Osaako joku sanoa mistä saa Nox Vaxia Tampereen seudulla? Tietysti jotain muutakin vastaavaa saa suositella suodattimen pesuun.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW & Hiukkassuodatin (DPF) vol. II
Collapse
X
-
BMW & Hiukkassuodatin (DPF) vol. II
Tässä vanha topic http://www.btcf.fi/forum/showthread....64175&page=114
Jatkakaa tänne keskustelua.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by vision View Postmitenkäs nyt kun auto pitäs ohjelmalle jossain kohtaa viedä,ja dpf poiston teen itse.niin saako sen polton offille väliaikaisesti, vai pitäisikö ajoittaa se poisto just ennen ohjelmalle menoa? auotohan toi sigun lci.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostPolttoa ei saa pois väliaikaisesti. Kyllä sillä voi silti ajaa vaikka pönttö on tyhjä, mutta ei ohjelmaa. Ei se kokoajan polttele, kerran se voi kokeilla, mutta ei siitä ole muuta haittaa kuin järkky sininen sauhu, mikä on normaalia. Käy ensin ohjelmoimassa ja tyhjennä pönttö heti sen jälkeen jos pelottaa sauhutF31lci Dam & F20 Lci ex:325d e91 lci,w164
Comment
-
-
mitenkäs nyt kun auto pitäs ohjelmalle jossain kohtaa viedä,ja dpf poiston teen itse.niin saako sen polton offille väliaikaisesti, vai pitäisikö ajoittaa se poisto just ennen ohjelmalle menoa? auotohan toi sigun lci.
Comment
-
-
Missä voi PK-seudulla tai sen läheisyydessä teetättää DPF-pöntön tyhjäyksen järki-hintaan? Onko katsastusmies huomannut?
Miten monen tunnin homma se on osaavalla kaverilla '06 E60 530XD-mallissa?
Entäs itse softaus... tarkoitus olis poistaa pelkkä poltto ohjelmasta. Näidenkin hinnat vaihtelevat aika paljon.
Edullisin mitä äkkiseltään googlella löysin, on Chip Tuning Solutions (www.chiptuning.fi - 190€). Onko kokemuksia tästä firmasta?
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostMillä aikavaälilla tai km regenerointi pitäisi noin keskimäärin tapahtua. Ymmärän se on ajomäärästä ja olosuhteista riipuvainen...mutta noin keskimäärin?__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by e46touring View PostKOKO systeemi kunnossa ollessaan n. 1500 - 2000Km välein.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Voiko tuo DPF herjata ajotietokoneelle vaan siitä vian, että poltto on jäänyt kesken? Jokin aika sitten motariajon jälkeen tuli vika herja DPF:stä. Sen jälkeen ei ole taas tullut herjaa lainkaan, kilsoja tullut varmaan sen reilu 1000. Ajo sekalaista matkaa ja kaupunki pyöritystä. Nollasin tosin vikamuistin tuon herjan jälkeen ja nyt vaan vartuskellut koska taas pärähtää näyttöön herjaa. Autona E9 320d 2007.
Comment
-
-
Itselläni hyvin vastaavaa toimintaa kuin muillakin täällä. Vajaan kymmenen kilometrin jälkeen syttyy tuo puolillaan olevaa suodatinta kuvastava valo. Näin auto on tehnyt jo hetken aikaa, eikä ole sammunut vaikka on katsottu lämpöjen nousevan ja luulen ainakin kerran huomanneeni itse poltonkin alkavan.
Pöntölle suoritettiin seuraavanlainen toimenpide: pönttö irti, höyrypesurilla vettä/höyryä sisälle, pönttö takaisin. Toimenpiteen suorittaneen kaverin mukaan tavara meni pöntöstä läpi sen kummemmin ahdistamatta.
Toimenpiteestä ei kuitenkaan ollut mitään hyötyä, valo syttyy edelleen vajaan kymmenen kilometrin ajon jälkeen.
Onko ideioita mitä masiinalle tehdä? Itseäni tekisi mieli katsoa onko vastapaine todella koholla ja pönttö tukossa vai ei. Tätä ei ilmeisesti nää muuten kuin impalla, eli itseltänikin löytyvä bluetooth obd-palikka ei auta?
Auto on 2008 120da e82, jolla on mittarissa jo mukavat reilut 300tkm.
Comment
-
-
Originally posted by hggs View PostItselläni hyvin vastaavaa toimintaa kuin muillakin täällä. Vajaan kymmenen kilometrin jälkeen syttyy tuo puolillaan olevaa suodatinta kuvastava valo. Näin auto on tehnyt jo hetken aikaa, eikä ole sammunut vaikka on katsottu lämpöjen nousevan ja luulen ainakin kerran huomanneeni itse poltonkin alkavan.
Pöntölle suoritettiin seuraavanlainen toimenpide: pönttö irti, höyrypesurilla vettä/höyryä sisälle, pönttö takaisin. Toimenpiteen suorittaneen kaverin mukaan tavara meni pöntöstä läpi sen kummemmin ahdistamatta.
Toimenpiteestä ei kuitenkaan ollut mitään hyötyä, valo syttyy edelleen vajaan kymmenen kilometrin ajon jälkeen.
Onko ideioita mitä masiinalle tehdä? Itseäni tekisi mieli katsoa onko vastapaine todella koholla ja pönttö tukossa vai ei. Tätä ei ilmeisesti nää muuten kuin impalla, eli itseltänikin löytyvä bluetooth obd-palikka ei auta?
Auto on 2008 120da e82, jolla on mittarissa jo mukavat reilut 300tkm.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment