Onko esim motonetissa myytävä valvolinen jäähdytysneste raakaa, vai valmiiksi sekoitettua? Tarkoitan sitä punaista jota voi lisätä muiden nesteiden sekaan?
Eukko huomenna menossa motonettiin, niin tiiän sanoa että ostaako yhden vai kaksi 5l kannua. :think
Melkein kaikki nesteet vaihtuu kun tyhjää järjestelmän, niin samahan tuo olisi laittaa jotain halvempaakin, mutta eipähän tarviis huuhdella jos tuota käyttää. Nyt näyttäisi olevan jotain keltaiseen viittaavaa.
Linkin kuvan purkissahan lukee että concentrate eli tiiviste. Kai ne siellä motonetissä osaa sen verran auttaa että lähtee oikea määrä mukaan..
Onko esim motonetissa myytävä valvolinen jäähdytysneste raakaa, vai valmiiksi sekoitettua? Tarkoitan sitä punaista jota voi lisätä muiden nesteiden sekaan?
Eukko huomenna menossa motonettiin, niin tiiän sanoa että ostaako yhden vai kaksi 5l kannua. :think
Melkein kaikki nesteet vaihtuu kun tyhjää järjestelmän, niin samahan tuo olisi laittaa jotain halvempaakin, mutta eipähän tarviis huuhdella jos tuota käyttää. Nyt näyttäisi olevan jotain keltaiseen viittaavaa.
Tältäkin foorumilta varmasti löytyy useampia, joilla on kokemusta auton tuomisesta Virosta.
Minkälaisia lappuja auton mukana kuuluisi seurata, jotta rekisteröintitoimenpiteet Suomessa sujuvat mutkattomasti? Jonkinlainen Viron "kakkososa" varmaan ainakin (löytyisikö tästä keneltäkään mallikuvaa), pärjääkö tuolla vai vieläkö Tulli ja/tai katsastuskonttori kaipaa jotakin?
Juu, hyvä jos jeesaa. Nuo sivut on tullut tutuksi N16 Almeran "kuuluisan" 1.8 öljysyöpön kanssa. Paikallisen alueen Nissan-diilerin varaosamyynnistä tuntui saavan hyvin nihkeästi tietoa, ja tuon sivuston avulla pataan saatiin lopulta sopivat hilut ilman ylimääräisiä kustannuksia.
Saako ruotsin ajalta jotain huoltotietoja ja muita auton tietoja selville vinin ja rekkarin perusteella? Tai onko siellä jokin instanssi josta tiedustella ehkä jopa rahaa vastaan?
No merkkiliikkeen historiasta näkee jos on siellä käytetty.
Ja carfaxista saa rahalla muuten omistajat yms
Leave a comment: