Pienet autoaiheiset kysymykset III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jr66
    replied
    Originally posted by Bansku View Post
    Ei yhtääna saa ylittää 320:in tehoja.
    Ja silloinkin pitää alusta vastata vertailumoottorisen alustaa.

Leave a comment:

• Bansku
    replied
    Ei yhtääna saa ylittää 320:in tehoja.

Leave a comment:

• atteee
    replied
    Ensviikolla pitäisi mennä penkkiin hakemaan laput tuohon e30 m10b18 turboon, jotta saa muutoskatsastettua. Vertailukohteena käytetään 320i autoa.
    Paljonko saa tehot ylittää 320i:n tehot, jotta ei tarvitse tehdä alustamuutoksia?

Leave a comment:

• Bansku
    replied
    Joo jos toi olis -0.03 niin se olis haritusta mutta kerran plussan puolella niin aurausta

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Siis asteina ja minuutteina.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Nyt faktoja.

Jos autossa on säädetty auraus 0.03 symmetrisesti eli yhteensä 0.06 .

Onko tämä silloin aurausta vai haritusta? Omasta mielestä ja suurin osa nettitiedosta sanoi että aurausta. Miinuksella sitten haritusta?
    Mikä yksikkö tuo lukema on ? Kirjoitettu ainakin tuohon niin että ei mikään...

Mutta joo, haritus on miinusta.

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Nyt faktoja.

Jos autossa on säädetty auraus 0.03 symmetrisesti eli yhteensä 0.06 .

Onko tämä silloin aurausta vai haritusta? Omasta mielestä ja suurin osa nettitiedosta sanoi että aurausta. Miinuksella sitten haritusta?

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by F1sU View Post
    Jäi 34 ylimääräiseksi kuvan mukainen ratti. Mikähän malli tuo mahtaa olla ja paljoko näillä on ollut rahallista arvoa.
    https://www.dropbox.com/sh/z781as2z3...lYTeOUQaa?dl=0

Sportti ratti. Hinta varmaankin +/-100€ kunnosta riippuen.

Leave a comment:

• F1sU
    replied
    Jäi 34 ylimääräiseksi kuvan mukainen ratti. Mikähän malli tuo mahtaa olla ja paljoko näillä on ollut rahallista arvoa.

Leave a comment:

• MMF
    replied
    ei enää mitään.
    Last edited by MMF; 03-08-2015, 12:58.

Leave a comment:

• pro_tinnitus
    replied
    Originally posted by AK-87 View Post
    Jotain mattoa tai verkkoa olin miettinyt kans. Mä olen melko varma, että pelkästään hyvillä nastoilla ja luistonestolla ei välttämättä selvitä koko talvea. Äkkiseltään näytti olevan monenlaisia eläin- ja raksaverkkoja, jotka vois sopia. Sitten on tietty vaihtoehtona harjata aina tuoreet lumet veks sorapintaiselta parkkipaikalta ja lisäksi pitää saatavilla hiekoitushiekkaa... Ei ole helppoa. Ehkä.
    Kyllä se yllättävän hyvin nousee jos pitoa vaan on tarjolla. Lumen poisto rengasurista ja hiekotus on paras keino. Sopivalla vauhdilla talliin ajaminen estää juuttumisen. Jos välttämättä haluat kokeilla muuta niin rullalla oleva kumimatto joka levitetään rengasuraan voi olla ihan toimiva. Käytännössähän tuota ei tarvita kuin toisella puolella.

Leave a comment:

• erä-koira
    replied
    Originally posted by schwarze View Post
    Se on se fantasy, joka on muuttunut realismiksi
    heh onneks eivät aja sillä muutakun työ ajuja

Leave a comment:

• ROne
    replied
    Jälkeenpäin ahdetun, ei vähäpäästöisen auton suomeen tuonti esim ruotsista. Onko ruotsin rek.otteessa tehomerkintöjä ja jos on niin huomioidaanko ruotsin tehot suomen rekisteröintikatsastuksessa vai kelpaako ainoastaan suomessa jarrutetut dynolaput?

Leave a comment:

• schwarze
    replied
    Originally posted by erä-koira View Post
    Minkä takia nissan primera 1.6 fantasy 2 syöpi yhtä paljon kuin nuo amerikan letuskat :think
    Se on se fantasy, joka on muuttunut realismiksi

Leave a comment:

• AK-87
    replied
    Jotain mattoa tai verkkoa olin miettinyt kans. Mä olen melko varma, että pelkästään hyvillä nastoilla ja luistonestolla ei välttämättä selvitä koko talvea. Äkkiseltään näytti olevan monenlaisia eläin- ja raksaverkkoja, jotka vois sopia. Sitten on tietty vaihtoehtona harjata aina tuoreet lumet veks sorapintaiselta parkkipaikalta ja lisäksi pitää saatavilla hiekoitushiekkaa... Ei ole helppoa. Ehkä.

Leave a comment:

Working...
X