Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zeta
    replied
    Originally posted by _Bäri_ View Post
    Sillähän vag miehetkin kerskuilee ei tarvi muuta ku tankata ja lisätä öljyä. "Autonhan pitää syödä öljyä, ei se muuten voitele"
    Ei tarvitse lisätä kun on öljynsyöntiongelma laitettu kerralla isolla rahalla kuntoon

    Leave a comment:


  • TFV
    replied
    Originally posted by _Bäri_ View Post
    Sillähän vag miehetkin kerskuilee ei tarvi muuta ku tankata ja lisätä öljyä. "Autonhan pitää syödä öljyä, ei se muuten voitele"

    Omissa autoissa ei koskaan ole tarvinnu lisätä öljyä, edes 20tkm kohdalla. Eikä ole edes mittatikkusta katsottuna öljyn taso tippunu.
    Sitten sulla on polttoainetta öljyn seassa.
    Hitaampikin aivo ymmärtää, että hoonausurista palaa öljyä. Ei paljoa, mutta kumminnii.

    Leave a comment:


  • _Bäri_
    replied
    Sillähän vag miehetkin kerskuilee ei tarvi muuta ku tankata ja lisätä öljyä. "Autonhan pitää syödä öljyä, ei se muuten voitele"

    Omissa autoissa ei koskaan ole tarvinnu lisätä öljyä, edes 20tkm kohdalla. Eikä ole edes mittatikkusta katsottuna öljyn taso tippunu.

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by asis View Post
    Mikäs niissä on niin paskaa? (muuta kuin kutoskone )
    Ei tietenkään mikään. Sehän on ihan normaalia, että tavallisen käyttöauton moottori syö normaalikäytössä litratolkulla öljyä

    Leave a comment:


  • asis
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Nuo on oikeasti ihan paskoja moottoreita. Niitä kannattaa välttää kuin ruttoa.
    Mikäs niissä on niin paskaa? (muuta kuin kutoskone )

    Leave a comment:


  • schwarze
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Uskaltaako sekaantua E90 N52B25A-moottoriin?
    Öljynkulutus noissa koneissa on ollut kuulemma ongelmana.
    Auton myyjä kehui, että vie öljyä 0,5l per 8-9tkm. :think
    Kyllä tuo hyvä moottori on. Mulla on aiempaa käyttökokemusta ja ihan parhaita vaparikutosia. Ja se on sentään kutonen, ilman mitään nelisylinteristen tasapainokoneistoja. Kylmänä rääkätty ja pitkällä öljynvaihtovälillä ajettu moottori on se mitä ei soisi ostavansa mistään moottorityypistä

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Nuo on oikeasti ihan paskoja moottoreita. Niitä kannattaa välttää kuin ruttoa.

    Leave a comment:


  • Driver22
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Meillä vei tuo mylly enemmän. Litraa sai olla lisäämässä mielestäni muutaman tontun välein...

    N53 ei näyttäis vievän lainkaan... kop kop...
    Sama. 12kpl bemareita ollut eri moottoreilla (e46-e39-e60-e9x-F10) ja tuo ko. moottori on ainoa joka on syönyt öljyä niin että vaihtovälillä on pitänyt lisätä...

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Uskaltaako sekaantua E90 N52B25A-moottoriin?

    Auton myyjä kehui, että vie öljyä 0,5l per 8-9tkm. :think
    Oma veikkaus että todellisuudessa kulutus on 1-2 litraa per 10 tkm. Toisaalta jos öljynkulutus on ainoa piirre ja ei omistajaansa juuri haittaa, niin miksipä ei.

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Uskaltaako sekaantua E90 N52B25A-moottoriin?
    Öljynkulutus noissa koneissa on ollut kuulemma ongelmana.
    Auton myyjä kehui, että vie öljyä 0,5l per 8-9tkm. :think
    Meillä vei tuo mylly enemmän. Litraa sai olla lisäämässä mielestäni muutaman tontun välein...

    N53 ei näyttäis vievän lainkaan... kop kop...

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Noin vähän :think

    Joitain eri vaihtoehtoja kyselin tuolla koneella ennen kuin ostin tuon e60. Ja kulutus oli kaikissa erittäin runsasta.
    Aikaisempi -09 E90 N53-koneella vei myös öljyä, mutta ei vaikuttanut auton toimintaan tai päästöihin. Johtuneeko tuo männänrenkaiden karstoittumisesta ja vv-kumeista? Auttaisko bg-käsittely? :think

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Uskaltaako sekaantua E90 N52B25A-moottoriin?
    Öljynkulutus noissa koneissa on ollut kuulemma ongelmana.
    Auton myyjä kehui, että vie öljyä 0,5l per 8-9tkm. :think
    Noin vähän :think

    Joitain eri vaihtoehtoja kyselin tuolla koneella ennen kuin ostin tuon e60. Ja kulutus oli kaikissa erittäin runsasta.

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Uskaltaako sekaantua E90 N52B25A-moottoriin?
    Öljynkulutus noissa koneissa on ollut kuulemma ongelmana.
    Auton myyjä kehui, että vie öljyä 0,5l per 8-9tkm. :think

    Leave a comment:


  • TNT
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Jotenkin tuntuu, että on olen sinun kanssa keskustellut tästä kohta 10v sitten
    Varmasti. Olihan minulla yksi m3 tuossa välissä.

    edit: nyt muuten kun asiaa ihan mietin niin tästähän on varmaan kymmenisen vuotta haaveiltu, pitäisiköhän hiljaksiin siirtyä eteenpäin
    Muistaakseni 2011 ostin ämmän ja myin sitten ehkä 2013 pois.
    Last edited by TNT; 16-11-2018, 07:48.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by TNT View Post
    Ei tässä nyt vielä ole sietämätöntä vaikeutta mutta minne on hävinnyt kaikki hyvät tai edes jotenkin fiksut E36 M3 coupet nettiautosta

    Sellainen olisi kiva löytää ensikesäksi mutta näyttää siltä että jos tarjonta on tuota luokkaa niin pitää tehdä myönnytyksiä korimallin suhteen tai kääntää katse johonkin aivan muuhun hankintaan.

    Toki ei niin haittaa vaikkei nyt olisikaan tarjolla sopivaa kunhan sellainen pärähtäisi nettiautoon tarjolle siinä touko/kesäkuussa koska silloin voisi kauppoja tehdä
    Jotenkin tuntuu, että on olen sinun kanssa keskustellut tästä kohta 10v sitten

    Leave a comment:

Working...
X