Hyväksi todettuja varaosavalmistajia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ritariässä
    BTCF Member
    • Jan 2006
    • 3751
    • Raisio

    #136
    Originally posted by VilleP View Post
    Lenföder reaktiotankojen hydro pusla taas paskana. Ei ole kuin toinen sarja mikä hajoaa 130tkm sisään. Tämä viimeisin kesti n.55tkm. Kokeillaan Delphiä seuraavaksi.
    Kannattaako vaihtaa merkkiä jos toi 55tkm on uuden laatutarvikkeen kestostandardi.

    Comment

    • VilleP
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 2393
      • Vantaa

      #137
      No kokeilemalla liene selviää? Pusla siis yskäisee öljyt pihalle, ei näemmä kestä iskuja kovin hyvin.
      F11 530xd LCI
      S2 Avant

      Comment

      • Jarger
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 4307
        • Finnland

        #138
        Kerran kun on pu alustassa kokeillut niin ei tee mieli kokeilla toistamiseen ihan herkällä. Ymmärrän täysin VilleP:n näkökulman tässä asiassa - mielummin vaikka uusii useammin. Merkkarilta varmaan ois kestävimmät vaihtoehdot, paitsi lompakolle.
        Negatiiviset kauppakokemukset:
        Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

        Comment

        • zener
          Moderator
          • Oct 2004
          • 14591
          • Oulu

          #139
          Nimenomaan jos sen vain reaktiotankoon laittaa, ei kyllä todellakaan tee ajettavuutta mitenkään kovaksi ja nimeomaan ne jarru"värinät" katoaa tyystin. Tokihan tuollainen 55tkm nyt on vielä kohtuu kestävyys, ettei ihan joka vuosi tarvi vaihtaa ellei tosissaan vietä aikaa tien päällä. Oma kokemus E65 alla, kun 6kk kesti lemförderin puslat. Ei ne niin mukavat ole, että kehtaisi kaksi kertaa vuoteen vaihtaa. Isommilla vannekoolla, mitä itselläni alla pyörii PU pusla on vaan plussaa.
          E65 730dA '04 klick
          F10 520dA '11 klick
          E34 520iA (2.8l) '91 klick

          Instagram


          "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

          Comment

          • MikeDry
            BTCF Member
            • May 2006
            • 6249
            • Helsinki

            #140
            yhteen e92 kun laittoi uusiin reaktiotankoihin uretaani puslat, niin ajettavuus ainakin omien tuntemuksien perusteella parani huomattavasti ja olivat vielä hyvässä kunnossa n.150tkm jälkeen, kun auto meni eteenpäin..
            Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
            Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

            Comment

            • Jarger
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2005
              • 4307
              • Finnland

              #141
              Originally posted by zener View Post
              Nimenomaan jos sen vain reaktiotankoon laittaa, ei kyllä todellakaan tee ajettavuutta mitenkään kovaksi ja nimeomaan ne jarru"värinät" katoaa tyystin. Tokihan tuollainen 55tkm nyt on vielä kohtuu kestävyys, ettei ihan joka vuosi tarvi vaihtaa ellei tosissaan vietä aikaa tien päällä. Oma kokemus E65 alla, kun 6kk kesti lemförderin puslat. Ei ne niin mukavat ole, että kehtaisi kaksi kertaa vuoteen vaihtaa. Isommilla vannekoolla, mitä itselläni alla pyörii PU pusla on vaan plussaa.
              Oli reaktiotangoissa juurikin, tuli jyrinä ikävästi sisään kun E39 kopassa vannekoko kasvoi 18">19".
              Kai ne nuokin jollain pullakumeilla menee, siinä mentiin sitten polyuretaanin mukavuusominaisuuksien yli.
              Nää mikroautoluokan ajomukavuudet on kamalia, ostan jonkun siistin Civicin sitten jos näillä ei oo väliä, Bemaria en moisella kovin herkällä pilaamaan lähde.
              Voihan tuon vetää pidemmälle samantien jos ei mukavuudella ole väliä ja laittaa sinne vaikka jotain palloniveltä rasvanipalla kumin tilalle. Kuvitella sitten ajo-ominaisuuksien olevan huippuluokkaa kun peittää melua 100 kilon poppilaitteilla kontissa - eikö se tää ole ikivihreää muotia

              Mutta on se hyvä kun muut uskaltaa kokeilla.
              Negatiiviset kauppakokemukset:
              Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

              Comment

              • zener
                Moderator
                • Oct 2004
                • 14591
                • Oulu

                #142
                Jep, itse en tykkää pehmeästä lullasta muutenkaan. Ajonukavuudessa ei ole eroa omaa korvaan ollut, vain parempi ajaa, kun rengas ei heilu eestaas pyöränkotelossa. Mitään jyrinöitä ei tule noilla läpi, ei e34, e38, e39, e53, e65 eikä f10 mihin noita on vuosien aikana tullut laitettua. Mutta kaikkihan ei tietenkään voi miellyttää ja vaihtelee kumista puslaa kun väljistyy.

                Ja onhan noista pu puslista myös vähän pehmeempää versiota, jos ei race halua laittaa.
                Last edited by zener; Today, 14:07.
                E65 730dA '04 klick
                F10 520dA '11 klick
                E34 520iA (2.8l) '91 klick

                Instagram


                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                Comment

                Working...
                X