Originally posted by hggs
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW & Hiukkassuodatin (DPF) vol. II
Collapse
X
-
Originally posted by hggs View PostOsaatko muuten tarkentaa vaatiiko tuo maksullisen version softasta vai onnistuuko ilmaisella?"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
-
Originally posted by hggs View PostTampereella asustelen autoni kanssa.
Vikakoodit lukuun ja vastapaineiden tarkistus...--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Ja jos Böntti ei kerkeä niin onnistuu myös toisessa paikkaa Treellä.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Katsoin istalla omasta tuon polttohomman niin näytti edellisestä olevan 36tkm ja tyhjäkäynnillä vastapaineet 0.00 mbar. Meinaakos tuo vähän että siellä ei mitään olisikaan? Luulis että antaisi vikakoodin jos olisi tukkeutuneella ajellut ton verran.. Autossa joku tuntematon ohjelma ja välillä pientä nuhaisuutta kiihdyttäessä. Putkenpäät kyllä mukavan puhtaana pysyneet
Ei pitäis näitä väsyneenä kahtoo... 360km edellisestä poltosta eli paikallaa ja hyvin pöhisee vissii. Eikai se auta ku jossai vaihees poistaa ja kunnon ohjelmaLast edited by Prison; 15-08-2014, 11:28.
Pari bemaria
Comment
-
-
Tyhjäkäynillä on tietysti vähainen vastus/vastapaine vaikka oliskin osittain tukossa. Vastapaine kasvaa suhteessa kieroksia enemmän, joten kannattaa tutkia vastapaine korkeamalla kieroksilla.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Morjesta vaan.
Omassa kiesissä on jo vähän aikaa tietokone vinkunu DPF:stä, pamahtaa ilmoitus näytölle 10 min käynnin jälkeen. Pulkka on 530 dA -06, 241 tkm.
Onhan tuon DPF:n uusiminen suhteellisen tyyristä puuhaa, ja mikäli oikein ymmärsin, niin edullisempiakin konsteja auton "normaalitilaan" saattamiseksi olisi?
Kyssärini kuuluu, oisko tässä Treen seutuvilla suositeltavaa asiantuntijaa, kenen puoleen kannattaisi kääntyä?
Comment
-
-
Originally posted by jeppe56 View PostTarkista nyt alkuun salavalikosta moottorin lämmöt, ettei termarit oo rikki ja sen takia dpf-tukossa.
Täytyy siis alkaa tutustua salavalikon räpeltämiseen. 100% tumppu kun olen näiden kanssa, niin kysäsen nyt vielä, että näkeekö bluetooth OBD -palikalla samoja asioita kuin salavalikon takaa?
Sillä vaan, kun saisin pienellä vaivalla moisen palikan lainaan, niin ois ainakin yks jännävaihe (salavalikko) iteltä pois
Comment
-
-
Originally posted by teme007 View PostOK, kiitos vinkistä.
Täytyy siis alkaa tutustua salavalikon räpeltämiseen. 100% tumppu kun olen näiden kanssa, niin kysäsen nyt vielä, että näkeekö bluetooth OBD -palikalla samoja asioita kuin salavalikon takaa?
Sillä vaan, kun saisin pienellä vaivalla moisen palikan lainaan, niin ois ainakin yks jännävaihe (salavalikko) iteltä poisJaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Hommattiin tallille Liqui Molyn putsausvehkeet:
Aineet maksaa Motonetistä sellaiset 60e/pesu ja näyttää oikeasti noin vartin hommalta. Pitää kokeilla lähipäivinä ja katsoa kuinka hyvä tulee. Olishan tuo DPF:n poisto tietysti yksi vaihtoehto, mutta eipä tuo nyt käyttiksessä ole niistä hevosista kiinni. Muillekin joita jännittää mahdollinen viranomaisten puuttuminen saastelaitteiden poistoon, tai joiden mielestä ei ole überkuul ajella savuttavalla nakulla, voi tuo pesu olla ihan harkitsemisen arvoinen vaihtoehto.
Pariin kertaan olen DPF:n pessyt käsipelillä ja se on kyllä sellaista sotkemista, että vaatii ehkä hieman liian paljon intoa ja harrastuneisuutta onnistuakseen.M3 Cabrio Individual
530d GT xDrive
GL420 CDI
ZX-12R
Comment
-
-
Originally posted by jussi_r View PostHommattiin tallille Liqui Molyn putsausvehkeet:
Aineet maksaa Motonetistä sellaiset 60e/pesu ja näyttää oikeasti noin vartin hommalta. Pitää kokeilla lähipäivinä ja katsoa kuinka hyvä tulee. Olishan tuo DPF:n poisto tietysti yksi vaihtoehto, mutta eipä tuo nyt käyttiksessä ole niistä hevosista kiinni. Muillekin joita jännittää mahdollinen viranomaisten puuttuminen saastelaitteiden poistoon, tai joiden mielestä ei ole überkuul ajella savuttavalla nakulla, voi tuo pesu olla ihan harkitsemisen arvoinen vaihtoehto.
Pariin kertaan olen DPF:n pessyt käsipelillä ja se on kyllä sellaista sotkemista, että vaatii ehkä hieman liian paljon intoa ja harrastuneisuutta onnistuakseen.Kannattaa mennä johonkin syrjemmälle sitten koeajolle, pesun jälkeen tulee polton käynnistyessä sellaista tuubaa putkesta että höpöä tekee.
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment