Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • janne30
    replied
    Originally posted by Kanerv4 View Post
    Itsekin välillä kauhunsekaisin tuntein selaillessa foorumia on kriteerit aivan poskettomat, eihän tätä kun järjellä lukee niin kannata edes Bemaria ostaa. Millon on ketjuissa vikaa, auto palaa, bensakoneet on perseestä, kutoskone on jumalmoottori mutta sekin perseestä kun itsellä on mennyt ketju jo kolmesti poikki ja mitähän vielä. Siispä ostin itselleni talveksi Toyotan Land Cruiserin, se on maailman paras auto kysy sitten Indonesialaiselta tai rovaniemeläiseltä vastaus on jokapuolella sama paitti African eteläkärjessä jossa samaan lauseeseen kompataan Hiace. Siis osta Lantikka ja vieläpä ilman varapyörää 05-08 malli niin ei tartte rassata ja vielä vähemmän ressata
    Mistä kutoskoneista katkennu ketju?

    Leave a comment:


  • Kanerv4
    replied
    Originally posted by ///JATKE View Post
    Helpoksi menee Bemarin osto, kun bensamoottorit on täysin räjähdysherkkiä, isot kestävät dieselit verotetaan kuoliaaksi ja kompromissiratkaisuna pienet dieselit kärsivät monista bensasukulaistensa murheista. Muutaman vuoden päästä turha kuvitellakkaan ajelevansa millään kuningaskorilla käyttiksenä, kyllä sekin viellä verotetaan niin että korvissa soi. Seuraavaksi jotain muuta merkkiä? Vituttaahan tälläinen kun nyt on auto jossa yhdistyy mukavuus, luotettavuus, ajettavuus, kulutus sekä kärrynvetokyky.

    Itsekin välillä kauhunsekaisin tuntein selaillessa foorumia on kriteerit aivan poskettomat, eihän tätä kun järjellä lukee niin kannata edes Bemaria ostaa. Millon on ketjuissa vikaa, auto palaa, bensakoneet on perseestä, kutoskone on jumalmoottori mutta sekin perseestä kun itsellä on mennyt ketju jo kolmesti poikki ja mitähän vielä. Siispä ostin itselleni talveksi Toyotan Land Cruiserin, se on maailman paras auto kysy sitten Indonesialaiselta tai rovaniemeläiseltä vastaus on jokapuolella sama paitti African eteläkärjessä jossa samaan lauseeseen kompataan Hiace. Siis osta Lantikka ja vieläpä ilman varapyörää 05-08 malli niin ei tartte rassata ja vielä vähemmän ressata

    Leave a comment:


  • PP440
    replied
    Ei oo kellään hyvää bensa e46 kaupan, mielellään 325/330...:think

    Leave a comment:


  • BeamR
    replied
    N52B30 on jokunen ollut, ja kun DISA:sta on huolehtinut niin hyviä koneita olleet.

    Leave a comment:


  • Thmas
    replied
    N52B30 koneesta ei ole omiin korviin kuulunut ainakaan pahempaa sanomista. Tai sanotaanko niin, että huomattavasti vähemmän kuin N52B25:sta..

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by TFV View Post
    Niin kai sitten. 2dl on viidennes tikun mittavälistä, se näkyy. Väitän hautaani asti, että ei ole olemassa konetta joka ei 20tkm:n välillä syö öljyä sen vertaa ettei tikussa näkyisi.
    Vähänkään tuoreemmissa autoissa ei enää tikkua ole mutta se ajotietokone näyttää kyllä näytöllä pienenkin vajauksen. Sopii hyvin sellaisille, jotka eivät osaa oikein tikusta katsoa, joskus nähnyt huvittavia öljytikun tarkistuksia mm. vastakkaiselta sukupuolelta

    Leave a comment:


  • TFV
    replied
    Originally posted by _Bäri_ View Post
    Mahtaisko hitaampi aivo ymmärtää ettei esim. 1-2dl kulutukset näy edes tikussa? Tai sit kaikkissa 20 autossa on ollu polttoainetta öljyn seassa.
    Niin kai sitten. 2dl on viidennes tikun mittavälistä, se näkyy. Väitän hautaani asti, että ei ole olemassa konetta joka ei 20tkm:n välillä syö öljyä sen vertaa ettei tikussa näkyisi.

    Leave a comment:


  • ///JATKE
    replied
    Helpoksi menee Bemarin osto, kun bensamoottorit on täysin räjähdysherkkiä, isot kestävät dieselit verotetaan kuoliaaksi ja kompromissiratkaisuna pienet dieselit kärsivät monista bensasukulaistensa murheista. Muutaman vuoden päästä turha kuvitellakkaan ajelevansa millään kuningaskorilla käyttiksenä, kyllä sekin viellä verotetaan niin että korvissa soi. Seuraavaksi jotain muuta merkkiä? Vituttaahan tälläinen kun nyt on auto jossa yhdistyy mukavuus, luotettavuus, ajettavuus, kulutus sekä kärrynvetokyky.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Bensabemari on ollut nyt kuukauden päivät hakusessa ja olen tullut siihen tulokseen, että N-koneet saa unohtaa jos huoltohistoria ei ole kunnossa :think
    Tämä on kyllä tosi. Etenkin jos ajettu pitkillä öljynvaihtoväleillä jne niin on kyllä taivaan tosi.

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Tarkkoittanet korjaushistoriaa
    Tämä. M-koneita ei taida olla kuin alkupään E60-korisissa? :think

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Originally posted by Kusilaitu View Post
    Bensabemari on ollut nyt kuukauden päivät hakusessa ja olen tullut siihen tulokseen, että N-koneet saa unohtaa jos huoltohistoria ei ole kunnossa :think

    Tarkkoittanet korjaushistoriaa

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Bensabemari on ollut nyt kuukauden päivät hakusessa ja olen tullut siihen tulokseen, että N-koneet saa unohtaa jos huoltohistoria ei ole kunnossa :think

    Leave a comment:


  • _Bäri_
    replied
    Originally posted by TFV View Post
    Sitten sulla on polttoainetta öljyn seassa.
    Hitaampikin aivo ymmärtää, että hoonausurista palaa öljyä. Ei paljoa, mutta kumminnii.
    Mahtaisko hitaampi aivo ymmärtää ettei esim. 1-2dl kulutukset näy edes tikussa? Tai sit kaikkissa 20 autossa on ollu polttoainetta öljyn seassa.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Bemarikoneiden kultakausi jäi mossekonekaudelle, uudemmat on vain epäonnistuneita tu evoluutiota

    2020 uutuudet hörppää jo keskuslukkoa räplätessä desin pakosarjaan esivoiteluna.

    Se oo hyvä ku on vahvoja mielipiteitä

    Leave a comment:


  • schwarze
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Ei tietenkään mikään. Sehän on ihan normaalia, että tavallisen käyttöauton moottori syö normaalikäytössä litratolkulla öljyä
    Niin ne vie ölppää nelimukiset bensamoottoriset N-sarjalaisetkin. Eihän se kivaa ole, mutta "liukas" rengaskosketus sylinteriin, pienet massat ja kapeat laakerit alakerrassa jne.
    Edelleen lukitsen vastauksen, että N52 on todella hyvä moottori ainakin kokemusteni perusteella.

    Leave a comment:

Working...
X