memebuy23buy

Pienet autoaiheiset kysymykset III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deckki
    replied


    Osaako joku sanoa minkä merkkiset vanteet? Itse maalatut. Speksit on 8,5" x17" & 10,5" x 17" ja ET 15 ja takana lukee made in italy. Ei käyneetkään siihen mihin suunnittelin niin pitäisi myydä.

    Leave a comment:


  • khor
    replied
    Originally posted by Rhodry View Post
    Yritin Trafin sivuilta ettiä mutta en oikeen löytäny selkeetä vastausta, eli voinko mie hakea siirtokilvet (siirtovakuutuksen kanssa) autoon mikä ei ole mun nimissä?
    Voit, mikäli asia ei ole muuttunut vuoden 2012 jälkeen kun itse tein vastaavasti.

    Leave a comment:


  • Rhodry
    replied
    Yritin Trafin sivuilta ettiä mutta en oikeen löytäny selkeetä vastausta, eli voinko mie hakea siirtokilvet (siirtovakuutuksen kanssa) autoon mikä ei ole mun nimissä?

    Leave a comment:


  • _Warman_
    replied
    Originally posted by Hastra View Post
    Täältä löytyy alkuperäisvanteiden mallit ja koot.
    All BMW Wheels style including technical data & pictures


    Jälkimmäiset näyttäis olevan style 67 eli alkupään M3:sten vanteet (tai kopiot niistä). Kannattaa tarkastaa leveydet ja et niin tiedät onko aidot.

    Edit: Nyt kun vähän tarkemmin katsoin kuvaa, niin kopiot nuo näyttäis olevan.
    Originally posted by Zener View Post
    Eka setti on Toora T190 ja jälkimmäinen tosiaan replika.
    Dodiin, tattista vaan molemmille

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Ja orkkisvanteista löytynee varaosanumero taustapuolelta ellei ole keskilätkiä joiden alla numerot silloin olisivat ?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Eka setti on Toora T190 ja jälkimmäinen tosiaan replika.

    Leave a comment:


  • Hastra
    replied
    Originally posted by _Warman_ View Post
    Noviisi kyselee, tuli tossa pari viikkoa takaperin hommattua eka bemari ja heti tarjottiin tuttavapiiristä pari sarjaa 18" "M"-vanteita. Koitin yhen kaverin kans noita googlailla mut ei löytynyt mitään eli jos täällä olis joku vanneguru, niin vois kiinnostaa noitten suurpiirteinen arvo, aitojahan noi hyvin suurella todennäkösyydellä ei oo.

    Eka sarja 18x8,5" et 18, ilmeisesti valmistusmaa Italia



    Tokasta satsista tällä hetkellä tietona vain 18"-koko

    Täältä löytyy alkuperäisvanteiden mallit ja koot.
    All BMW Wheels style including technical data & pictures


    Jälkimmäiset näyttäis olevan style 67 eli alkupään M3:sten vanteet (tai kopiot niistä). Kannattaa tarkastaa leveydet ja et niin tiedät onko aidot.

    Edit: Nyt kun vähän tarkemmin katsoin kuvaa, niin kopiot nuo näyttäis olevan.

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    tänks

    en vaan näköjään osaa käyttää hakua (ja tuonkin threadin joskus aikoinaan lukenu läpi)

    Leave a comment:


  • AatuPaatu
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Juuri tätä hain takaa.

    Kun ei tunnu juttua löytyvän, niin sen takia kyselenkin määriä ja toimintatapoja tuolla löpöllä pesemiseen. Moni sen varmasti on täälläkin tehnyt, mutta onko taas kyseessä "niin suuri salaisuus" ettei voi jakaa tietoja eteenpäin (tuntuu moni homma olevan sellainen). Enkä nyt tarkoita juuri sinua, vaan yleisesti!

    ATF:kin löytys vähän toista litraa jo valmiiks ja löpöäkin olis helposti saatavilla(about 50l), niin ei tarttis forteakaan ostella, mutta tosiaan toimintatavat (määrä ja "pesuaika") pikkusen hukassa.


