Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
Olisi tulossa tuollaiseen Sierra-ratakapineesen. On sellainen Fordin 7,5" perän ja BMW-ZF-lukon epäpyhä liitto synnytetty. Ajattelin josko olisi itseä miellyttävin ilman esijännitystä, tietty sitä voisi vielä varauksen sillekkin jättää jos ei vaikka miellytä. Ramppikulmat löytyy vakiot ja toiset muutetut. Ajattelin nyt vielä käpistellä lukon päätylaipan kokonaan uuden, kun vaikuttaa aika joulutinalta tuo alkuperäinen ja sitä joutuisi kuitenkin koneistamaan.
-
-
Onkos kellään kokemusta 188-lukon kasauksesta neljälle levyparille ilman esijännitystä? Lähinnä kiinnostaa päittäisvälyksen määrä, paljonko jätetään kun lautasjouset jää pois?
Leave a comment:
-
-
Tuli hankittua tuohon compactiin typ188k custom made e46 kitkalukko.
3.23 välitys, 40/15% lukitus, asymmetriset ramppikulmat 30°/60° ja uusilla laakereilla sekä kitkalevyillä. On viimeisen päälle rakennettu.
Suomessa tietääkseni näitä ei juuri kukaan tee? Tämä tuli Portugalista. Jos joku haaveilee lukosta nelikutoseen, näitä saa vielä.
Last edited by Iltsu; 31-07-2016, 08:28.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMistään mitään tietämättä huutelen väliin. Onko se perä ollut autossa kiinni JA olet todennut ettei lukota tarpeeksi? Käsin pyörittämällä viskoperä tuntuu melko löysältä verrattuna kitkalukkoon, mutta ehjä viskomurikka kelpaa varsin hyvin normiajoon (leikkimiseen ja sensellaseen).
Leave a comment:
-
-
Olis mullakin edessä, ei tunnu pitävän oikeen joka tilanteessa. Ainakin tuossa omassa tosiaan käsin pyörittäessä ei käytännössä hankaa yhtään vastaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ^janne^ View PostEihän tuota juu kauaa puramuistatko minkä merkkistä öljyä oli kun jotkut väittivät että 60000 olis jo melko jäykkää ja 100000 vastais jo kemppilukkoa et olisko vaan valmistaja liioitellut arvoja? Vakio viskossa taitaa olla 25000 öljyä? Olisko parempi vaan olla vaihtamatta viskon öljyjä kun ainakin tämän hetkisillä öljyillä pistää jo aika kovin hanttiin ku yrittää eri suuntiin laippoja pyörittää käsin niin lämmetessähän vain jäykistyy entisestään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///Make View PostLaitettiin 60 000cst, muttei pitänyt ollenkaan. Ostin sitten 300 000cst öljyä, siitä vaan on paha sanoa kun ei tullut enää koitettua vaan ostin suosiolla kitkalukon
Semmoisella kuitenkin lähtisin kokeilemaan. Suht nopeastihan sen pakan purkaa, putsaa ja kasaa...muistatko minkä merkkistä öljyä oli kun jotkut väittivät että 60000 olis jo melko jäykkää ja 100000 vastais jo kemppilukkoa et olisko vaan valmistaja liioitellut arvoja? Vakio viskossa taitaa olla 25000 öljyä? Olisko parempi vaan olla vaihtamatta viskon öljyjä kun ainakin tämän hetkisillä öljyillä pistää jo aika kovin hanttiin ku yrittää eri suuntiin laippoja pyörittää käsin niin lämmetessähän vain jäykistyy entisestään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ^janne^ View PostTuli tuossa ostettua e30 325ix viskolukollinen perä niin oliskos jollakin tietoa minkä jäykkyinen silikoni öljy olis sinne viskoyksikköön sopivaa katukäyttöön? Mielellään mahdollisimman jäykkä mut kuitenki sellanen et olis siedettävä ajella
Semmoisella kuitenkin lähtisin kokeilemaan. Suht nopeastihan sen pakan purkaa, putsaa ja kasaa...
Leave a comment:
-
-
Tuli tuossa ostettua e30 325ix viskolukollinen perä niin oliskos jollakin tietoa minkä jäykkyinen silikoni öljy olis sinne viskoyksikköön sopivaa katukäyttöön? Mielellään mahdollisimman jäykkä mut kuitenki sellanen et olis siedettävä ajella
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEikös tuo nyt vaadi koko perän purkamisen että saa fiksattua? Ja sitämyötä sitten taas hammaskosketuksen säädön jne...
EDIT hidas
Leave a comment:
-
Leave a comment: