Mulla on tossa hyllyssä m10b23. Kannessa on tohtorin 304 nenä ja jouset, ja bensansaannista vastaa 40mm tuplat. Noh, ilmahan ei tule luultavasti riittämään kun oli jo kuulemma aika hilkulla noilla kaasareilla. Mietin tilalle joko a) 50mm tuplia b) hyllystä löytyviä misabin 48mm läppärunkoja tai c) prätkän kaasarit kun ne on halpoja. Kaasarina toisaalta haluais pitää "helppouden" takia. Ei tarvis kun sytkärojut ostaa, ja tietty nuo kaasarit myydä/vaihtaa isompiin. Kansi kokee luultavasti pientä sorvausta ammattimiehen toimesta, jos hän jaksaa vähään alkaa. Yleensä hän ottaa kaiken irti ja laatuosilla 181hv penkattu kuulemma tolla kokoonpanolla ja sinne lähemmäs 200hv olis tarkotus yrittää seuraavaksi.
Kysymys kuuluukin seuraavasti. Mitä noista vaihtoehdoista suosittelisit? Täysin ruiskuksi ei nyt pysty repimään kun en laita tuota konetta edes omaan autoon vaan pikkuveljelle ja täten en ala "kaikkia" rahojani siihen tuhlaamaan harrastamisen ilosta lähinnä pikku sponssin pistin
Noista vaihtoehdoista ,laita ne isommat kaasarit. Onkos tuo se aikanaan msportin tekemä 86mm isku ja vw männät? Mikä kansi siinä on?
Samainen kone. 92mm mahlet näytti olevan. Kansi on e21 2.0. kaasareihin olen tässä hiljalleen itsekin päätynyt. Sytkärojut vaan ostaa mallia säädettävä
Samainen kone. 92mm mahlet näytti olevan. Kansi on e21 2.0. kaasareihin olen tässä hiljalleen itsekin päätynyt. Sytkärojut vaan ostaa mallia säädettävä
Jep sytkää on päästävä säätämään.. 121 kansi kun olis laittaa sais vähän lisää ruttuja.
Laitetaas tähänkin. Millanen sytytysennakko pitäis olla Schrick 292:een? Vakion ennakko taitaa olla 25 (eli se kuula vauhtipyörässä). Sillä käy melko heikosti. Korvakuulolla pitää aikaistaa jonkin verran siitä. (Alipaineletku on irti). Uskaltaako luottaa ihan ”fiilikseen” vaikka aika reilu ennakko on, kun ei kuulostais nakuttavankaan, sikäli kun sitäkään osaan kuunnella.
Kääntää hiljalleen jakajaa ja antaa kaasua. Siellä missä kuullostaa ottavan ok jenkaa ja käyvän tyhjää on lähellä. Loppujen lopuksi sillä lampulla ei tee mitään kun se pitää hakea kuitenkin kokeilemalla. Päästömittariin kun pääsis samalla niin näkee aika kivasti mitä siellä tapahtuu kun kääntää ennakkoa suuntaan tai toiseen.
Joo vähän siltä vaikuttais. Laittelen palautuksena takaisin Schmiedmannille. Hyvä huomio muille kans, tilatkaa OEM jos uusitte k.o. ketjua.
Olin jo laittamassa kantta paikalleen kun huomasin katsoa. Eli schmiedmanilta tilasin swag ketjun ja tuo liian leveä eli väärä tietty tuli ja jo koneessa...
Mistä tilasit oikein ketjun? Itsellä turha varmaan palautella kun tilauksesta yli puoli vuotta ainakin. Mutta jostakin oikea tarvisi metsästää että pääsee jatkamaan konetta..
Mistä tilasit oikein ketjun? Itsellä turha varmaan palautella kun tilauksesta yli puoli vuotta ainakin. Mutta jostakin oikea tarvisi metsästää että pääsee jatkamaan konetta..
Olin jo laittamassa kantta paikalleen kun huomasin katsoa. Eli schmiedmanilta tilasin swag ketjun ja tuo liian leveä eli väärä tietty tuli ja jo koneessa...
Mistä tilasit oikein ketjun? Itsellä turha varmaan palautella kun tilauksesta yli puoli vuotta ainakin. Mutta jostakin oikea tarvisi metsästää että pääsee jatkamaan konetta..
Ei sitä orkkista tahtonut löytyä netin kautta mistään. En käynyt marmorilla kyselemässä, tein shimmilevyn (niitäkään ei tahtonut löytää mistään) ja laitoin vanhan ketjun takaisin.
Ei sitä orkkista tahtonut löytyä netin kautta mistään. En käynyt marmorilla kyselemässä, tein shimmilevyn (niitäkään ei tahtonut löytää mistään) ja laitoin vanhan ketjun takaisin.
Vanha ketju mullakin muuten kunnossa mutta vaatisi shimmejä ja ei löydy kuin yksi. Niiden saannin vaikeuden kerkesin itsekin jo huomata kun koitin tilata samalla kuin uuden(väärän) ketjun.
Vanha ketju mullakin muuten kunnossa mutta vaatisi shimmejä ja ei löydy kuin yksi. Niiden saannin vaikeuden kerkesin itsekin jo huomata kun koitin tilata samalla kuin uuden(väärän) ketjun.
0,1mm shimmi numero on: 11 41 1 250 427
0,2mm ei valmisteta enään
merkkiliikkeestä saa
Comment