Announcement

Collapse
No announcement yet.

S38B35, S38B36 ja S38B38 korjaukset ja huolto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MH motorsport
    BTCF Member
    • Sep 2011
    • 2301
    • Turku

    Muista myös säätää lopuksi polkimen päästä stoppari ruuvi oikein.
    Autopalvelu MH-motor
    Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
    Maxxecu myynti ja asennus
    www.mh-motor.fi
    0503218217
    Kulkineet:
    E6 2000 touring
    E6 2002 touring
    E30 318is ///Mtechnic 2
    E34 ///M5 nürburgring
    E34 S62b50 turbo dct
    E39 523i ///Msport
    F30 320d

    Comment

    • Tommi
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2005
      • 289
      • Kajaani

      Originally posted by MH motorsport View Post
      Ainakin toi kaasuvaijerin korvake on vääntänyt. Tekisin täydellisen vivuston säädön ja läppärunkojen synkkauksen ja kattoisin että kaikki laakerit liikkuu kevyesti ja palautusjouset on ok.
      Jep näin tehdään tulevana talvena.

      Originally posted by mortimer View Post
      Vaijeri liian kireälle säädetty.

      Wurthin drylube ihan toimiva ja melko tahraamaton
      Jos purat enemmän niin litiumrasva hyvää neulalaakereihin.
      Olisi pitänyt itsekin huomata tuo vaijeri

      Originally posted by MH motorsport View Post
      Muista myös säätää lopuksi polkimen päästä stoppari ruuvi oikein.
      Hyvä tietää.
      Kiitos molemmille neuvoista
      Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
      Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
      e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89

      Comment

      • Tommi
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2005
        • 289
        • Kajaani

        Originally posted by MH motorsport View Post
        Muista myös säätää lopuksi polkimen päästä stoppari ruuvi oikein.
        Tämä olikin n. 2cm liian syvällä. Siksi vääntänyt korvakon vinoon
        Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
        Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
        e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89

        Comment

        • Tommi
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2005
          • 289
          • Kajaani




          Tässä ei ole säädetty vielä mitään. Ajettelin mitata lähtötilanteen. Kaikki sylinterit näyttää samaa. Videolla 6,5,2 ja1. Onko säätö tarvetta?
          Last edited by Tommi; 05-10-2021, 20:07.
          Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
          Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
          e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