Originally posted by bmw323it
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cayennea olisin myös ehdottanut, ja jos seikkailumieltä on niin esim range rover sport.
-
Kai tämä kysymys tähän topiciin sopii...
:think
Osaako joku kertoa mikä on lopputulema kun vertaillaan takapenkkiläisten tiloja sekä peräluukun tilavuutta kun vertailussa on e91 (touring) vs f10 (sedan)?
Leave a comment:
-
Tämä Touareg millä nyt olen ajellut on -06 3.0 TDI V6 ja Offroad paketilla, eli ilma-alusta.Originally posted by touring39 View PostMuista kokeilla sitten myös ilmajousitettu Touareg kunnon koneella, niin tiedät, miltä mukava kyyti tuntuu
Todella mukava ja pehmeä kyyti kun ajaa Comfort-asetuksella. Moottorikin sopii tuohon tosi hyvin, softaamalla vielä paremmin.
Mitään en oikein odottanut tuolta, joten yllätti todella positiivisesti. Vetokyky 3 500kg, tullut tuolla haettua vanha SL Amsterdamista ja Defender Ruotsista, toimii siis mainiosti myös vetohommissa.
Tästä siis tuli se ahaa elämys Cayennen suuntaan, teknisesti aika paljon samoja osia niissä, Porschen laatuvaikutelma ja design vetoaa VW:tä enemmän.
En ole Cayennea kokeillut kuin Turbona, sellaisen ostaisin välittömästi jos joku muu maksaisi bensat...
Leave a comment:
-
Mutta jos tarvii vetää peräkärryä, niin taitaa bemarin hybridin vetokyky olla hieman pieni.
Leave a comment:
-
Porukat oli saman äärellä tossa viime syksynä. Hain vajaa 10 vuotta sitten heille F07 535i:n Saksasta uuden karheana hyvillä varusteilla. Nyt alko olemaan 150tkm mittarissa ja koko ajan jotain remppaa mihin touhutonni meni aina vähintään. Mitä tilalle? Käytiin koeajamassa yksi 640d Gran Coupe jopa ja oli aika viittä vaille ettei lähteny mukaan. Välirahasta jäi kiinni, kun ilmeisesti katsoivat huonosti myyväksi GT:n. F07:n kyyti on kyllä niin mainio ja sisätilat loistavat, että vaihto tulee kalliiksi, jos yrittää pitää edes saman tason. Päädyin sitten suosittamaan yhtä G30 530e:tä, joka oli juuri Ruotsista tuotu alle 20k ajettuna. Oli vaalealla nahalla jäähdyttävät comfort-istuimet, M-Sport paketti, HUD, Harman Kardonit yms. Porukoilla tulee paljon lyhyttä taajama-ajoa ja sitä puolti hybridin valinta. Ovat tykänneen todella paljon tuosta ja toi hybridin kustannussäästö näkyy todella merkittävästi lompakolla. Jos ennen sai tankata melkein kerran viikkoon, niin nyt tankillisella riittää helposti kuukaudeksi, kun pitää vaan yöt latauksessa autoa.Originally posted by bmw323it View PostVähän autokuume kolkuttelee, jopa vaimoakin, mutta eipä nyt oikein keksi mitä tuon F07:n tilalle hankkisi.
Käytiin tänään kiertelemässä vähän liikkeitä, ja lähtiessä ainoat vaatimukset olivat että takapenkille pitäisi satunnaisesti mahtua kolme lasta vähän pitemmälle matkalle, kilsat korkeintaan satkun paikkeilla ja ikää korkeintaan 5v.
Uusi X5 liian kallis, vanha e70 liian vanhan näköinen.
X6 ja X4, ei meidän juttu.
F1x ei sytytä: liian yleinen ja liian samanlainen kuin nykyinen.
G30 passeli mutta vielä liikaa hintaa.
F25 X3 liian pieni takapenkki.
Kolmossarja, sedan,farmari, gt: liian pieni, ja liian suuri downgrade nykyisestä.
2-sarja: ei puhettakaan.
Itseä sytyttäisi 6-sarja, erityisesti Gran Coupe, mutta ei se kyllä taida mikään perheauto olla sekään.
Lähimmäksi edes pientä innostusta pääsi 4 Gran Coupe, mutta ei siihen kyllä kolmea saa taakse mitenkään.
Mercedes C-sarja liian pieni, E liian taksi.
Audi, VW, Volvo ei käy.
Mikäs neuvoksi? Täytynee ajella GT:llä vielä sen aikaa että G30 hinnat laskee hiukan.
Leave a comment:
-
Cayenne on jämäkämpi kuin Touareg, mutta samalla epämukavampi.Originally posted by MMF View PostPorsche Cayenne?
Tykästyin kovasti Touaregiin kun ajellut semmoisella nyt jonkin aikaa. Järkeilin että Cayenne ei ainakaan voi huonompi olla ajaa, ja sisusta huomattavasti hienompi. Taitaa olla meidän seuraava auto.
Leave a comment:
-
Originally posted by bmw323it View PostVähän autokuume kolkuttelee, jopa vaimoakin, mutta eipä nyt oikein keksi mitä tuon F07:n tilalle hankkisi.
Käytiin tänään kiertelemässä vähän liikkeitä, ja lähtiessä ainoat vaatimukset olivat että takapenkille pitäisi satunnaisesti mahtua kolme lasta vähän pitemmälle matkalle, kilsat korkeintaan satkun paikkeilla ja ikää korkeintaan 5v.
Uusi X5 liian kallis, vanha e70 liian vanhan näköinen.
X6 ja X4, ei meidän juttu.
F1x ei sytytä: liian yleinen ja liian samanlainen kuin nykyinen.
G30 passeli mutta vielä liikaa hintaa.
F25 X3 liian pieni takapenkki.
Kolmossarja, sedan,farmari, gt: liian pieni, ja liian suuri downgrade nykyisestä.
2-sarja: ei puhettakaan.
Itseä sytyttäisi 6-sarja, erityisesti Gran Coupe, mutta ei se kyllä taida mikään perheauto olla sekään.
Lähimmäksi edes pientä innostusta pääsi 4 Gran Coupe, mutta ei siihen kyllä kolmea saa taakse mitenkään.
Mercedes C-sarja liian pieni, E liian taksi.
Audi, VW, Volvo ei käy.
Mikäs neuvoksi? Täytynee ajella GT:llä vielä sen aikaa että G30 hinnat laskee hiukan.
Porsche Cayenne?
Tykästyin kovasti Touaregiin kun ajellut semmoisella nyt jonkin aikaa. Järkeilin että Cayenne ei ainakaan voi huonompi olla ajaa, ja sisusta huomattavasti hienompi. Taitaa olla meidän seuraava auto.
Leave a comment:
-
Kaksi aikuisen kokoista teiniä ja yksi vähän pienempi sinne pitäisi mahtua, mutta tappelu tulee, jos pitempään istuttaa. Aika iso ero nykyiseen. X3:n jalkatilat olivat kyllä positiivinen yllätys verrattuna F1x, joka taas oli siinä suhteessa pieni pettymys. No, F1x nyt tuli hylättyä muistakin syistä.Originally posted by j-a View PostMihin tarkoitukseen se F25:n takapenkki oli liian pieni? :think Meillä oli perhekäytössä useamman vuoden tuollainen x30dA:na, F11:n jälkeen ostin tuon, ja ei kyllä heti suoraan F11->F25 vaihdossa kahden turvaistuimen kanssakaan tuntunut mitenkään pienemmältä. Keskipaikalle mahtuu kahden Cybexin väliin hoikka naisihminen ihan kohtuudella.
Leave a comment:
-
Mihin tarkoitukseen se F25:n takapenkki oli liian pieni? :think Meillä oli perhekäytössä useamman vuoden tuollainen x30dA:na, F11:n jälkeen ostin tuon, ja ei kyllä heti suoraan F11->F25 vaihdossa kahden turvaistuimen kanssakaan tuntunut mitenkään pienemmältä. Keskipaikalle mahtuu kahden Cybexin väliin hoikka naisihminen ihan kohtuudella.
Leave a comment:
-
Mites CLS mese tai ML? On kyllä niin pitkä lista tuossa jo poissuljettuna ettei heti osu.
Leave a comment:
-
Vähän autokuume kolkuttelee, jopa vaimoakin, mutta eipä nyt oikein keksi mitä tuon F07:n tilalle hankkisi.
Käytiin tänään kiertelemässä vähän liikkeitä, ja lähtiessä ainoat vaatimukset olivat että takapenkille pitäisi satunnaisesti mahtua kolme lasta vähän pitemmälle matkalle, kilsat korkeintaan satkun paikkeilla ja ikää korkeintaan 5v.
Uusi X5 liian kallis, vanha e70 liian vanhan näköinen.
X6 ja X4, ei meidän juttu.
F1x ei sytytä: liian yleinen ja liian samanlainen kuin nykyinen.
G30 passeli mutta vielä liikaa hintaa.
F25 X3 liian pieni takapenkki.
Kolmossarja, sedan,farmari, gt: liian pieni, ja liian suuri downgrade nykyisestä.
2-sarja: ei puhettakaan.
Itseä sytyttäisi 6-sarja, erityisesti Gran Coupe, mutta ei se kyllä taida mikään perheauto olla sekään.
Lähimmäksi edes pientä innostusta pääsi 4 Gran Coupe, mutta ei siihen kyllä kolmea saa taakse mitenkään.
Mercedes C-sarja liian pieni, E liian taksi.
Audi, VW, Volvo ei käy.
Mikäs neuvoksi? Täytynee ajella GT:llä vielä sen aikaa että G30 hinnat laskee hiukan.
Leave a comment:
-
Originally posted by M_Power View PostE61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.
Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
Seuraavan käyttöauton suunnitelmat elää. Vuosittaiset kilometrit ovat vähentyneet.
F11 facelift M550d rinnalle on vahvasti nousemassa harkintaan F10 M5. Katsotaan onko keväällä riittävästi autokuumetta vai lykätäänkö vielä vuodella.
Taidan unohtaa tuon toisen harrasteauton, kun ei ole mitään järkevää tarjolla. Joskus sitten perheeseen kakkosautoksi 911 (997), jos riittää pelimerkit.
Leave a comment:
Leave a comment: