Herätelläänpä vanhaa ja ihmetellään käyttääkö joku vielä foorumia.
Purin palasiksi ahdoilla pahasti huohottavan m10pin.
Kaikki männät ehjiä, kuin myös männänrenkaat.
Kone ilmeisesti kasattu 90 luvulla jonkun virittäjän navetassa......
Kampiakseli 2l 80mm isku
Kankien tilalla oli jotkut _PAINAVAT_ 135mm kanget.
Mäntinä oli 2002 turbon männät 89,5 kokosina.
Kantena mulla on 1,8i.tällä setupilla puristukset jossain kuuden ja seiskan välillä?
Noh, sitten itse asiaan. Menee kyllä pää aivan jumiin näitten kaikkien mäntä/kanki/kansi kombojen kanssa.
Valmiita mäntiä saa suomesta, esim vp motorsportilta. Siellä kuitenkin tarjontana 121 kansi tai e12 kansi, sopiiko näistä nyt kumpikaan? Näillähän "joutuisi" käyttämään 135mm kankia.
Vai pitäisikö suoraan mennä custom männillä ja esim 140mm kangilla tai 144 kangilla?
Ois siistii saada korkeet puristukset ja kestävä moottori, mut toisaalt ois siisti olla hieromatta tyhjää lompakkoa otsaan.
Eipä oikein taho internetistä enää löytää rakentelua niinkuin esim 5-10v sitten.
Eikä oikein mäntä myyjätkään osaa vastata kysymyksiin.
Purin palasiksi ahdoilla pahasti huohottavan m10pin.
Kaikki männät ehjiä, kuin myös männänrenkaat.
Kone ilmeisesti kasattu 90 luvulla jonkun virittäjän navetassa......
Kampiakseli 2l 80mm isku
Kankien tilalla oli jotkut _PAINAVAT_ 135mm kanget.
Mäntinä oli 2002 turbon männät 89,5 kokosina.
Kantena mulla on 1,8i.tällä setupilla puristukset jossain kuuden ja seiskan välillä?
Noh, sitten itse asiaan. Menee kyllä pää aivan jumiin näitten kaikkien mäntä/kanki/kansi kombojen kanssa.
Valmiita mäntiä saa suomesta, esim vp motorsportilta. Siellä kuitenkin tarjontana 121 kansi tai e12 kansi, sopiiko näistä nyt kumpikaan? Näillähän "joutuisi" käyttämään 135mm kankia.
Vai pitäisikö suoraan mennä custom männillä ja esim 140mm kangilla tai 144 kangilla?
Ois siistii saada korkeet puristukset ja kestävä moottori, mut toisaalt ois siisti olla hieromatta tyhjää lompakkoa otsaan.
Eipä oikein taho internetistä enää löytää rakentelua niinkuin esim 5-10v sitten.
Eikä oikein mäntä myyjätkään osaa vastata kysymyksiin.
Comment