Muista myös säätää lopuksi polkimen päästä stoppari ruuvi oikein.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S38B35, S38B36 ja S38B38 korjaukset ja huolto
Collapse
X
-
Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostAinakin toi kaasuvaijerin korvake on vääntänyt. Tekisin täydellisen vivuston säädön ja läppärunkojen synkkauksen ja kattoisin että kaikki laakerit liikkuu kevyesti ja palautusjouset on ok.
Originally posted by mortimer View PostVaijeri liian kireälle säädetty.
Wurthin drylube ihan toimiva ja melko tahraamaton
Jos purat enemmän niin litiumrasva hyvää neulalaakereihin.
Originally posted by MH motorsport View PostMuista myös säätää lopuksi polkimen päästä stoppari ruuvi oikein.
Kiitos molemmille neuvoistaNyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostMuista myös säätää lopuksi polkimen päästä stoppari ruuvi oikein.Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
-
Last edited by Tommi; 05-10-2021, 20:07.Nyt: e61 lci 530da m-sport; e34 m5 3,8 -92
Ex:e39 540i 4,4 m62 6-gang -97; e30 320i 2,0 m20 -86
e30 320i 2,0 m20 -85 "Zender"; e34 520i 2,0 m20 -89
Comment
-
Comment