Announcement

Collapse
No announcement yet.

25 Jahre Jubileum "Kuka halavattu teki sedanistani kupeen!?" - Wanhoja muisteloja

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zoui
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 6350
    • Tampere

    Originally posted by 9313juha View Post
    Erikoinen kylkiteippaus jos vuosimallia -86. En ihan tarkkaan tiedä oliko tuo teippi lisävarusteena tilattavissa uuteen autoon, mutta vakioteippauksena se oli enemmän nähty varhaisemmissa vuosimalleissa -78- n.-84. Mikä auton historia mahtoi olla? Muuttoautona kai tuotu päätellen villkuasennuksesta?
    Oli muuten käyttöönotettu -85 ja muuttoauto, sen tarkemmin en tiedä muuta kuin satakunnasta ja joltain sotamatkalta saaliina tuotu.

    Ei ollut runkonumeroa omassa arkistossa ja auto on nykyään kerran AVK:n kautta käytettynä eri rekkarilla liikenteessä (mitä en muista), niin ei saanut tarkastettuakaan. Auto oli nokialla uudella kilvellä (osuuspankin kiinteistökauppiaalla?) useamman vuoden tuossa 2005-2006 paikkeilla kun näin sitä liikenteessä, sisällä musta/harmaa eugenilla teetetty sisusta. Tuon jälkeen se lähti poriin tutulle kaverille ja liekö siellä suunnalla vieläkin.

    En tiedä oliko sipilällä joku systeemi näitten muuttoautojen kanssa tai joku poikkeava sopimus tuojien kanssa, kun tuntui siihen aikaan olevan kovin kattavasti juuri muuttoautoja sitä kautta tarjolla
    Elämä on pihakivestä.

    Comment

    • Timelord
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2010
      • 504
      • Loimaa

      Originally posted by Mörökölli View Post
      Tämäkö oli vapaastihengittävä? Eli mahdammeko puhua samasta autosta?
      Meinaan eräskin 80-luvun lopulla Turussa jenkkiautoja terrorisoinut KKK-ahdettu aito 323i isolla kutosella rek. ¤¤¤-323.
      Lisätään vielä että tämä laite tosiaan oli eri omistajalla jonkin matkaa 90-00-lukua, mutta poika on haettu sittemmin takaisin kotiin.


      Tämä oli vapari silloin ja grafiitin värinen. Silloisella myyjällä oli silloin punainen E30 alpina B6, muiden muassa. Esitteli tallinsa sisältöä samalla reisulla kun E21:tä oltiin katsomassa/ ostattelemassa. Kilpeä en juurikaan muista, saattoi olla xxx-323 tai sitten ei. Noitahan oli kaksi xxx-323 - kilpistä turussa silloin, molempien viimeinen kirjain oli vokaali.

      Lisää muistelua turun jampoille:

      Muistaako kukaan helvetin kiukkuista punaista 02:sta jostain 90- luvun alusta? Muistan nöösipoikana muutamaankiin otteeseen nähneeni auton driftaavan pitkin keskustan katuja; silloin kun tuomiokirkon sillalta sai vielä kääntyä kirkon ohitse menevälle mukulakivikadulle niin tää lähti valojen vaihduttua kuin se kuuluisa hauki rannasta.

      Pernossa asui myös yksi ilmeinen bmw- mies, äitini kotipaikan naapurissa; taisi olla hälle synnyinkoti myös. Muistan lapsuudesta ainakin vihreän 02:n, vaalean E28:n ja E30:n. Tunnistaako joku, vaikka itsensä?

