Onko N47 kampiakselin hammaspyörissä ollut kulumaa, kun olette tehneet/teettäneet ketjuremppaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minun ei ole koskaan tehnyt tiukkaa sen auton ostaminen johon olen päätynyt, alla nyt ensimmäinen bemari (640 DAX 2012) ja itse korimalli on se johon ensin kiinnitin huomioni, se mikä yleensä saa hyppäämään 'katolta' on se miltä itse sen auton ajaminen tuntuu ja se takatuupparilla tehty konstruktioajo sai naaman näkkärille, siihen kun vielä laitettiin nelivetoisuuteen tottuneena X-Drive pisteeksi i:in päälle niin auto oli siinä !
Tämä on samalla minun ensimmäinen dieselini, en tohtinut ostaa isoa autoa bensana etenkään kun mieleistä ei kotimarkkinoilta löytynyt ( tuonneissa kovaakin kovemmat verot/ dieselissäkin jo riittävä vero), vielä kun joku bemaristi kehui edellisen generaation 3 litran dieselin ja x-driven yhdistelmän ( hällä 300 tkm. lasissa) varmaksi menijäksi viimeinenkin epäilyksen verho oli poistettu.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by M_Power View PostE61 535d on mittarissa 260tkm. Toimii liian hyvin. Ajanko paaliin asti vai laitanko F11 facelift 530d-M550d. Tällä hetkellä ajatuksissa ajaa vielä vuosi.
Säännöllisesti myös toinen harrasteauto kiinnostaisi. E90 M3, E36 M3 3.2 sedan tai Z4M.
Seuraavan käyttöauton suunnitelmat elää. Vuosittaiset kilometrit ovat vähentyneet.
F11 facelift M550d rinnalle on vahvasti nousemassa harkintaan F10 M5. Katsotaan onko keväällä riittävästi autokuumetta vai lykätäänkö vielä vuodella.
Taidan unohtaa tuon toisen harrasteauton, kun ei ole mitään järkevää tarjolla. Joskus sitten perheeseen kakkosautoksi 911 (997), jos riittää pelimerkit.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Vähän autokuume kolkuttelee, jopa vaimoakin, mutta eipä nyt oikein keksi mitä tuon F07:n tilalle hankkisi.
Käytiin tänään kiertelemässä vähän liikkeitä, ja lähtiessä ainoat vaatimukset olivat että takapenkille pitäisi satunnaisesti mahtua kolme lasta vähän pitemmälle matkalle, kilsat korkeintaan satkun paikkeilla ja ikää korkeintaan 5v.
Uusi X5 liian kallis, vanha e70 liian vanhan näköinen.
X6 ja X4, ei meidän juttu.
F1x ei sytytä: liian yleinen ja liian samanlainen kuin nykyinen.
G30 passeli mutta vielä liikaa hintaa.
F25 X3 liian pieni takapenkki.
Kolmossarja, sedan,farmari, gt: liian pieni, ja liian suuri downgrade nykyisestä.
2-sarja: ei puhettakaan.
Itseä sytyttäisi 6-sarja, erityisesti Gran Coupe, mutta ei se kyllä taida mikään perheauto olla sekään.
Lähimmäksi edes pientä innostusta pääsi 4 Gran Coupe, mutta ei siihen kyllä kolmea saa taakse mitenkään.
Mercedes C-sarja liian pieni, E liian taksi.
Audi, VW, Volvo ei käy.
Mikäs neuvoksi? Täytynee ajella GT:llä vielä sen aikaa että G30 hinnat laskee hiukan.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Mihin tarkoitukseen se F25:n takapenkki oli liian pieni? :think Meillä oli perhekäytössä useamman vuoden tuollainen x30dA:na, F11:n jälkeen ostin tuon, ja ei kyllä heti suoraan F11->F25 vaihdossa kahden turvaistuimen kanssakaan tuntunut mitenkään pienemmältä. Keskipaikalle mahtuu kahden Cybexin väliin hoikka naisihminen ihan kohtuudella.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostMihin tarkoitukseen se F25:n takapenkki oli liian pieni? :think Meillä oli perhekäytössä useamman vuoden tuollainen x30dA:na, F11:n jälkeen ostin tuon, ja ei kyllä heti suoraan F11->F25 vaihdossa kahden turvaistuimen kanssakaan tuntunut mitenkään pienemmältä. Keskipaikalle mahtuu kahden Cybexin väliin hoikka naisihminen ihan kohtuudella.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostMites CLS mese tai ML? On kyllä niin pitkä lista tuossa jo poissuljettuna ettei heti osu.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostVähän autokuume kolkuttelee, jopa vaimoakin, mutta eipä nyt oikein keksi mitä tuon F07:n tilalle hankkisi.
Käytiin tänään kiertelemässä vähän liikkeitä, ja lähtiessä ainoat vaatimukset olivat että takapenkille pitäisi satunnaisesti mahtua kolme lasta vähän pitemmälle matkalle, kilsat korkeintaan satkun paikkeilla ja ikää korkeintaan 5v.
Uusi X5 liian kallis, vanha e70 liian vanhan näköinen.
X6 ja X4, ei meidän juttu.
F1x ei sytytä: liian yleinen ja liian samanlainen kuin nykyinen.
G30 passeli mutta vielä liikaa hintaa.
F25 X3 liian pieni takapenkki.
Kolmossarja, sedan,farmari, gt: liian pieni, ja liian suuri downgrade nykyisestä.
2-sarja: ei puhettakaan.
Itseä sytyttäisi 6-sarja, erityisesti Gran Coupe, mutta ei se kyllä taida mikään perheauto olla sekään.
Lähimmäksi edes pientä innostusta pääsi 4 Gran Coupe, mutta ei siihen kyllä kolmea saa taakse mitenkään.
Mercedes C-sarja liian pieni, E liian taksi.
Audi, VW, Volvo ei käy.
Mikäs neuvoksi? Täytynee ajella GT:llä vielä sen aikaa että G30 hinnat laskee hiukan.
Porsche Cayenne?
Tykästyin kovasti Touaregiin kun ajellut semmoisella nyt jonkin aikaa. Järkeilin että Cayenne ei ainakaan voi huonompi olla ajaa, ja sisusta huomattavasti hienompi. Taitaa olla meidän seuraava auto.
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostPorsche Cayenne?
Tykästyin kovasti Touaregiin kun ajellut semmoisella nyt jonkin aikaa. Järkeilin että Cayenne ei ainakaan voi huonompi olla ajaa, ja sisusta huomattavasti hienompi. Taitaa olla meidän seuraava auto.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostCayenne on jämäkämpi kuin Touareg, mutta samalla epämukavampi.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostTäytynee kokeilla myös Cayenne!Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostVähän autokuume kolkuttelee, jopa vaimoakin, mutta eipä nyt oikein keksi mitä tuon F07:n tilalle hankkisi.
Käytiin tänään kiertelemässä vähän liikkeitä, ja lähtiessä ainoat vaatimukset olivat että takapenkille pitäisi satunnaisesti mahtua kolme lasta vähän pitemmälle matkalle, kilsat korkeintaan satkun paikkeilla ja ikää korkeintaan 5v.
Uusi X5 liian kallis, vanha e70 liian vanhan näköinen.
X6 ja X4, ei meidän juttu.
F1x ei sytytä: liian yleinen ja liian samanlainen kuin nykyinen.
G30 passeli mutta vielä liikaa hintaa.
F25 X3 liian pieni takapenkki.
Kolmossarja, sedan,farmari, gt: liian pieni, ja liian suuri downgrade nykyisestä.
2-sarja: ei puhettakaan.
Itseä sytyttäisi 6-sarja, erityisesti Gran Coupe, mutta ei se kyllä taida mikään perheauto olla sekään.
Lähimmäksi edes pientä innostusta pääsi 4 Gran Coupe, mutta ei siihen kyllä kolmea saa taakse mitenkään.
Mercedes C-sarja liian pieni, E liian taksi.
Audi, VW, Volvo ei käy.
Mikäs neuvoksi? Täytynee ajella GT:llä vielä sen aikaa että G30 hinnat laskee hiukan.
Comment
-
Comment