Originally posted by MH motorsport
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Originally posted by GOOFY View PostTunnottaa melko omituiselta että on nuin pienet ennakot. Johtuuko se puristuksista ku mulla on vakio alakerta niin puristukset jää pieniksi niin vaatii enemmän ennakkoa.
Mimmonen käyrä sulla on jakajalle?
Mulla on dcoe 40:ssä 55 tyhjä, 125 pää ja ilma on 190. 32 kurkut, ja 45 kiihdytys. Samat putket.
Aika pieni ero sulla pää ja ilmasuutinten välissä kun yleensä niihin suositellaan 50 eroa, vai olikos se tyhjän ja pään välille? Mulla menee ylhäällä tosi laihalle jos pienentää ilmoja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostMulla on schrick 304 nokkq akseli, schrick venttiilijouset (ei tupla jouset) ireland engineering alumiini hd keinut ja keinulukot.
Kai sitä uskaltaa yli 7000rpm huudattaa tarvittaessa.
Leave a comment:
-
-
Jos noitten Wössnerien kanssa on todella piukka rako männästä kanteen ni en ihmettele ennakon pienuutta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aisi316 View PostKävin tarkistamassa: kurkku 36 , seosputki f16, pääsuutin 145, lisäilma 155, tyhjäkäynti f9. 60, kiihd.pumppu 45. Näillä säädetty esatechilla parivuotta sitten kun kone oli vasta tehty.. maksimiennakot 26 , Pattipää wössnerit tosiaan mäntinä ja 121 kansi mistä palotilat jyrsitty hemityylisiksi ja kanavat siistitty venttiilit 46 ja pako 39schrick. Pakosarja 4-1 44mm 880mm primäärit. Penkissä maksimikierrikset oli vaan 7080rpm tehoa 190hv paras vääntö 5650rpm 226nm. Nyt rajotin 7600rpm hyvin tuntuu kipuavan eikä veto lopu. Tarkotus vaihtaa 38kurkut ja mennä uudestaan penkiin nostaa kierroksia.
Mimmonen käyrä sulla on jakajalle?
Mulla on dcoe 40:ssä 55 tyhjä, 125 pää ja ilma on 190. 32 kurkut, ja 45 kiihdytys. Samat putket.
Aika pieni ero sulla pää ja ilmasuutinten välissä kun yleensä niihin suositellaan 50 eroa, vai olikos se tyhjän ja pään välille? Mulla menee ylhäällä tosi laihalle jos pienentää ilmoja.Last edited by GOOFY; 03-08-2020, 16:32.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aisi316 View PostMul on km camssin uuden mallin teräskeinut Ja schrickin tuplajouset . Sivulukot on myös niitten jousien tilalla mitkä pitää keinuja sivusuunnassa.
Kai sitä uskaltaa yli 7000rpm huudattaa tarvittaessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostMitkä keinut ja venttiilijouset, onko sillä suunnilla ollut ongelmia? Toki riippuu varmaan myös onko katuauto vai kilpa ajoneuvo.
Leave a comment:
-
-
Mitkä keinut ja venttiilijouset, onko sillä suunnilla ollut ongelmia? Toki riippuu varmaan myös onko katuauto vai kilpa ajoneuvo.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostMinkälaiset säädöt kaasuttimessa jos muistat yhtään?
Olisi jotain referenssiä millä itse lähteä liikkeelle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aisi316 View PostMulla on vapari m10 123 jakajalla ei ole alipaine käytössä vetää nöyrästi ei kakistele . 2 x45 weberit puristusta 12:1 ja 304 schricki
Olisi jotain referenssiä millä itse lähteä liikkeelle.
Leave a comment:
-
-
Mulla on vapari m10 123 jakajalla ei ole alipaine käytössä vetää nöyrästi ei kakistele . 2 x45 weberit puristusta 12:1 ja 304 schricki
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostOliko sulla Goofy tuplakaasarit vai mikä setuppi tässä? Meinaan vaan kun 2002ti:ssä ei muistaakseni ollut alipainesäätöä ollenkaan että ei välttämättä ole syytä painia sen kanssa pitkään jos ilman toimii hyvin.
Tolla säädöllä se kiihtyy hyvin ja kokonaisennakko on 40, kärsis antaa lisääkin kun ei se nakuta edes 50:llä, mut eipä se ihan niin paljoa tarvi. Ongelma vain on siinä että nelosella 60:ppiä ja vitosella 80:ppiä ajettaessa alipaine on siinä 0-0,2 vaiheilla niin se ei anna sille enää lisää ennakkoa ja jurnuttaa sillä perusennakon 25:llä.
Jos laitan käppyrään että se antais lisää ennakkoa siinä kohtaa kun ajetaan pintakaasulla niin se alempi ohjeistus asteiden laskulle katoaa kun alipaine reagoi niin nopeasti ettei se ehdi "lukea" välillä olevia arvoja. Hankala selittää.
Ny sielä käyrissä on 500rpm}o. Ihan sillä että käynnistyy nätisti kun ei ole ennakkoa.
700-1200rpm}10. Sen takia ettei humpaile turhia tyhjäkäynnillä kun ei ole ryyppyjä.
3800rpm}30. Pitäs riittää kun alipaineella tulee 10 lisää.
8000rpm}30
Tyhjäkäynnillä siis 20 ennakkoa ja käy kohtuu nätisti.
0kpa}10
70kpa}10
86kpa}0
100kpa}0
200kpa}0
Leave a comment:
-
Leave a comment: