Ei tahdo löytyä sopivaa kuin ruotsin puolelta ja ikinää hakenu ruotsista enkä osaa ruotsia paljoa.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vaikeeta on e60 523i-530i automaatti/manuaalin ostaminen vaikka käteisellä kuinka olisi ostamassa.
Ei tahdo löytyä sopivaa kuin ruotsin puolelta ja ikinää hakenu ruotsista enkä osaa ruotsia paljoa.
-
Ei noita oikein rengeille henno antaa, ajellaan ite tai laitetaa emäntä asialle. Takatilat on aikalailla linjassa näitten F25/Q5/XC60 jne kanssa. Etupenkin korkeutta säätämällä pystyy pelailemaan aika paljon tuon taakse jäävän tilan kanssa. Panoraamakatto löytyy ja se syö muutaman sentin pääntilasta mutta mitä nyt ainakin youtubesta koeajovideoita katselin, jossain sanottiin että ei ole alle 185 cm pitkälle ongelma. Itsehän olen kaikki 172 cm. F01 löytynyttä "herrasmies" toimintoa eli omista penkin napeista pystyi säätelemään repsikan istuinta jäin kyllä kaipaamaan. En ole Macanista vielä löytänyt että siinä tuo on, vaikka kaikki sähkösäädöt muuten muisteilla löytyykin. Tavaratilaakin se 500 litraa eli sen verran että mahtuu kyllä perus pyörätuolikin kasattuna matkaan mukaan.Originally posted by j-a View PostMielenkiintoisia pelejä sulla taksina, ei luulisi olevan vaikea löytää innokkaita renkejä.
Minkälaiset lie takatilat tuollaisessa Macanissa, en ole istunut? Eikös se aikalailla F25 X3:n kokoluokkaa noin muutoin ole, eli luulisi tilat taksikäyttöönkin riittävän?
Onhan tuo F01 verrattuna aikalailla "erilainen" mutta sitä lähdettiin hakemaankin 275 tkm F01 ajon jälkeen.
Leave a comment:
-
Mielenkiintoisia pelejä sulla taksina, ei luulisi olevan vaikea löytää innokkaita renkejä.Originally posted by Sievälä View PostJuu mun autokin lähti perjantaina uudelle omistajallleen. En tiedä jäikö foorumille. Ei ollut ostamisen vaikeutta kun kohde oli jo valmiina katsottuna.
Minkälaiset lie takatilat tuollaisessa Macanissa, en ole istunut? Eikös se aikalailla F25 X3:n kokoluokkaa noin muutoin ole, eli luulisi tilat taksikäyttöönkin riittävän?
Leave a comment:
-
-
Nepä onkin just parhaita... hyvin pidettyjä ja huollettuja !!Originally posted by Tonton View PostVanha taksi saatana.
https://www.riemurasia.net/rtube/kum...23-mersu/54114
Nimim. entinen taksiyrittäjä
Leave a comment:
-
Mites se Sievälän F01, sopikos se mikkodeen kriteerilöihin?? :think
Vai mänikö se jo kaupaksi...
Leave a comment:
-
Mä ajan, en istu takana kuin 1. kerran vuodessa.Originally posted by peto2 View PostErikoinen asia "olla haluamatta" :think
Juurikin näin.Originally posted by TFV View PostMulla sama. Haluan bensaseiskan, mutta en mitään autonkuljettajamallia.
Originally posted by BeamR View PostMaailmassa säilyy tasapaino: itse en halua puolikkaita autoja

Joo ei varmaan tulekaan. Mutta ei tässä hätä ole. Ajellaan Audilla sen aikaa.Originally posted by protoni View PostRahti Latvian kautta niin ne katkoo sen sulle sopivaan mittaan. Vois kuvitella ettei noin tarkoilla specseillä joka viikko ilmestykkään. Voi tulla pitkä odotus.
Leave a comment:
-
Makuasioista on turha kiistellä, mutta esim. itse kun E32:sta ja E38:ia etsiskelin, niin 1. kriteeri oli normipituisuus. Ei vain yhtään halunnut ajaa mitään pakettiautoa. Tilaa on takana muutenkin ihan kohtuullisesti. Mihin sitä tarvitsee 20-30cm lisää..?Originally posted by peto2 View PostErikoinen asia "olla haluamatta" :think
Leave a comment:

Leave a comment: