Originally posted by alleksi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 turbotus kysymyksiä & vastauksia
Collapse
X
-
Originally posted by TuKeZii View PostEikö kukaan osaa heittää minkäänlaista ratkasua tähän? Pitäisi pikkuhiljaa saada moottoria eteenpäin.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostNo kyllähän se "toimii" eli noin maltillisella paineella siinä parilitraisessa se vielä nippanappa menee. Mutta nuo vanhat "kolomosen karretit" on sopivampia verkonpainoksi kun ahtamaan moottoria.
Jos et saa sitä ilmaiseksi niin unohda. Esim. Mitsun TD04-sarjasta löytyy toimivampi ja nykyaikainen turbo (TD04HL-16T esim.). Tai Garretin gt-sarjalainen. Tai BorgWarnerin nykyaikainen turbo.
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostEi haittaa tai ainekin näin mulle kansityössä valehdeltiin. Väljää ei saa kyllä olla yhtään.ex:e39 540ia m-sport -01, e34 525i turbo,e30 M50 touring, e30 324td, e46 330xda m-sport....
Comment
-
-
Originally posted by Miccå View PostTäältä varmaan löytyy athena coopering tiivisteen käyttäjiä? Mulle on omaan turbo projektiin sellainen tulossa. Mietityttää vain, jotta mitä pultteja porukat on käyttänyt ja millaisilla kiristysohjeilla kansi pultattu kiinni?:thinkOriginally posted by JVMOnko porukalla kokemusta motonetin moottoriosiin ? (Laakerit yms..)
Kestääkö pieniä ahtoja näin ensimmäiseksi turbomoottoriksi...?
Ja samaisessa koneessa motonetistä laakerit ja ihan hyvännäköset oli, glycoja kumminkin.
Comment
-
-
Originally posted by alleksi View PostItellä m20b25 athenan pahvilla ja arpit vedin ohjeiden mukaseen kireyteen.
Ja samaisessa koneessa motonetistä laakerit ja ihan hyvännäköset oli, glycoja kumminkin.
Kannattaa miettiä ensin kuinka kovilla ahdoilla ajaa, pahveissa kuitenkin aika suuri hinta ero. Athene n. 350e liekkirenkailla, ja vakio 50e. Vedä vaikka yks kesä vakionahkan kanssa? säästö/testi setti. Ei se ihan niin huono ole mitä luulis.
Juu, ja arpin ohjeen mukaan kireyteen. (tulee paketin mukana lappu)
Comment
-
-
Itsellä sigun auto periaatteessa moottorinohjausta vailla. Mitä raati on mieltä nuista kdfi:n bokseista? Olis ainakin edullisia ja käy suoraan vanhoihin motronicin liittimiin. Sanottiin myös penkin suunnilta, että onnistuu myös alkuperäisen motronicin ohjelmointi. Kellään tästä kokemusta? Budjetti kun itsellä ei oikeen kauheasti tällä hetkellä anna periksi, niin pitäis semmonen paras hintalaatu suhde löytää.
Edit. kdfistä löytyikin aika hyvin tietoa kun jaksoi vähän etsiskellä.Last edited by Juhan; 05-08-2014, 17:24.
Comment
-
-
M20B25 vm.-91 kaasuläpän halkaisija? Pitäs ostaa sopeva silikoniletkun pätkä että saa liitettyä ahtoputkeen ja auto ei oo täsä ihan vieressä että vois mitata. Mieluiten tuuma koossa.
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Originally posted by beemers View PostM20B25 vm.-91 kaasuläpän halkaisija? Pitäs ostaa sopeva silikoniletkun pätkä että saa liitettyä ahtoputkeen ja auto ei oo täsä ihan vieressä että vois mitata. Mieluiten tuuma koossa.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View Postkotelon lähdön halkaisija 72mm/2.83" .
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
Comment