.
Leave a comment:
-
Leave a comment: