Tutkikaa asiaa ei kaikki ole sille mille näyttää... syytön minä olen siihen jos siihen ei ole eväitä annettu... mutta jos enempi kuin kolme tuomitsee faktan asian edes tutkimatta
vois sanoa että, joukossa tyhmyys tiivistyy ...tätä en kohdista kehenkään kirjoittaneista tämäkin on vain laskennallista faktaa ns. asian ymmärtämättömyys.
Olisi kiva saada tasokasta keskustelua aikaiseksi mutta ne viisaat gurut on harvassa jotka siihen kykenee...vinkki katsokaa ETK:sta saman mallisarjan eri koneella olevien letkujen varaosanumeroita ja myöskin eri malleja sanoisin että, alkaa asia selviämään mitä tarkoitan.
Viitsitkös itse antaa jotain faktaa väittämällesi? Ja kokeiles tarkistaa esim. numerolla 21 52 1 156 673 oleva letku.
Saanko offtopiccina kysyä 325E:ltä jotta onko GOLDMAN:iäkin käytettäessä väliä minkälainen letku tuossa nivusien kohtaa roikkuu vai onko se ihan mallia universal? Tuli vaan mieleen... :think
Tutkikaa asiaa ei kaikki ole sille mille näyttää... syytön minä olen siihen jos siihen ei ole eväitä annettu... mutta jos enempi kuin kolme tuomitsee faktan asian edes tutkimatta
vois sanoa että, joukossa tyhmyys tiivistyy
Fakta oli minun vastauksessani piilotettu piikittelyyn, syytön minä olen jos ei lukija sitä sieltä löydä. Faktani perustui varaosanumeroiden vertailuun ja niiden perusteella tehtyihin päätelmiin, kuten nyt kehotit tekemään.
vinkki katsokaa ETK:sta saman mallisarjan eri koneella olevien letkujen varaosanumeroita ja myöskin eri malleja sanoisin että, alkaa asia selviämään mitä tarkoitan.
Osaatko vastata mitä nyt tapahtuu kun asensin 316 e30 autooni e28 m5 letkun? Onko tämä letku liian löysä vai jäykkä 316 kytkimelle?
Siitä me ollaan ihan samaa mieltä, kohde vain on päinvastainen.
Esim e34 mallisarjassa sylinterimäärä vaikuttaa varaosanumeroon, samoin se onko auto M5, tämä sen takia, koska kytkinletku on fyysisesti aivan erilainen, eikä näitä letkuja pysty asentamaan toisetensa tilalle ilman suuria muutoksia.
Ja tuota antamaani 316 esimerkkiä tarkistelmalla voit myös tehdä omia päätelmiäsi, mutta koita tehdä niitä ihan pullistematta, voit löytää sen faktankin sieltä piilosta.
Hauskaa tutkimista, myönnän mielelläni olevani täysin väärässä ja pyydän sinulta nöyrimmin anteeksi jos joko kerrot tarpeeksi vakuuttavasti tai esität jotain taustamateriaalia asiasta, jos asia on noin kuin kerroit, siitä varmasti löytyy muutakin tietoa, kuin sinun viisautesi täältä tiedon ihmemaasta.
Tutkikaa asiaa ei kaikki ole sille mille näyttää... syytön minä olen siihen jos siihen ei ole eväitä annettu... mutta jos enempi kuin kolme tuomitsee faktan asian edes tutkimatta
vois sanoa että, joukossa tyhmyys tiivistyy ...tätä en kohdista kehenkään kirjoittaneista tämäkin on vain laskennallista faktaa ns. asian ymmärtämättömyys.
Olisi kiva saada tasokasta keskustelua aikaiseksi mutta ne viisaat gurut on harvassa jotka siihen kykenee...vinkki katsokaa ETK:sta saman mallisarjan eri koneella olevien letkujen varaosanumeroita ja myöskin eri malleja sanoisin että, alkaa asia selviämään mitä tarkoitan.
Hei tiedon ylijumala ja Jeesus...