      Taisi muutoin tuolloin roundelli piirtyä sen verran syvälle verkkokalvoille että bmw on edelleen se juttu
      autoissa. Sen verran siisteiltä ne näyttivät jo 80- luvun toisella puoliskolla...
      W201 2,5D
      W123 280ce
      E21 316
      ex-E60 530ia
      ex-E53 4,4i
      ex-E39 523i
      ex-E34 520ia
      ex-E21 318i

      Comment

      • MPV
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1193
        • Muhos

        Originally posted by Kissvesala View Post
        Pannaampa omalta osalta kans muistelot ketjuun. Kaikki alkoi Herran vuotena 1998 ku kaverilta ostin siihen aikaan hintaan 18000mk vuojen 83 323i:n
        -99 tammikuussa lähin armeijan harmaisiin ja auto jäi seisomaan silloisen työpaikan parkkipaikalle kempeleeseen sillä lopputuloksella että autosta lähti vorojen mukaan kaikki vähänkään arvokas. Mukaanlukien: recaro sportti sisusta, ratti, levikkeet, spoilerit jne. Tuon jälkeen motivaatio kuoli kirjaimellisesti ja möin auton muutaman tonnin hintaan. (oisko ollu pari kolme tonnia)
        Rekkari oli ARC-633 ja pirssi tuli limingan lakeuksille Raahesta. Ainoa olemassa oleva kuva on ollu jonku aikaa scannattuna versiona täälläki jonka perusteella T3:sen kans kerran pähkäiltiin onko Laihian kauttakulkua ollut, sillon ei rekkaria ollut nyt on. Liikenteessä tämä tuskin enään on. Oli melko haprakassa kunnossa jo 2000luvun taitteessa.
        Tässä vielä se foto:

        ARC-633 eli 320:nen, jossa 2,3 litranen k-jet tekniikka. Edessä oli kyllä ihan kolmikakskymppisen jarrut, mutta takana levyt. Täällä Muhoksellahan tuo silloin 2000-luvun alussa pyöri. Viimeinen niitti autolle taisi olla se kun se oli ajettu Viskaalin tienoilla ojaan, jossa sitten makasi kohtuullisen pitkähkön ajan ja vandaalit sen siihen tuhosivat.

        Piti mulla tuosta autosta joku kuvakin olla, mutta ihan äkkiä en paperikuvista löytänyt.

        Comment

        • turbobliz
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 1012
          • e-suomi

          Originally posted by 9313juha View Post
          Onko palstalla mukana veijareita, jotka viime vuosisadan lopulla olivat mukana sf.netin autoryhmissä, eli nyysseissä. Aikana ennen toimivia webfoorumeita autohullut liekittävät noissa ryhmissä toisiaan. Sieltäpä se on tuttu tämä Skyline-hurjakin alunperin.
          Täällä on yksi "vanha" jäyste, joka kinasi nuoruuden naivilla innolla näissä piireissä alkaen -93. Sinun lisäksesi muistan muutaman muunkin kantajarrun, joka oli mukana flamettamassa milloin mistäkin. Eritoten suurisuu Henry.R tietysti kärkinimenä.

          Comment

          • nullzwei
            BTCF Member
            • Oct 2002
            • 11056
            • ?

            Originally posted by Mörökölli View Post

            Kestäisköhän tämän kamelin selkä, jos skannailisin sieltä joskus vähän helmiä sioille.
            Tämä sika kestää kyllä, roclan "pyynnöstä" vähän oikoluin tekstiäsi, eli scanneri laulamaan vaan
            Last edited by nullzwei; 03-05-2016, 16:03.

            Comment

            • Tonton
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 9101
              • Raisio

              Originally posted by Timelord View Post
              Tämä oli vapari silloin ja grafiitin värinen. Silloisella myyjällä oli silloin punainen E30 alpina B6, muiden muassa. Esitteli tallinsa sisältöä samalla reisulla kun E21:tä oltiin katsomassa/ ostattelemassa. Kilpeä en juurikaan muista, saattoi olla xxx-323 tai sitten ei. Noitahan oli kaksi xxx-323 - kilpistä turussa silloin, molempien viimeinen kirjain oli vokaali.

              Lisää muistelua turun jampoille:

              Muistaako kukaan helvetin kiukkuista punaista 02:sta jostain 90- luvun alusta? Muistan nöösipoikana muutamaankiin otteeseen nähneeni auton driftaavan pitkin keskustan katuja; silloin kun tuomiokirkon sillalta sai vielä kääntyä kirkon ohitse menevälle mukulakivikadulle niin tää lähti valojen vaihduttua kuin se kuuluisa hauki rannasta.

