Melko hankalaksi on osoittautunut löytää omiin kriteereihin sopivaa bemaria. Kun hakuehtoina on e90 lci m-sport kutoskoneella, automaattina, kohtuullisilla kilsoilla ja mielellään vielä jonkunnäköisillä varusteilla niin ei jää nettiautoa selatessa kovin montaa vaihtoehtoa.
Onkohan sitä vaan liian nirso vai onko tosiaan todella kiven alla bemarit näillä kriteereillä :think
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aika harvassa tuntuu olevan fl e53 n62 moottorilla. Joku ihme pakkomielle on tullut moinen saada:think
Leave a comment:
-
Jos neliveto (?) niin oli kyllä edullinen.Originally posted by aimoo View PostLa ilmestyi nettiautoon musta 530da m-sport 2014 touring 180tkm 31500e, otin numeron ylös ja ma soitin, ja myyty. Joku muukin kun minä ottais tolla hintaa
Ja sitten ne värit, musta valkone tai harmaa. Missä ne muut värit luuraa?
Leave a comment:
-
Eikös tohon rahaan tarjontaa ole?Originally posted by aimoo View PostE61 530da m-sport lci tosiaan lähti pois. Nyt autottomana havahduin kanssa tähän, F11 facelift m-sport hinnat on törkeen kovat kyllä. Taidan ostaa 500e kotteron ja jäädä oottamaan.
La ilmestyi nettiautoon musta 530da m-sport 2014 touring 180tkm 31500e, otin numeron ylös ja ma soitin, ja myyty. Joku muukin kun minä ottais tolla hintaa
Ja sitten ne värit, musta valkone tai harmaa. Missä ne muut värit luuraa?
Leave a comment:
-
Originally posted by aimoo View PostE61 530da m-sport lci tosiaan lähti pois. Nyt autottomana havahduin kanssa tähän, F11 facelift m-sport hinnat on törkeen kovat kyllä. Taidan ostaa 500e kotteron ja jäädä oottamaan.
La ilmestyi nettiautoon musta 530da m-sport 2014 touring 180tkm 31500e, otin numeron ylös ja ma soitin, ja myyty. Joku muukin kun minä ottais tolla hintaa
Ja sitten ne värit, musta valkone tai harmaa. Missä ne muut värit luuraa?
Hitto. 500e ilmastoitu vuoden leimalla oleva katiska alla ja piti keväällä vasta aktivoitua, en kyllä kestä tota niin kauaa
Kilsoja tulee huimat 7-8tkm vuodessa. 2 aikuista, ja 2 33kg koiraa taloudessa. budjetti max 35ke kutakuinkin. Hieman erikoisempi sunnuntai auto meiningillä. Ei ehkä musta/valkone/hopee. Tosin jos on mustasta specsattu upee kokonaisuus, maistuisi.
m-sport,nahat, automaatti, 6-kone oltava. F11 530da lci eniten kiinnostaisis.
F31 vois mennä, mutta melkeen sais olla individual värillä, ruotsissa ois tanzanite blue 328, mutta manuaali / ei nahkoja, tampereella 320d melbourne red, manuaali ei nahkoja.
M sarja voisi kiinnostaa ehkä, M135 on kivan hintanen jo euroopassa, toisaalta 10ke verot päälle, aika hapokasta. M3 E93, ei kyllä tunnu kiinnostavalta.
6-sarja, F12 voi olla inan liian kallis vielä, mutta kiinnostava, ja helpompi löytää mieluisa värikokonaisuus, ja eniten sunnuntaiauto fiilistä.
Ontää vaikeeta.
Leave a comment:
-
Originally posted by Thmas View PostUuden korimallin yleistyminen tuo vanhan hintaa alas. Ja kovaa.
Samasta syystä myin oman kalliimman pään F10:n pois juuri. Katselin helmikuussa, että oma yksilö olisi voinut olla jopa 42 ke peli ja kaupat tuli muutama viikko sitten 36 ke summalla.
E61 530da m-sport lci tosiaan lähti pois. Nyt autottomana havahduin kanssa tähän, F11 facelift m-sport hinnat on törkeen kovat kyllä. Taidan ostaa 500e kotteron ja jäädä oottamaan.
La ilmestyi nettiautoon musta 530da m-sport 2014 touring 180tkm 31500e, otin numeron ylös ja ma soitin, ja myyty. Joku muukin kun minä ottais tolla hintaa
Ja sitten ne värit, musta valkone tai harmaa. Missä ne muut värit luuraa?
Leave a comment:
-
Kysyn tässä jos tavoittaa suuremman näkyvyyden kuin mallikohtaisessa ketjussa.
Onko nuo F20 olevat kolmepyttyiset turbot mistään kotoisin? Tai sitten vanhemmassa se vastaava nelipyttyinen?
Lähinnä sitä että onko samaa jakopäävikaa, valvetronicia, yms. "vakavampaa" ongelmaa kuin joissain muissa vanhemmissa pienikoneisissa?
