M62b44 misfiring 1,2 ja 3 cylinder(toimii, mutta vikaa ei löytynyt)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Luntti
    2Wheel Driver
    • Jul 2003
    • 5021
    • Yka

    Originally posted by Cell View Post
    Oisko tästä nyt taas luettavissa että kun sait lambdan pelittämään niin adaptaatiot pärähti päälle ja sekasin meni?

    Kaasuläpän asentotunnistin on ihan vaan potikka näissä, jos palkki liikkuu niin kyllä se on ok, vikakoodi jäisi varmasti jos olisi satunnaisia katkoksia.

    Pitää varmaan rakennella nappi kojikseen josta saa nollattua adaptaatiot ja repiä lambdat veks
    Jees, katotaan mitä tuleva viikko tuo tullessaan kun saadaan taas Inpan päähän.
    Tänään kävin pienen lenkin ajamassa ja tuntui ainakin, että taas toimi.
    Ihme härveli ja tuntuu ettei jaksa enään tehdä tuolle mitään.
    Alunperin olikin ajatus, että laitan tämän talviseisontaan ja emäntä ajaa tuolla 2wheels autolla.
    Muttakun ei anna luonto periksi, että joku auto on rikki.
    Onhan tuo e28 pikkasen pienenpi ruokanenkin tuossa muutaman kilometrin työmatkalla.
    Kysyinkin tänään vaimolta, että onko siellä edes bensaa. Tuntui, että kaksi viikkoa jo palanut keltanen valo.

    Comment

    • Luntti
      2Wheel Driver
      • Jul 2003
      • 5021
      • Yka

      Laitetaan sen verran päivitystä, että huomenna on kummatkin lambdat sitten uusia. Katotaan mitä se sitten tekeen.
      Ja bocshilaiset lambdat tulee.
      Tiedoksi muuten vikakoodin lukemisesta. Bank1 on vänkärin puoli ja Bank2 on kuskin puoli. Silloin kun lambdoista herjaa.

      Comment

      • Luntti
        2Wheel Driver
        • Jul 2003
        • 5021
        • Yka

        Nyt tuntuis pelittävän.

        Ehkä oleellisemmat jutut mitä on tehty niin nokan anturi ja kummatkin lambdat.
        Autohan alkoi toimiin jo aiemmin vaikka lambdat olivat vanhat.
        Täyttä totuutta ei tiedä mikä tämän kaiken harmin aiheutti.
        Nyt kuitenkin toimii ja seurataan miten jatkossa.

        Comment

        • Bouma
          Bimmer Enthusiast
          • May 2007
          • 3108
          • Tampere

          Originally posted by Luntti View Post
          Nyt tuntuis pelittävän.

          Ehkä oleellisemmat jutut mitä on tehty niin nokan anturi ja kummatkin lambdat.
          Autohan alkoi toimiin jo aiemmin vaikka lambdat olivat vanhat.
          Täyttä totuutta ei tiedä mikä tämän kaiken harmin aiheutti.
          Nyt kuitenkin toimii ja seurataan miten jatkossa.
          Mittasitko missään vaiheessa päästöjä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
          MB CLS-12 350CGI AMG

          MYSTINEN.FI

          Comment

          • Luntti
            2Wheel Driver
            • Jul 2003
            • 5021
            • Yka

            Originally posted by Bouma View Post
            Mittasitko missään vaiheessa päästöjä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
            Haistoin vain. Bensa haisi.

            Edit. Laitetaan nyt tollanen kun tuli illan ratoksi kirjotettua.

            Perusteellisempi kertomus seiskan viasta:

            Korjauskertomus/episkriisi.
            Toimenpideindikaatio. Ajoneuvolla moninaisia päästö-vaivoja, aiemmin oikeaa lambdaa skopoitu, adaptaatiot resekoitu. Nyt vasemman puolen mediaalinen toiminta ongelma. Päädytään vasemman skopiaan.

            Anestesiassa testaten mediaalitoiminta hieman klappaa, kellatoraali kuitenkin pitää, pakosuunnassa lamdba kuitenkin stabiili. Skooppi lateriaalisesti putkeen, täytetään putki. Yläkierrokset siistit, retina kulmat siistit. Patellofemoraalinivelessä artroosia lähinnä patellan mediaaliseen fasettiin painottuen, tämä siistitään maltillisesti birralla/purijalla. Mennään mediaali puolelle, jossa femurin kantavalla kantavalla nivelpinnalla artroosi, brabus II.
            Muutamia teräviä särmiä, johtuen käytöstä joita siistitään. Tibian puolen nivel siisti. Mediaalimeniskissä takainsertion seutu hajonnut, puuttuu, ruostetta takarecessin reunaan. Poistetaan, siistitään meniskin takakolmannesreuna terveeseen meniskiin viistäen. Interkondylaaritilassa acl ja pdc ehyet ja jämäkät. Lateraali puolella tulpat siisti ja ehyet. Huuhdellaan ventikoppa, tyhjennetään, suljetaan pistoreiät knoppiompelein. Injisoidaan käyttäjään puuduteadrenalin.

            Jatkohoito: Lambdojen suhteen vapaa mobiilisaatio päästöjen mukaan. Nippusiteet viikonpäivät. Poisto kust-caarissa. Työkalut sijaitsee takaluukussa, myös tarvittavat korjausosat. Mobiilia tutkittu myös vasemman lokasuojan suhteen, tendiniitti kuva, supraspinnaus syndrooma.
            Oikea lokasuoja operoitu aiemmin, tästä hyvä apu ulkonäköön. Tilanne oleellisesti lokasuojien suhteen ennallaan. Joten LP päikiin R3 vasemman lokasuojan artroskoopista ackromiplastikkaa varten.
            Last edited by Luntti; 04-12-2009, 22:25.

            Comment

            Working...
            X