Originally posted by Bansku
View Post
Pienet autoaiheiset kysymykset III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ensviikolla pitäisi mennä penkkiin hakemaan laput tuohon e30 m10b18 turboon, jotta saa muutoskatsastettua. Vertailukohteena käytetään 320i autoa.
Paljonko saa tehot ylittää 320i:n tehot, jotta ei tarvitse tehdä alustamuutoksia?
Leave a comment:
-
-
Joo jos toi olis -0.03 niin se olis haritusta mutta kerran plussan puolella niin aurausta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jukkae View PostNyt faktoja.
Jos autossa on säädetty auraus 0.03 symmetrisesti eli yhteensä 0.06 .
Onko tämä silloin aurausta vai haritusta? Omasta mielestä ja suurin osa nettitiedosta sanoi että aurausta. Miinuksella sitten haritusta?
Mutta joo, haritus on miinusta.
Leave a comment:
-
-
Nyt faktoja.
Jos autossa on säädetty auraus 0.03 symmetrisesti eli yhteensä 0.06 .
Onko tämä silloin aurausta vai haritusta? Omasta mielestä ja suurin osa nettitiedosta sanoi että aurausta. Miinuksella sitten haritusta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by F1sU View PostJäi 34 ylimääräiseksi kuvan mukainen ratti. Mikähän malli tuo mahtaa olla ja paljoko näillä on ollut rahallista arvoa.
https://www.dropbox.com/sh/z781as2z3...lYTeOUQaa?dl=0
Sportti ratti. Hinta varmaankin +/-100€ kunnosta riippuen.
Leave a comment:
-
-
Jäi 34 ylimääräiseksi kuvan mukainen ratti. Mikähän malli tuo mahtaa olla ja paljoko näillä on ollut rahallista arvoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by AK-87 View PostJotain mattoa tai verkkoa olin miettinyt kans. Mä olen melko varma, että pelkästään hyvillä nastoilla ja luistonestolla ei välttämättä selvitä koko talvea. Äkkiseltään näytti olevan monenlaisia eläin- ja raksaverkkoja, jotka vois sopia. Sitten on tietty vaihtoehtona harjata aina tuoreet lumet veks sorapintaiselta parkkipaikalta ja lisäksi pitää saatavilla hiekoitushiekkaa... Ei ole helppoa. Ehkä.
Leave a comment:
-
-
Jälkeenpäin ahdetun, ei vähäpäästöisen auton suomeen tuonti esim ruotsista. Onko ruotsin rek.otteessa tehomerkintöjä ja jos on niin huomioidaanko ruotsin tehot suomen rekisteröintikatsastuksessa vai kelpaako ainoastaan suomessa jarrutetut dynolaput?
Leave a comment:
-
-
Jotain mattoa tai verkkoa olin miettinyt kans. Mä olen melko varma, että pelkästään hyvillä nastoilla ja luistonestolla ei välttämättä selvitä koko talvea. Äkkiseltään näytti olevan monenlaisia eläin- ja raksaverkkoja, jotka vois sopia. Sitten on tietty vaihtoehtona harjata aina tuoreet lumet veks sorapintaiselta parkkipaikalta ja lisäksi pitää saatavilla hiekoitushiekkaa... Ei ole helppoa. Ehkä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: