Originally posted by Muurahainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
Originally posted by Osku View PostOnko sitten vuosimallillakin viel jotain väliä et kävis takakannen vaihdolla E30 suoraan ?
Tänään soiteltu ja kyselty yks lukollinen TDS perä mutta oli myyny jo ja vielä kääns veistä haavassa ja sano saaneensa siitä 200€
Ja kun tässä nyt on vauhtiin päästy niin missäs vehkeessä tollanen 3.07 välitys on lähtöjään ?
Onko jossain listaa noista kaikista eri välityksistä ja malleista jossa niitä on käytetty
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostJuurikin näin.
Ja toi 2,65 välitys löytyy e34 525tds mallista.
Tänään soiteltu ja kyselty yks lukollinen TDS perä mutta oli myyny jo ja vielä kääns veistä haavassa ja sano saaneensa siitä 200€
Ja kun tässä nyt on vauhtiin päästy niin missäs vehkeessä tollanen 3.07 välitys on lähtöjään ?
Onko jossain listaa noista kaikista eri välityksistä ja malleista jossa niitä on käytetty
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Osku View PostTänään kävin hakemassa bensa 520i:sta puretun perän, 2.65 ja kannenvaihdolla menee paikalleen.. ei vaan oo lukkoa
Tiiä sitten onko tuo sen auton orkkisperä vai onko sinne joku vaihtanu joskus tän kyseisen perän.
Nyt sitten tarvis enää jostain lukkoyksikkö taikoa tonne sisään jollei löydy jostain edukkaasti vastaavaa pakettia.
Hyvä olla noita kuoria vaikka varalle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rauno* View PostOnnistuuko tuollaiseen tds avoimeen 2.65 , siirtään lukko yksikkö jossa on 3.64 välitys? Jotta saisi lukollisen pitkän perän
Leave a comment:
-
-
välityksen siirtoa
Onnistuuko tuollaiseen tds avoimeen 2.65 , siirtään lukko yksikkö jossa on 3.64 välitys? Jotta saisi lukollisen pitkän perän
Originally posted by Pazi88 View PostJep niin se menee. Mulla on tommonen 2.65 välitteinen e34 tds lukkoperä ja toimii todella hyvin turbokoneen jatkeena. Vapariin vain jos kyseessä on käyttöauto, mutta kiihdyttelyyn tuo on vähän turhan pitkä vaparikoneessa.
Ens talvena vaan täytyy tutustua tohon lukon remppaamiseen, kun on nyt pari kertaa päässä pyöräyttää sisempää rengasta ihan huolella tyhjää, niin kitkalevyt on ihan entiset
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Postdieselin perä menis takakannen vaihdolla e30:iin kun taas bensakoneellisessa on "kehto"kuoret ja eikö 520i ssä ole joku 4:lla alkava
Tiiä sitten onko tuo sen auton orkkisperä vai onko sinne joku vaihtanu joskus tän kyseisen perän.
Nyt sitten tarvis enää jostain lukkoyksikkö taikoa tonne sisään jollei löydy jostain edukkaasti vastaavaa pakettia.
Hyvä olla noita kuoria vaikka varalle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Postdieselin perä menis takakannen vaihdolla e30:iin kun taas bensakoneellisessa on "kehto"kuoret ja eikö 520i ssä ole joku 4:lla alkava
Ens talvena vaan täytyy tutustua tohon lukon remppaamiseen, kun on nyt pari kertaa päässä pyöräyttää sisempää rengasta ihan huolella tyhjää, niin kitkalevyt on ihan entiset
Leave a comment:
-
-
dieselin perä menis takakannen vaihdolla e30:iin kun taas bensakoneellisessa on "kehto"kuoret ja eikö 520i ssä ole joku 4:lla alkava
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petrolhead View PostOn sanonut, mutta lukijalla vastuu lukemastaan. Lainaan omaa vuoden takaista postaustani:
Osku: iX:n lukkoyksikkö käy yksiin noiden tiuhojen välitysten kanssa. Jos satut jostain löytämään lautaspyörään sopivat 12.9 kovat ruuvit niin kerro minullekin mistä.. Jouduttiin tyytymään 10.9 ruuveihin kun ei mistään löytynyt. Ne on pidemmät kun mitä kitkalukon kanssa tarvii.
Toi ix lukko olis vaan passelimpi "lentokenttäperään" ja sitten ton tiuhemman välityksen kanssa menis kitkalukko,ekstra levyillä
Originally posted by Tonton View Post3.15 perään se yksikkö sopii
2.93:een ei käy
Ja 3.07:sta ei ole vielä kukaan sanonut mitään
Helpoimmalla pääset kun etsit e34 dieselin lukkoperän
Dieselin lukkoperäkin löyty mut myyjä oli hätänen ja möi kaverilleen sen vaikka kauppaa alettiin viestillä hieromaan jo
Viron miehellä näyttäis noita pitkiä lukkoperiä olevan kaksin kappalein myynnissä
Eli täytyy alkaa taas metsästämään TYP188 periä lisää hyllyyn
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View Post3.15 perään se yksikkö sopii
2.93:een ei käy
Ja 3.07:sta ei ole vielä kukaan sanonut mitään
....
Originally posted by petrolhead View Post"the 2.65, 2.79, 2.93, 3.07 ratios all use a thicker ring gear than the 3.15/3.23/3.38/3.46/3.64/3.91/4.10/4.27++ "
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Lukijan vastuulla uskooko. Kokeilemallahan se selviää.Last edited by petrolhead; 16-07-2016, 00:11.
Leave a comment:
-
-
3.15 perään se yksikkö sopii
2.93:een ei käy
Ja 3.07:sta ei ole vielä kukaan sanonut mitään
Helpoimmalla pääset kun etsit e34 dieselin lukkoperän
Leave a comment:
-
-
E30 Pitäs saada pidempi välitteinen perä.
Täl hetkellä 3.23 ja 25% lukolla E34 perä lähtöjään kasattu E30 käypäsiin kuoriin (samainen perä kun topikin alotus sivulla)
Laitettiin se tohon turbo autoon ja nyt kun sitä on räpätty aika reippaasti niin
konejarrulla/vapaalla rullatessa ujeltaa..
Olisko pinionin laakeri menny ?
Öljyt hieman tummunu mutta ei sisältäny mitään metallin paloja tms..
Sitten ihan toista asiaa täs samalla puitava.
Miten meni se välitys/lukkoyksikkö asia.
Käykö noista 3.xx alkusista lukkoyksikkö 2.65 tai 2.95 välityksen kanssa ?
Olis pitkänvälityksen perä mutta ei oo lukkoa ja se pitäs ehdottomasti sinne saada.
Löytyy viskolukkoyksikkökin 3.91 ix perästä mut ei taida sitäkään saada tonne 2.65 kaveriksi ?
Kitkalevy ja dogplate taitaa olla B-omegan murikoissa samoja ainakin äkkisellä google/ebay tutkimisella näyttäis olevan näin ?Last edited by Osku; 15-07-2016, 23:20.
Leave a comment:
-
Leave a comment: