Osaako joku sanoa minkä merkkiset vanteet? Itse maalatut. Speksit on 8,5" x17" & 10,5" x 17" ja ET 15 ja takana lukee made in italy. Ei käyneetkään siihen mihin suunnittelin niin pitäisi myydä.
Yritin Trafin sivuilta ettiä mutta en oikeen löytäny selkeetä vastausta, eli voinko mie hakea siirtokilvet (siirtovakuutuksen kanssa) autoon mikä ei ole mun nimissä?
Voit, mikäli asia ei ole muuttunut vuoden 2012 jälkeen kun itse tein vastaavasti.
Yritin Trafin sivuilta ettiä mutta en oikeen löytäny selkeetä vastausta, eli voinko mie hakea siirtokilvet (siirtovakuutuksen kanssa) autoon mikä ei ole mun nimissä?
Noviisi kyselee, tuli tossa pari viikkoa takaperin hommattua eka bemari ja heti tarjottiin tuttavapiiristä pari sarjaa 18" "M"-vanteita. Koitin yhen kaverin kans noita googlailla mut ei löytynyt mitään eli jos täällä olis joku vanneguru, niin vois kiinnostaa noitten suurpiirteinen arvo, aitojahan noi hyvin suurella todennäkösyydellä ei oo.
Eka sarja 18x8,5" et 18, ilmeisesti valmistusmaa Italia
Tokasta satsista tällä hetkellä tietona vain 18"-koko
Kun ei tunnu juttua löytyvän, niin sen takia kyselenkin määriä ja toimintatapoja tuolla löpöllä pesemiseen. Moni sen varmasti on täälläkin tehnyt, mutta onko taas kyseessä "niin suuri salaisuus" ettei voi jakaa tietoja eteenpäin (tuntuu moni homma olevan sellainen). Enkä nyt tarkoita juuri sinua, vaan yleisesti!
ATF:kin löytys vähän toista litraa jo valmiiks ja löpöäkin olis helposti saatavilla(about 50l), niin ei tarttis forteakaan ostella, mutta tosiaan toimintatavat (määrä ja "pesuaika") pikkusen hukassa.
Ei se kusetusta ole, helppo ja varma keino niille jotka ei uskalla löpön/atf:n kanssa läträillä.
Automaatit olen antanut käydä tyhjäkäyntiä vartin verran.
Miksi melkein kaikissa hevoskärryissä lukee djurtransport? Onko hevoskärryt Ruotsissa halpoa vai kaikki hevosmiehet ruostsinkielisiä?
Juuri tätä hain takaa.
Kun ei tunnu juttua löytyvän, niin sen takia kyselenkin määriä ja toimintatapoja tuolla löpöllä pesemiseen. Moni sen varmasti on täälläkin tehnyt, mutta onko taas kyseessä "niin suuri salaisuus" ettei voi jakaa tietoja eteenpäin (tuntuu moni homma olevan sellainen). Enkä nyt tarkoita juuri sinua, vaan yleisesti!
ATF:kin löytys vähän toista litraa jo valmiiks ja löpöäkin olis helposti saatavilla(about 50l), niin ei tarttis forteakaan ostella, mutta tosiaan toimintatavat (määrä ja "pesuaika") pikkusen hukassa.
Jostain joskus lukenu, että tuo forte ois "k*setusta" ja ed diisseli/löpö ajas saman asian, niin sitä lähinnä tässä kyselin...
Ja sit tosiaan mites tuon tomaatin kanssa kun ei sais paikallaan kierrätellä
Ei se kusetusta ole, helppo ja varma keino niille jotka ei uskalla löpön/atf:n kanssa läträillä.
Automaatit olen antanut käydä tyhjäkäyntiä vartin verran.
Miksi melkein kaikissa hevoskärryissä lukee djurtransport? Onko hevoskärryt Ruotsissa halpoa vai kaikki hevosmiehet ruostsinkielisiä?
Itse tein pari vuotta sitten forte käsittelyn -98 e46 320i:hin. Laitoin koko purkin vanhan öljyn sekaan ja käyttelin eri kierroksilla n.10-15min. En laskenut yhtään ulos vanhoja öljyjä ennen käsittelyä. Tällaisen ohjeen jostakin silloin luin ja toimin sen mukaan. Ei se siitä ainakaan hajonnut
Jostain joskus lukenu, että tuo forte ois "k*setusta" ja ed diisseli/löpö ajas saman asian, niin sitä lähinnä tässä kyselin...
Ja sit tosiaan mites tuon tomaatin kanssa kun ei sais paikallaan kierrätellä
Noviisi kyselee, tuli tossa pari viikkoa takaperin hommattua eka bemari ja heti tarjottiin tuttavapiiristä pari sarjaa 18" "M"-vanteita. Koitin yhen kaverin kans noita googlailla mut ei löytynyt mitään eli jos täällä olis joku vanneguru, niin vois kiinnostaa noitten suurpiirteinen arvo, aitojahan noi hyvin suurella todennäkösyydellä ei oo.
Eka sarja 18x8,5" et 18, ilmeisesti valmistusmaa Italia
Tokasta satsista tällä hetkellä tietona vain 18"-koko
Osaisko joku valottaa "forte" käsittelyä kotikonstein? kiisseliä öljyn sekaan ja sit käytellään? lähinnä se että kuinka paljon sitä pitää about laittaa ja pitääkö sen verran laskee öljyä pois? Kiitos!
Itse tein pari vuotta sitten forte käsittelyn -98 e46 320i:hin. Laitoin koko purkin vanhan öljyn sekaan ja käyttelin eri kierroksilla n.10-15min. En laskenut yhtään ulos vanhoja öljyjä ennen käsittelyä. Tällaisen ohjeen jostakin silloin luin ja toimin sen mukaan. Ei se siitä ainakaan hajonnut
Leave a comment: