Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 -aiheisia kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by GOOFY View Post
    Ei taida olla mutta 123 ignitionissa ei myöskään taida olla koko keskipakosäätöä.
    Ei ole vaan sinne tehdään sytytys ennakko kartta rpm mukaan ja map tieto säätää myös ennakkoa miten sen sitten onkin asettanut.
    Tps tietoa tuo kyllä kaipailisi mutta sitähän ei siihen saa.

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Onko keskipakosäätimen ennakkokäyrä samanlainen molempiin suuntiin ?
    Ei taida olla mutta 123 ignitionissa ei myöskään taida olla koko keskipakosäätöä.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Onko keskipakosäätimen ennakkokäyrä samanlainen molempiin suuntiin ?

    Leave a comment:


  • GOOFY
    replied
    Originally posted by MH motorsport View Post
    Puhelimella/tabletilla valitaan pyörimis suunta ohjelmallisesti tai valitaan auto toiminto missä pyörijä tunnistaa automaattisesti pyörimis suunnan.
    Voit ladata puhelimeen valmiiksi ilmaisen 123 ignition säätö ohjelman ja tutustua toimintoihin.
    Joo on kai näissä varmasti paljon eri asetuksia ja mietinkin että kai sen pyörimis suunnan voi muuttaa ku ei kai sille jakajalle ole mitään väliä miten se pyörii. Mut kumminki nuita jakajia myydään cv ja ccv malleina. Joissain on molemmat.

    Leave a comment:


  • maverick999
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Tuleeko sulla männät paljon yli lohkosta vai miksi kansipahvin kympeillä on väliä?
    Tulee tasan tai aavistuksen yli, kokeilin vanhalla männällä ilman renkaita joten varmaan vähän ”keinuu”, veikkaan että tulee tasan dekkiin. Puristukset kiinnostaa enemmänkin, että otanko lohkosta jotain pois vai antaako olla noin.

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Tuleeko sulla männät paljon yli lohkosta vai miksi kansipahvin kympeillä on väliä?

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by maverick999 View Post
    Vanha paffi on liekkirenkaasta 1,4-1,45. Uusi pahvin kohdalta 1,5 (liekkirenkaasta 1,7).
    Molemmat lienevät siis 1,5
    Uusi taitaa olla originaali bmw 1,7mm kannentiiviste
    Vanha ollut 1.5mm tarvike joka puristunut kasaan juuri tuon 0.1mm verran.
    Pakkauksessa lukee aina pahvin paksuus tai varaosa numerolla löytyy.

    Leave a comment:


  • maverick999
    replied
    Vanha paffi on liekkirenkaasta 1,4-1,45. Uusi pahvin kohdalta 1,5 (liekkirenkaasta 1,7).
    Molemmat lienevät siis 1,5

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Voihan sitä hifistellä ja laittaa heittokellon lohkoon kiinni ja kiristää kannen ja katsoo paljon painuu.

    Leave a comment:


  • maverick999
    replied
    Originally posted by Freak View Post
    Riittävän tarkan tuloksen saat, kun mittaat paksuuden liekkirenkaista. Ei sitä mäntää kuitenkaan asemoida sadasosien tarkkuudella kanteen nähden eli palautumisesta ei tartte välittää, jos sellaista on edes tapahtunut, ja työntömittatarkkuus riittää.
    Hyvä, tänks

    Leave a comment:


  • Freak
    replied
    Riittävän tarkan tuloksen saat, kun mittaat paksuuden liekkirenkaista. Ei sitä mäntää kuitenkaan asemoida sadasosien tarkkuudella kanteen nähden eli palautumisesta ei tartte välittää, jos sellaista on edes tapahtunut, ja työntömittatarkkuus riittää.

    Leave a comment:


  • maverick999
    replied
    Originally posted by Freak View Post
    Justiinhan sä purit sen koneen? Ehditkö jo heittää sen roskiin? Vanha tiiviste kannattaa säilyttää. Sitä voi tarvita useinkin kasauksen aikana, kun konetta aletaan oikein kunnolla rakentaa.
    On se tallessa. Ei vaan mitään kokemuksia paljonko se menee kasaan ja nouseeko vaikka kympin takas kun purkaa jne.

    Leave a comment:


  • Freak
    replied
    Justiinhan sä purit sen koneen? Ehditkö jo heittää sen roskiin? Vanha tiiviste kannattaa säilyttää. Sitä voi tarvita useinkin kasauksen aikana, kun konetta aletaan oikein kunnolla rakentaa.

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Originally posted by maverick999 View Post
    Paljonko vakio kannentiivisteestä tulee korkee? Sellanen olis tuossa valmiina jo.
    Bmw alkuperäisiä taitaa olla 1.5 ja 1.7mm paksuna
    Tarvikkeita on 2mm 1.8 ja 1.5mm paksuja, kiristettynä saattavat 0.1mm painua.

    Leave a comment:


  • maverick999
    replied
    Originally posted by MH motorsport View Post
    Kokeileppa pyöriikö kone ilman kannentiivistettä ympäri kansi paikoillaan, jos menee niin kehtaa siitä raapaista vielä 0.5-0.7mm ja lätkäisee 1.5mm kannentiivisteen
    Paljonko vakio kannentiivisteestä tulee korkee? Sellanen olis tuossa valmiina jo.
    Last edited by maverick999; 16-07-2020, 07:04.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