Originally posted by turbobliz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TYP188 Lukkoperän kasausta ja ihmettelyä.
Collapse
X
-
Originally posted by racing02 View Post
Racingdiffsiltä löytyy https://racingdiffs.com/products/bmw...-k-e46-e39-e53
, paitsi ei löytynytkään. Toi olikin pinionin setti.
Tuolla taitais olla: https://www.aamannracing.eu/en/a/bmw...earing-kit-fag
Leave a comment:
-
-
Nämä on vähän fiilisjuttuja harrasteautossa, vetopyörästön häviö on suurempi mitä pidempi on välitys. Netistä löytyy hyviä laskureita mikä voi vähän auttaa valinnanteossa. Omaan makuun 3.15 perässä on hyvä kun renkaan halkaisija 65cm mutta kaipais 0.80 välityksen kutosvaihteeseen että olis mukavampi ajaa pidempäänkin moottoritietä.
Leave a comment:
-
-
Jep, riippuu aika monesta tekijästä. Mulla esim. on omassa e30 turbossa 2.65 perä ja se ei tunnu yhtään pitkältä. Ennemmin tunnustaa että sais olla vielä ylivaihde kutonen lootassa, ettei huutais matka-ajossa kierrokset niin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by cook View PostMinulla on nyt tuollainen m-factoryn lukkoyksikkö ja vaihtoehtoina välitys 2.93 tai 3.07. Kumpaa suosittelette asentamaan autoa on. Nyt on paikallaan 3.38 välityksellä muuttuuko auton käytös ”laiskaksi” kun perä harvenee jonkin verran. Toki autoa on piristetty hieman ahtimella ja se alkaa heräilemään jo siinä 2200-2300 kiepeillä, vai onko tämä kokeile ja pety hommia. Vai metsästääkö tuohon tiheämpään perään crowngear spacerin
Leave a comment:
-
-
Minulla on nyt tuollainen m-factoryn lukkoyksikkö ja vaihtoehtoina välitys 2.93 tai 3.07. Kumpaa suosittelette asentamaan autoa on. Nyt on paikallaan 3.38 välityksellä muuttuuko auton käytös ”laiskaksi” kun perä harvenee jonkin verran. Toki autoa on piristetty hieman ahtimella ja se alkaa heräilemään jo siinä 2200-2300 kiepeillä, vai onko tämä kokeile ja pety hommia. Vai metsästääkö tuohon tiheämpään perään crowngear spacerinLast edited by cook; 11-02-2025, 02:27.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lassiv View PostOlisiko hyviä vinkkejä ammattitaitoisesta kaverista kasaamaan torsen murikka typ188 z4 kuoriin? Mielellään Päijät-Hämeen / uusimaan alueelta.
Leave a comment:
-
-
Olisiko hyviä vinkkejä ammattitaitoisesta kaverista kasaamaan torsen murikka typ188 z4 kuoriin? Mielellään Päijät-Hämeen / uusimaan alueelta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View Post
Racingdiffsiltä löytyy https://racingdiffs.com/products/bmw...-k-e46-e39-e53
, paitsi ei löytynytkään. Toi olikin pinionin setti.
Tuolla taitais olla: https://www.aamannracing.eu/en/a/bmw...earing-kit-fag
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zetori4 View PostMistä löytyisi poskilaakerit 188k perään? ei ihan joka lähikaupasta löydy
, paitsi ei löytynytkään. Toi olikin pinionin setti.
Tuolla taitais olla: https://www.aamannracing.eu/en/a/bmw...earing-kit-fagLast edited by racing02; 13-01-2025, 09:55.
Leave a comment:
-
-
Mistä löytyisi poskilaakerit 188k perään? ei ihan joka lähikaupasta löydy
Leave a comment:
-
-
Mobil vs600 ite käyttänyt, siinähän lukee purkin kyljessäkin että ”for bmw rear axle”. Lukkoperään tarkoitettu öljy ei sitten käy tuon tyyppisen tasauspyörästön kanssa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: