Joo säätämättä ei toimi yksikään kone. Monesti se pelkkä 30% karttojen rikastaminen riittää että lämpimänä kone toimii jos suuttimet taipuu siihen. Mutta pelkästää viinan lisääminen tankkiin ei toimi koska ecujen säätörajat tulee vastaan. Sit jos kylmäkäynnistyksen haluaa pelaamaan, pitää niitä karttoja rukata reilummin. Ja tommomen rykiminen, nikottelu yms. on ihan kunnon säätöjen puutetta. Tolla omalla kommentilla tarkoitin että kaasunvasteessa pikku kierroksilla viinalla on aivan hiuksenhieno ero bensan eduksi. Vaikka kuinka koittaa säätää kiihdytysrikastuksia yms.
Flexifuel RE85 vs. bimmeri
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kulutus nousee n. 30%, se on se minkä e85 vaatii. 316i M43:sessa oli 27%, tässä en ole ihan tarkkaa eroa laskenut. M43:sella ajoin läpi talven pelkällä e85:sella, tämä tuntuisi nyt herkemmältä, vaikkei talvi vielä lähelläkään. Ainahan voi ajaa bensalla, jos kovasti häiritsee, mutta ajan 100km päivässä työmatkaa, joten säästö kelpaa, kunhan laite toimii.
Liekö niin, että mitä alavireisempi kone, niin sen vähemmän sitä häiritsee mitkään poikkeamat polttoaineessa?Last edited by jluoma; 13-09-2018, 05:16.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
Comment