              Pernossa asui myös yksi ilmeinen bmw- mies, äitini kotipaikan naapurissa; taisi olla hälle synnyinkoti myös. Muistan lapsuudesta ainakin vihreän 02:n, vaalean E28:n ja E30:n. Tunnistaako joku, vaikka itsensä?

              Taisi muutoin tuolloin roundelli piirtyä sen verran syvälle verkkokalvoille että bmw on edelleen se juttu
              autoissa. Sen verran siisteiltä ne näyttivät jo 80- luvun toisella puoliskolla...
              Muistatko Myyjän nimeä?
              Varmaan samaan 316 koriin tehtyyn alpina b6:een viittasin aiemmassa viestissäni
              sigpic
              M-B Vito -22
              Transit Custom -18
              Yamaha vx ho cruiser -22
              Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
              [email protected]

              Comment

              • nullzwei
                BTCF Member
                • Oct 2002
                • 11056
                • ?

                Originally posted by 9313juha View Post
                Erikoinen kylkiteippaus jos vuosimallia -86. En ihan tarkkaan tiedä oliko tuo teippi lisävarusteena tilattavissa uuteen autoon, mutta vakioteippauksena se oli enemmän nähty varhaisemmissa vuosimalleissa -78- n.-84. Mikä auton historia mahtoi olla? Muuttoautona kai tuotu päätellen villkuasennuksesta?
                Oheisessa HELMESSÄ on samanlaiset teippaukset.

                Nuo taisi olla originaalikamaa, joita sai siis merkkiliikkeestä. On noista esitekuviakin, jossain.

                Itsellänikin oli muistaakseni vuonna 2004-05 E23 735i. Pitkään tuo menopeli kutitteli mobilessa, oli Hampurin seudulla, kuvista päätellen hyvä ja kun Juhis sattui olemaan seudulla niin ehdotin että käy katsomassa. Pian tuli imformaatiota tyyliin; "tässä vedetään kaverin kanssa teollisuusalueella pimperorallia, oikein soiva peli, pannaanko pakettiin?" Se oli selvä juttu. Niin tuli auto laivalla Turkuun, tarkemmin Pansioon ja sieltä sen sitten ajamalla kotiin hain. Hieno auto, mitä nyt ihan pientä lakkavikaa. Istuskelin parisen viikkoa auton etu- ja takapenkeillä, kuuntelin Blaukkaria, lueskelin saksankielistä käyttöohjekirjaa ja sitten päätin ajaa katsastuskonttorille. Leima tuli laakista. (Puheineen päivineen 17 minuutin operaatio) Jos oikein muistan niin auto taisi maksaa reilusti alle tonnin. Plus tietty tuontikulut, rekkaus jne. Kesän lopulla myin auton Tampereella, melko halvalla meni, mutta mitä sitten.

                Linkin HELMI. Katsokaa vielä mitkä varusteet Tuossa on todellinen automiehen märkä uni lähes kaikilla mahdollisilla orggishimmeleillä, väri legendaarinen safaripeessi, oikeastaan suoraan halpaan museorekkariin
                Last edited by nullzwei; 07-09-2015, 20:43.

                Comment

                • bayerman
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2004
                  • 297
                  • Hyvinkää

                  Originally posted by ruupanen View Post
                  Oliko toi 325ix sinertävä missä M3 pullistukset?

                  323i harmaa joka hyvin rapeassa kunnossa jo vuonna 2001, tai 2002?

                  Molemmat tuollaiset pyöri Lieksassa 2000-luvun alkupuolella.

                  E30 tais sit pompatakkin leimalta ja taisivat joutua purkamaan sen osiksi...

                  Ei ollut M3 osia, ihan normi ix levikkeet. Hopea väriltään.

                  E21 323i oli tosiaan leimattu isolle kutoselle, olisiko rekkari ollut TSO-323, siitä lähti minun aikana Recarot HMH-323 kilpiseen E21 323i:hin. Itse auto meni muistaakseni 8-9000mk hintaan jonnekin itäiseen Suomeen.
                  E28 M

                  Comment

                  • T3
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 8530
                    • Karhe

                    Originally posted by Mörökölli View Post
                    Meinaan eräskin 80-luvun lopulla Turussa jenkkiautoja terrorisoinut KKK-ahdettu aito 323i isolla kutosella rek. ¤¤¤-323 odottaa aikaa parempaa ja kerää rajuhkoja osia ympärilleen tänä päivänä, erään varsinais-suomalaisen omakotitalon pihassa. Saman, mulle hyvin tutun omistajan pihassa kenellä se siihen 80-90-luvun taitteeseen osuvaan aikaan on ollut, ja on sillä kylillä pyörinyt. Kattoluukku siinä on, jälkeenpäin vaihdettuna tolppakattona. Ja mätä se on ollut jo yli kymmenen vuotta taakse.
                    Tämä lienee se P.S:n auto. Kilpi siinä oli ainakin T**-323 ja ahdettu.

                    Originally posted by Timelord View Post
                    Tämä oli vapari silloin ja grafiitin värinen. Silloisella myyjällä oli silloin punainen E30 alpina B6, muiden muassa. Esitteli tallinsa sisältöä samalla reisulla kun E21:tä oltiin katsomassa/ ostattelemassa. Kilpeä en juurikaan muista, saattoi olla xxx-323 tai sitten ei. Noitahan oli kaksi xxx-323 - kilpistä turussa silloin, molempien viimeinen kirjain oli vokaali.
                    Toinen oli, tai ilmeisesti on vieläkin Maskussa. A**-323 kilvillä ja omistaja E.L

                    ...ja se yksi oli TTA-323. Polaris-metallic (hopea) joka tuli topikin aloittajalta minulle joskus vuonna 14ekr.
                    .

                    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                    Comment

                    • Kissvesala
                      Moderator
                      • Jun 2010
                      • 3110
                      • Liminka

                      Originally posted by MPV View Post
                      ARC-633 eli 320:nen, jossa 2,3 litranen k-jet tekniikka. Edessä oli kyllä ihan kolmikakskymppisen jarrut, mutta takana levyt. Täällä Muhoksellahan tuo silloin 2000-luvun alussa pyöri. Viimeinen niitti autolle taisi olla se kun se oli ajettu Viskaalin tienoilla ojaan, jossa sitten makasi kohtuullisen pitkähkön ajan ja vandaalit sen siihen tuhosivat.

                      Piti mulla tuosta autosta joku kuvakin olla, mutta ihan äkkiä en paperikuvista löytänyt.
                      Joo sama auto. Tuota en muista että mitä otteessa luki mallin kohalla, muistelin että ois ollu alkuperäinen 323. Tilavuus oli kuitenki merkattu 2.3l ja kjet siinä oli. Laitahan ihmeessä kuvia jos satut löytämään.
                      Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                      Kissvesala.fi
                      Priva tai o443424479

                      Comment

                      • 9313juha
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 1272
                        • Ratissa vuodesta 1968

                        Koitetaas saada tähän jotakin selvyyttä kun useampi E21 323i, osassa M30, pyörii viesteissä.

                        Originally posted by T3 View Post
                        Tämä lienee se P.S:n auto. Kilpi siinä oli ainakin T**-323 ja ahdettu.
                        Pitää paikkansa Paven auto. Ollut pitkään hänellä. Näin auton ekan kerran -88 Heikkilän kasarmin pihalla ollessani siellä intissä. Auton omisti silloin sen ekan version rakentaja Nylund, Mutteri-lempinimellä tunnettu veijari. Oli musta ja konepelti takaa pystyssä ahtimen vuoksi. En muista oliko Mutterin versiossa ahdettuna M20B23 vai jo isolohko M30B28.

                        Originally posted by T3 View Post
                        Toinen oli, tai ilmeisesti on vieläkin Maskussa. A**-323 kilvillä ja omistaja E.L
                        Tämä ei sytytä mitään lamppuja mulla ainakaan nyt.

                        Kotikylän Jounilla, eli J.K.:lla oli tuo sittemmin varastettu E21 323i (katso sivu 2, viesti #32). Homma taisi mennä niin, että sen jälkeen uudeksi aihioksi hän osti sen B6 kansanreplikan, jossa M30B28 jo Saksassa leimattuna ja oli siis tullut Suomeen muuttoautona. Kävin sen ylioppilaskylässä kuvaamassa -95 ja kuva oli kopiokoneajan Bemaristissa. Kilpeä en muista, mutta taisi olla tuo TSO-323. Auto on siis Jounilta mahdollisesti välikäsien kautta siirtynyt nimimerkki bayermanille Hyvinkään suuntaan, missä joskus kävin sitä katsomassa. Jouni muisteli auton olleen niin mädän, että ei sitä suunnitelmistaan huolimatta halunnut sitä uudeksi viriprojektiksi ottaa. Hänellä oli silloin ja on yhä tekniikanvaihtona alkujaan Helsingin suunnalla 316-mallista syntynyt punainen E30 B6 3,5, jonka eri ahdinversiot ovat vuosien varrella koetelleet mielikuvituksen, kädentaitojen ja AKE:n insinöörien ammattitaidon rajoja. Bemarit ovat kuitenkin hänelle sivuharraste. Hän on Mersumies. AMG-Mersumies.

                        Edit:
                        Muita E21 323i malleja, joita hänellä 90-luvun lopulla oli ja Ruskon suunnilla pyöri:
                        Entisellä tyttöystävällään, nykyisellä vaimollaan oli noina aikoina metallinsininen E21 323i kilvellä TPL-858.
                        Sivu 2, viesti #32 kerrotun häneltä varastetun 323i-mallin rakenteluun käytttämänsä ALPINA C1:n 2,3-litrainen kone rakennettiin kaverinsa Matias W:n E21 315-malliin. Muistaakseni se oli myös sininen. Siihen autoon päätyivät ne paistinpannutehtaalla Teflon-pinnoituksen saaneet 15" ALPINA-vanteet, jotka joku aiemmin muisti nähneensä. Nuo vanteet siis oli varastetun auton kesäpyörät, mutta se varastettiin talvirenkailla.


                        Originally posted by T3 View Post
                        ...ja se yksi oli TTA-323. Polaris-metallic (hopea) joka tuli topikin aloittajalta minulle joskus vuonna 14ekr.
                        Kyllä. Ostin auton tammikuun alussa 2002 Autoliike M. Sipilästä Tuureporinkadulta. Ostoon liittyy hauska tarina: Ari Sipilä soitti minulle ja pyysi katsomaan vanhempaa, heille liian vanhaa, Bemaria, joka kiinnostaisi varmaan jotakuta harrastajaa. Auto oli tuo -81(?) 323i TTA-323. Oli tarinanasa mukaan tullut kolmantena käytettynä nipussa lääkäriperheeltä vaihdossa Turusta. Ollut pidempään jo vähemmällä käytöllä perheessä. Paljon hopeavärissä hyvin näkyvää ruostevauriota, mutta täydellisen räpeltämätön yksilö. Muistan kuinka siellä täällä näkyi miten merkkiosia oli käytetty loppuun asti auton ylläpidossa. Tehtiin lyhyt koeajo ja tekniikka oli iskussa ja auto ajoltaan melko jämäkkä. En halunnut ostaa autoa, olin mennyt vain katsomaan sitä antaakseni arvion tai auttaakseni sopivan harrastajaostajan löytymisessä. Ari tivasi tarjousta seistessämme räntäsateessa autohallin ovella. Sanoin, etten ole kiinnostunut, mutta harrastajatutuista varmaan löytyy parissa päivässä ottaja moiselle räpeltämättömälle solidille projektille. Ari tivasi vaan tarjousta. Ajattelin, että kun on kotiin saakka soitettu niin en kehtaa alkaa kengille kuseksimaan ja tarjota törkeätä tonniaparia markoissa. Pelasin varman päälle, että pääsen hänestä eroon ja tarjosin karvan päälle puolet lapun hinnasta. Salamana tarttui kauppias ranteeseeni, käänsi kämmenen ylöspäin, laittoi avaimet siihen ja sanoi: "Tekee paperit rouvan kanssa konttorissa, pitää rientää. Kiitos" Seisoin siinä räntäsateessa 323i:n avaimet kädessä ja ihmettelin mitä vittua tässä just tapahtui.

                        En kehdannut alkaa inisemään, kun kerran olin suuni avannut, vaan hain rahat. Muistan tapahtuman ajankohdan siksi niin hyvin, että eurot oli juuri otettu käyttöön ja pankista liikkeeseen kävellessäni ihmettelin 200€ setelin ulkonäköä. Leimaa oli pätkä jäljellä ja sinä talvena otettiin TTA:sta riemu irti iltaöisillä parkkipaikkarillutteluilla. Oli siinä konstaapeleilla ilmeissä pitelemistä kun Kupittaan futisstadioinin ennen esteettömällä parkkiksella pysäytetyn, yltäpäältä lumesta höyryävän, parkkipaikalla mouruamassa olleen vanhan ruosteisen kolmesatasen ikkunan avauduttua siellä ei ollutkaan kahta Karjalalippispäätä vaan melkein nelikymppiset herrat innokas puna poskillaan. Luvattiin ajella loppuilta siististi tai siis heti koteihimme perheen luo. Mölsä oli edellisen omistajan nimi ja meni T3:lle muutaman muun auton nipussa kun myin kaikki 4-pulttiset pois noin 2008.
                        Last edited by 9313juha; 08-09-2015, 22:07.
                        "Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä

                        Comment

                        • suppari
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2006
                          • 4048
                          • Turku

                          Arin kanssa on moni joutunut tuollaisen kaupan tekemään, ja vielä useampi oman tarjouksen sanottuaan jättänyt tekemättä. Tuo on paskahousujen rankkaamiseen keino nro.1.
                          sigpic
                          P:0409699000

                          JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                          tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                          huollot/korjaukset!

                          BMW E&F sarjaan.
                          Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                          8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                          AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                          Comment

                          • 9313juha
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2002
                            • 1272
                            • Ratissa vuodesta 1968

                            Originally posted by suppari View Post
                            Arin kanssa on moni joutunut tuollaisen kaupan tekemään, ja vielä useampi oman tarjouksen sanottuaan jättänyt tekemättä. Tuo on paskahousujen rankkaamiseen keino nro.1.
                            Kiva, että on kohtalontovereita. Miten ne paskahousut tuollain rankataan? Sekö on, joka vastaa huutoonsa eikä ymmärrä livetä? Vai se, joka huutelee, mutta katoaa kun huutoonsa pitää vastata?
                            "Jimi Hendrix poltti kitaransa, mutta te ette pysty polttamaan edes kirjanpitoanne. Excel-taulukko kun ei pala." Valtteri Väkevä

                            Comment

                            • suppari
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 4048
                              • Turku

                              Paskahousu tarjoaa puolet pyynnistä, tarjous hyväksytään ha sitten lähdetään vasta kysymään muijalta, pankilta,äidiltä jne. Ja hävitään kuin märkä pieru saharaan.
                              sigpic
                              P:0409699000

                              JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                              tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                              huollot/korjaukset!

                              BMW E&F sarjaan.
                              Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                              8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                              AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                              Comment

                              • nullzwei
                                BTCF Member
                                • Oct 2002
                                • 11056
                                • ?

                                välihuuto: "Caveat Emptor"

                                Tässäkin ketjussa: http://www.btcf.fi/forum/showthread....w+600+projekti
                                Juha kerkesi olemaan auttavaisesti mukana. Joskus täytyy hämmästellä muistiasi ja osaamistasi. JEP!
                                Last edited by nullzwei; 07-09-2015, 22:56.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