    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Olenko hullu kun tänään mahdollisesti vaihdan 530xdA -> 320d sillä parhaalla N47 tekniikalla? :think

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Ei se kusetusta ole, helppo ja varma keino niille jotka ei uskalla löpön/atf:n kanssa läträillä.
    Automaatit olen antanut käydä tyhjäkäyntiä vartin verran.

    Miksi melkein kaikissa hevoskärryissä lukee djurtransport? Onko hevoskärryt Ruotsissa halpoa vai kaikki hevosmiehet ruostsinkielisiä?
    Juuri tätä hain takaa.

    Kun ei tunnu juttua löytyvän, niin sen takia kyselenkin määriä ja toimintatapoja tuolla löpöllä pesemiseen. Moni sen varmasti on täälläkin tehnyt, mutta onko taas kyseessä "niin suuri salaisuus" ettei voi jakaa tietoja eteenpäin (tuntuu moni homma olevan sellainen). Enkä nyt tarkoita juuri sinua, vaan yleisesti!

    ATF:kin löytys vähän toista litraa jo valmiiks ja löpöäkin olis helposti saatavilla(about 50l), niin ei tarttis forteakaan ostella, mutta tosiaan toimintatavat (määrä ja "pesuaika") pikkusen hukassa.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Jostain joskus lukenu, että tuo forte ois "k*setusta" ja ed diisseli/löpö ajas saman asian, niin sitä lähinnä tässä kyselin...

    Ja sit tosiaan mites tuon tomaatin kanssa kun ei sais paikallaan kierrätellä
    Ei se kusetusta ole, helppo ja varma keino niille jotka ei uskalla löpön/atf:n kanssa läträillä.
    Automaatit olen antanut käydä tyhjäkäyntiä vartin verran.

    Miksi melkein kaikissa hevoskärryissä lukee djurtransport? Onko hevoskärryt Ruotsissa halpoa vai kaikki hevosmiehet ruostsinkielisiä?

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by jsp91 View Post
    Itse tein pari vuotta sitten forte käsittelyn -98 e46 320i:hin. Laitoin koko purkin vanhan öljyn sekaan ja käyttelin eri kierroksilla n.10-15min. En laskenut yhtään ulos vanhoja öljyjä ennen käsittelyä. Tällaisen ohjeen jostakin silloin luin ja toimin sen mukaan. Ei se siitä ainakaan hajonnut
    Jostain joskus lukenu, että tuo forte ois "k*setusta" ja ed diisseli/löpö ajas saman asian, niin sitä lähinnä tässä kyselin...

    Ja sit tosiaan mites tuon tomaatin kanssa kun ei sais paikallaan kierrätellä

    Leave a comment:


  • _Warman_
    replied
    Noviisi kyselee, tuli tossa pari viikkoa takaperin hommattua eka bemari ja heti tarjottiin tuttavapiiristä pari sarjaa 18" "M"-vanteita. Koitin yhen kaverin kans noita googlailla mut ei löytynyt mitään eli jos täällä olis joku vanneguru, niin vois kiinnostaa noitten suurpiirteinen arvo, aitojahan noi hyvin suurella todennäkösyydellä ei oo.

    Eka sarja 18x8,5" et 18, ilmeisesti valmistusmaa Italia



    Tokasta satsista tällä hetkellä tietona vain 18"-koko

    Leave a comment:


  • jsp91
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Osaisko joku valottaa "forte" käsittelyä kotikonstein? kiisseliä öljyn sekaan ja sit käytellään? lähinnä se että kuinka paljon sitä pitää about laittaa ja pitääkö sen verran laskee öljyä pois? Kiitos!
    Itse tein pari vuotta sitten forte käsittelyn -98 e46 320i:hin. Laitoin koko purkin vanhan öljyn sekaan ja käyttelin eri kierroksilla n.10-15min. En laskenut yhtään ulos vanhoja öljyjä ennen käsittelyä. Tällaisen ohjeen jostakin silloin luin ja toimin sen mukaan. Ei se siitä ainakaan hajonnut

    Leave a comment:

Working...
X