Onko kukaan kiinnittänyt läppien poiston jälkeen, että olisi tyhjäkäynti ollut "rajumpi" kuin aikasemmin 4 pyttysessä koneessa? Lähinnä nyt tärinän osalta.
Itellä ollut alusta lähtien läpät pois ja ajanut autolla n. 100 tkm, eikä tyhjäkäynnin tärinä mitenkään häiritsevä ole ollut, mutta olen silti sitä mieltä, että samanikäinen (-02) pumppusiitin-vw käy nätimmin.
Moottorin tukikumit vaihdettu, suuttimien korjausarvot ok ja imuvuotojakaan ei pitäisi olla.
Ajattelin paneutua tähän tärinään seuraavaksi asiaan kuuluvalla vakavuudella , eli paikallistamaan syytä tosissaan, mutta jos joku on sitä mieltä, että läpillä on syy-yhteys tyhjäkäynnin "nättiyteen", niin enpähän tee turhaa työtä 310 tkm ajetun auton kanssa.
Lähinnä nyt kuitenkin kallistuisin sinne siitin/alipaine puolelle.
Itellä ollut alusta lähtien läpät pois ja ajanut autolla n. 100 tkm, eikä tyhjäkäynnin tärinä mitenkään häiritsevä ole ollut, mutta olen silti sitä mieltä, että samanikäinen (-02) pumppusiitin-vw käy nätimmin.
Moottorin tukikumit vaihdettu, suuttimien korjausarvot ok ja imuvuotojakaan ei pitäisi olla.
Ajattelin paneutua tähän tärinään seuraavaksi asiaan kuuluvalla vakavuudella , eli paikallistamaan syytä tosissaan, mutta jos joku on sitä mieltä, että läpillä on syy-yhteys tyhjäkäynnin "nättiyteen", niin enpähän tee turhaa työtä 310 tkm ajetun auton kanssa.
Lähinnä nyt kuitenkin kallistuisin sinne siitin/alipaine puolelle.
Comment