Lopeta voimakas lääkitys ja katso toi Jasun antama numero sieltä ETK:sta.
Hei tiedon ylijumala ja Jeesus...
Lopeta voimakas lääkitys ja katso toi Jasun antama numero sieltä ETK:sta.
Helpotetaan hieman
Part 21521156673 (PRESSURE HOSE ASSY.CLUTCH) was found on the following vehicles:
E24: Details on E24
E24 M6 Coupe
E28: Details on E28
E28 M5 Sedan
E30: Details on E30
E30 318i Sedan
E30 318i Coupe
E30 318i Convertible
E30 318is Coupe
E30 325e Coupe
E30 325e Sedan
E30 325i Coupe
E30 325i Convertible
E30 325i Sedan
E30 325ix Sedan
E30 325ix Coupe
E30 M3 Coupe
Part 21521156673 (PRESSURE HOSE ASSY.CLUTCH) was found on the following vehicles:
E24: Details on E24
E24 M6 Coupe
E28: Details on E28
E28 M5 Sedan
E30: Details on E30
E30 318i Sedan
E30 318i Coupe
E30 318i Convertible
E30 318is Coupe
E30 325e Coupe
E30 325e Sedan
E30 325i Coupe
E30 325i Convertible
E30 325i Sedan
E30 325ix Sedan
E30 325ix Coupe
E30 M3 Coupe
Tosta puuttuu vielä euro versiot. Esim. 316, 316i ( Lista kun on US versioista.)
Sama letku näyttää kattavan 215mm, 228mm ja 240mm kytkimet ja asetelmat.
Mites se on mahdollista 325E ??
Sama letku näyttää kattavan 215mm, 228mm ja 240mm kytkimet ja asetelmat.
Mites se on mahdollista 325E ??
Ainut vaihtoehto on, että BMW:n suunnittelijat on mokanneet päättäessään laittaa esim. M-sarjalaisiin ns. pullistelevan letkun. Taitaa olla takaisinkutsu tulossa?
Sitten jatkoajatuksia tuohon astelman särkymiseen. Valaisisitko minua näissä 325E?
Mikä sen asetelman särkee ilman pullistelevaa kappaletta?
Särkyykö se liikkeen aikana vai liikkeen päässä?
Millä tavoin asetelma särkyy? Halkeaako panta? Katkeavatko käpälät? Menettäkö lautasjousi jännityksensä? Repeääkö asetelman runko?
Mitä hyötyä pullistumisella saavutetaan?
Mikä vaijerikytkimessa pullistuu?
Mikä mekaanisesti välitetyssä kytkimessä pullistuu?
Pitääkö astelman olla jotenkin erillainen mekaaniselle välitykselle?
Miten nestevälitteisen kytkimen astelma voi toimi särkymättä vaijerilla käytettynä, (tästä on empiiristä faktaa, kymmeniä tuhansia kilometrejä)?
Näistä voidaan nyt vaikka aloittaa, uskon varmasti sinua, jos vain olet kykyinen siihen itse kuuluttamaasi keskusteluun, etkä vain höpötä muiden tiedoista ja valmiuksista.
Tollanen paketti tuli hommattua, eli -618 asetelma ja 1862 168 232 levy.
onko kukaan asentanut vastaavaa pakettia ?
kiinnostais tietää vähän miten ootte asentanu ja mitä ootte tehnyt että ootte saanut toimii ?:think
koska mulla toi paketti ei toimi, kytkin irrottaa vasta poljin aivan lattiassa eikä sielläkään irtrota kunnolla. vauhtipyörä on plaanattu tasaseks.
eli ketä on asentanut tuon kyseisen paketin niin asennus vinkkejä kaipaisin hieman
Tämä nyt on iän vanha topikki , mut noi lihavoidut nyt pisti ekana silmään. Syvyys välillä asetelman kiinnitys<->vauhtiksen kitkapinta vedetty sileäksi? Ei kai valmistaja anna huvikseen tälle mitalle millintarkkaa arvoa?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Sitten jatkoajatuksia tuohon astelman särkymiseen. Valaisisitko minua näissä 325E?
Mikä sen asetelman särkee ilman pullistelevaa kappaletta?-Ilman pullistelevaa kappaletta liika paine särkee sen...
Särkyykö se liikkeen aikana vai liikkeen päässä?-Liikkeen päässä....
Millä tavoin asetelma särkyy?-Asetelma kuoleentuu... Halkeaako panta?-Jolle panta päässä halkee heh hee.. Katkeavatko käpälät? -Käpälät kuoleentuu kun liike menee liian pitkäksi...Menettäkö lautasjousi jännityksensä?-Tarkoittanet tähtikäpälät sopii kokeilla, kuka uskaltaa ottaa riskin?... Repeääkö asetelman runko?-runko tuskin repeää sitä en usko...
Mitä hyötyä pullistumisella saavutetaan?-Pullistelulla kytkin säätyy juuri sopivaksi...jos joku ei tätä asiaa usko pilatkoon esim. kytkimensä asentamalla esim.Transportterin jarruletkun ja se kertokoon kuinka kauan kytkin kesti tehköön joku tämän pöjlän kokeen...siinä näet painelaakeri painaa asetelmaa liian lujaa ja rasittaa kytkimen tähtikäpälät löysiksi ja toiminta ei ole normaalia sen jälkeen...heh hee...
Mikä vaijerikytkimessa pullistuu?-Tämä asia ei koske vaijerikytkintä ainoastaan nestekytkintä...
Mikä mekaanisesti välitetyssä kytkimessä pullistuu?-Turha kysymys, sanoisin kuski ratin ja penkin välissä koska mekaaninen välitys on raskaampi kuin neste...
Pitääkö astelman olla jotenkin erillainen mekaaniselle välitykselle?-Haloo sehän on sama kaikille...
Miten nestevälitteisen kytkimen astelma voi toimi särkymättä vaijerilla käytettynä, (tästä on empiiristä faktaa, kymmeniä tuhansia kilometrejä)?-Jostakin se pitää joustaa eli säätyä uskoisin että, sinulla on säätö siinä työsylinteriä edeltävässä kumiletkussa se sen lopulisen säädön tekee ja on ihan sma vaikka olet käyttänyt vaijeria sitä edeltävänä osana...
Näistä voidaan nyt vaikka aloittaa, uskon varmasti sinua, jos vain olet kykyinen siihen itse kuuluttamaasi keskusteluun, etkä vain höpötä muiden tiedoista ja valmiuksista.
-Pyydän kaikilta anteeksi pientä provosintia tässä asiassa ja sinusta sain haluamaani vastusta ...olis ollut kiva tavata Kajaanissa ja keskustella bemarijuttuja mutta katso sieltä ottamiani kuvia..oli hyvä meininki parempi kuin Tangoilla..hyvät tarjoilut... Vihreillä Niityillä... http://www.vihreatniityt.kuvat.fi
-Pyydän anteeksi pientä provosintia tässä asiassa ja sinusta sain haluamaani vastusta ...olis ollut kiva tavata Kajaanissa ja keskustella bemarijuttuja mutta katso sieltä ottamiani kuvia..oli hyvä meininki parempi kuin Tangoilla..hyvät tarjoilut... Vihreillä Niityillä...
Kiva, että oot päässyt jälleen "provoamaan" tällä foorumilla ja mikä parhainta, niin sait jostain nimimerkistä jopa haastetta itsellesi.
Mutta miten on noiden sulle asetettujen kysymysten laita? Mihin tietoon tässä pitäisi uuden, vasta kortin saaneen autoilijan luottaa?
-Pyydän kaikilta anteeksi pientä provosintia tässä asiassa ja sinusta sain haluamaani vastusta ...olis ollut kiva tavata Kajaanissa ja keskustella bemarijuttuja mutta katso sieltä ottamiani kuvia..oli hyvä meininki parempi kuin Tangoilla..hyvät tarjoilut... Vihreillä Niityillä... http://www.vihreatniityt.kuvat.fi
Comment