memebuy23buy

M54 Imuvuoto ja Livedata topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tuoppo
    replied
    Nyt näyttää hyvältä. Vaihdoin tänään joutessani bensapumpun ja auto on kuin uudesti syntynyt. Tahmeus alakierroksilta on poissa ja auto kulkee huomattavasti kevyemmin maantienopeuksia ja vetää upeasti koko kierrosalueelta. Nyt vaan ajellaan ja tarkkaillaan tilannetta.

Leave a comment:

• Antsah
    replied
    Originally posted by Hunni View Post
    Mitäs oiretta tollanen halkeama aiheuttaa? Rupeeko kuulumaan jotain ylimääräisiä ääniä? Oma ulisee mystisesti kun käynnistää kylmänä ja syy on mysteeri.
    Minulla ei ainakaan ylimääräistä ääntä tuo aiheuttanut. Ulinaahan voi tulla myös moniurahihnan rullista tai esim. laturin laakeroinnista.

Originally posted by Warra View Post
    Antoiko vanha disa antsah:lla polttoaineseos laiha vikakoodeja?
    Ei antanut mitään koodeja. Ainoastaan DISA oli aivan mykkä, ei siis se varsi liikkunut enään yhtään mihinkään suuntaan käynnistäessä tai kierroksia antaessa. Aamusella ajellessa totesin jälleen, että ihan selvä ero tuolla uudella Disalla on alakierrosvääntöön kun ehti varmaan hyvän tovin olla tuo vanha rikki.
    Last edited by Antsah; 29-06-2012, 07:23.

Leave a comment:

• Warra
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    Samanlainen halkeama löytyi myös minun disan alipainekellon kalvosta. Ei iha noin iso, mutta samalla tavalla reunasta ratkennut. Kaipa tuo kumi haprastuu ajan kanssa ja alkaa halkeilemaan.

http://img826.imageshack.us/img826/4575/img4273a.jpg
    Antoiko vanha disa antsah:lla polttoaineseos laiha vikakoodeja?

Leave a comment:

• Hunni
    replied
    Mitäs oiretta tollanen halkeama aiheuttaa? Rupeeko kuulumaan jotain ylimääräisiä ääniä? Oma ulisee mystisesti kun käynnistää kylmänä ja syy on mysteeri.

Leave a comment:

• Antsah
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Alipainekellon kalvo halki:

Samanlainen halkeama löytyi myös minun disan alipainekellon kalvosta. Ei iha noin iso, mutta samalla tavalla reunasta ratkennut. Kaipa tuo kumi haprastuu ajan kanssa ja alkaa halkeilemaan.

Last edited by Antsah; 28-06-2012, 23:23.

Leave a comment:

Working...
X