Tuoko facelift oleellisia suurempia muutoksia, kuin ulkonäkö?
Fiesta myyty perjantaina pois ja pitäisi eukolle kiiruusti joku auto löytää. Vähän yllätyksenä tuli tuo F20 mukaan kuvioihin, kun noita rupesi sillä silmällä katselemaan. Mielellään faceliftinä. Bensa tietenkin ja mieluusti automaatti.
Leave a comment:
-
Uuden korimallin yleistyminen tuo vanhan hintaa alas. Ja kovaa.Originally posted by pyroz View PostF1x malleissa on todella iso hajonta. Edullisemman pään F11 Kutos dieseleitä saa siistejä 20ke tasoon kilpiin haettua. Sitten taas Suomessa pyydetään '14 LCI 530D 45ke (matalilla kilsoilla toki). Tuohon väliin mahtuu 25 kiloeuroa. Se on jäätävän paljon rahaa "lähes samasta" autosta. Ainakaan ajokokemuksena ei mullistavaa eroa. Siispä en ainakaan sijoittaisi noihin kalliimman pään F11 tällä hetkellä...
Samasta syystä myin oman kalliimman pään F10:n pois juuri. Katselin helmikuussa, että oma yksilö olisi voinut olla jopa 42 ke peli ja kaupat tuli muutama viikko sitten 36 ke summalla.
Leave a comment:
-
10tkm tuli ajoa viime vuonna, ja nyt jäädään varmaan 7-8tkm. Itse en saa tuosta kyllä millään rauhatonta autoa ajaa. Itselläni tosin kokematta millaista on ajaa F10 Adaptive Drivellä.
Leave a comment:
-
Noilla kilometreillä möisin auton pois ja ajaisin taksilla, tai vuokra-autolla.
E60 oli hyvä auto, mutta munkin mielestä rauhaton hitaammissa vauhdeissa. Yli satasen vauhdeissa meni sitten vakaasti. F10 on alustan puolesta mukavampi ja suuntavakaampi niin taajamassa, kuin maantielläkin. Kaksi asiaa siinä on tosin nyppinyt, iso koko parkkipaikoilla ja isot rengasäänet. Ykköskoppaisessa C5 Sitikassa on pienemmät rengasäänet...
Leave a comment:
-
Täällä kanssa tilanne sellainen että pitäisi 535d 181tkm menty vaihtaa bensavehkeeseen. Autossa nytten dynamic drive,aktiiviohjaus, aktiivipenkit,hud... ja kun tuntuu että 15-20te pitäisi väliin laittaa jos haluaisi f10/f30 bensalla ja runsailla varusteilla. Ajoa itselle nyt tullut 400km huhtikuusta kun kesärenkaat laitoin alle, menisi varmaan joku harrastekkin...Originally posted by M_Power View PostE61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.
Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
Leave a comment:
-
Tässä se syy, miksi F11 ei ole vielä pihassa.Originally posted by pyroz View PostF1x malleissa on todella iso hajonta. Edullisemman pään F11 Kutos dieseleitä saa siistejä 20ke tasoon kilpiin haettua. Sitten taas Suomessa pyydetään '14 LCI 530D 45ke (matalilla kilsoilla toki). Tuohon väliin mahtuu 25 kiloeuroa. Se on jäätävän paljon rahaa "lähes samasta" autosta. Ainakaan ajokokemuksena ei mullistavaa eroa. Siispä en ainakaan sijoittaisi noihin kalliimman pään F11 tällä hetkellä...
Leave a comment:
-
F1x malleissa on todella iso hajonta. Edullisemman pään F11 Kutos dieseleitä saa siistejä 20ke tasoon kilpiin haettua. Sitten taas Suomessa pyydetään '14 LCI 530D 45ke (matalilla kilsoilla toki). Tuohon väliin mahtuu 25 kiloeuroa. Se on jäätävän paljon rahaa "lähes samasta" autosta. Ainakaan ajokokemuksena ei mullistavaa eroa. Siispä en ainakaan sijoittaisi noihin kalliimman pään F11 tällä hetkellä...Originally posted by M_Power View PostE61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.
Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
Leave a comment:
-
On E61 ja F11 aika iso ero. Useampi tuhat km on tullut ajettua myös tuolla uudemmalla. Saa nähdä vaikuttaako G-sarjan vapautuminen leasing-markkinoilta noiden F11 hintoihin kuinka paljon.
Tuota E61 rauhattomuutta en allekirjoita ainakaan aktiiviohjauksella. Sama varuste toki muuttaa esim. E90/E91 käytöstä huomattavasti.
Leave a comment:
-
Kyllä E61 ja F11 ero on tuntuva, F11 paljon massiivisemman oloinen, mutta myöskin luotettava ja mukava ajettava, E61 oli rauhaton.
Leave a comment:
Leave a comment: