Originally posted by mige95
View Post
Putkistot *yleinen keskustelu*
Collapse
X
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostSitä ei voi pitää yksiselitteisesti huonona asiana
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostViittaatko siihen kun porschessa asiaa perusteltu sillä että saataisiin eri sylintereille eri kierrosalueille resonanssi ja sitämyöden muka laajempi vääntöalue. Jos jokaiselle pytylle ei ole itsenäistä kaasuläppää ja lambdaa niin en pitäisi hyvänä asiana. Kannattaisi pyrkiä siihen että sylinterit toimii kaikissa tilanteissa identtisesti, ja tietenkin pulssitetaan pakosarja ylimmillekieroksille ja maksimiteholle, kaikki muu on marttakerhohommia.
Siviilissä ollaan marttoja. Kilpa-autot sitten erikseen.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostViittaatko siihen kun porschessa asiaa perusteltu sillä että saataisiin eri sylintereille eri kierrosalueille resonanssi ja sitämyöden muka laajempi vääntöalue. Jos jokaiselle pytylle ei ole itsenäistä kaasuläppää ja lambdaa niin en pitäisi hyvänä asiana. Kannattaisi pyrkiä siihen että sylinterit toimii kaikissa tilanteissa identtisesti, ja tietenkin pulssitetaan pakosarja ylimmillekieroksille ja maksimiteholle, kaikki muu on marttakerhohommia.
Tästä on pitkät lotinat mm. alan perusteoksessa. Suosittelen sitä sinullekin A. Graham bell
Radalla, kun ajetaan kelloa vastaan, ja toista autoa vastaan asiat on vähän erilailla kun dynossa, jossa ajetaan vaan kellä on kovimmat numerotE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Remotionin maitsimassa porschessa oli muistaaksee pakosarjat sillee et 2 pytyn primäärit olivat aina samanmittaisia 2-2-2, mut se et jokanen on erimittainen ja vielä markan osassa ei varmasti ole suunniteltua, varmaa parhaat hintalaatusuhteessa on s50 pakosarjat käytettynä.-g20 330e
-e31 840ci sc
-e46 316i (m52tub25)
EX- f11 530d lci
Ex- f01 730d
Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
Ex: -06 e61 535d m-sport
Ex:-02 e39 530d manual
Ex -93 e34 520i
Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
M62tu ajoitustyökalut.
N47/n57 ajoitustyökalut.
Comment
-
-
Kukaan kokeillut vakio pakoputkistosta puukottamalla katalysaattorit pois paljonko teho kasvaa. Luultavasti vakio M54b30 pakosarjassa ahdistavin ja virtausta rajoittavin osa on katit. Uskon että saman edun virtaukseen vs kiinasarja saisi puukottamalla vakio katit pois ja laittamalla kisakatin jonnekin vaihteiston seutuun jos katsastuskelpoisena haluaa pitää auton. Kiinan peltisarjat vaikuttaa varmasti ääniin samalla parantaen virtausta kun samalla tulee läpivirtauskatit :thinkLast edited by BMW525Xda; 12-01-2020, 12:06.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostTossa sytkäritestissä on vaan semmonen pikku juttu, että toi pakosarja on auki yläpäästä. Kun se on kiinni kannessa ja venttiili siellä primäärin päässä on kiinni, ei sinne putkeen synny kaiketi juuri mitään imua. Ei voi syntyä, kun ilma ei pääse virtaamaan.
Comment
-
-
Mikä vaan pakosarja jossa on Y-haara toimii noin. Ja maaliruisku mm. toimii tolla periaatteella.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment