E46 Coupe ois aika vaihtaa tilavampaan diisseliin, tänään koeajettu E53 facelift 3.0d oli erittäin miellyttävä. Kauppaa ei saatu viellä tehtyä, nelikutosesta täytyy päästä eroon ensin. winkwink
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa III
Collapse
X
-
Mikä olisi käypä hinta ostomielessä musta e46 touring manuaali -02 330d eli on facelift? mutta vielä 184hv moottorilla ja 5v laatikolla. metrit 450tkm vaaleat sporttinahat, kattolukku ja ilmeisesti täys m-sport jne. (ainakin musta sisäkatto on, en vielä päässyt varmistamaan onko aito vai tehty mutta todennäköisesti aito, alusta ainakin m-sport ja ulkonäkö)
Vikoja tällähetkellä lataussäädin ja tyhjäkäynti hummaa 600-800 väliä.
Isoja korjauksia ei ole tehty vuosiin tekniikkapuolelle, mutta aina ollut erittäin hyvällä pidolla, sisusta on kuin uusi, ei juuri kiveniskemiä ja ruostetta ei ole.
Korjattu alkuperäisosilla kun korjattu.
Näiden pyynnit on niin sekavia että ei ota tolkkua mitä kannattaisi maksaa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by GameOver View PostTavallaan joo. Harvempi tosin mökkitiellä kaipaa alennusvaihteistoa tai lukkoja. On sitä joskus ajettu kalliota ja mutauraa pitkin tolla hybridilläkin vaikkei siinä ole takana kun joku 30kW sähkömoottori.
Mökkiteille riittää kyllä citymaasturikin ihan hyvin. Mietin että mites joku Subaru Outback? Foresterinkaan kontti ei mikään järin kaksinen ole.
Tuli viime viikolla ajettua uutta Navaraa sellaset 2200km ja on sanottava ettei häviä yhtään esimeriksi Amarokille ajoltaan. Loput perus avolavat tuntuukin jo traktoreilta.
Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostNiin varmaan juu mutta kun olet sillä kalliilla bemarillasi vaikka kiinni ihan kaupungilla niin... Mökkitiestä puhumattakaan. Silloin sitä kaipaisi jotain muuta.
http://youtu.be/N_RVaFXsu9U
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMikä olisi käypä hinta ostomielessä musta e46 touring manuaali -02 330d eli on facelift? mutta vielä 184hv moottorilla ja 5v laatikolla. metrit 450tkm vaaleat sporttinahat, kattolukku ja ilmeisesti täys m-sport jne. (ainakin musta sisäkatto on, en vielä päässyt varmistamaan onko aito vai tehty mutta todennäköisesti aito, alusta ainakin m-sport ja ulkonäkö)
Vikoja tällähetkellä lataussäädin ja tyhjäkäynti hummaa 600-800 väliä.
Isoja korjauksia ei ole tehty vuosiin tekniikkapuolelle, mutta aina ollut erittäin hyvällä pidolla, sisusta on kuin uusi, ei juuri kiveniskemiä ja ruostetta ei ole.
Korjattu alkuperäisosilla kun korjattu.
Näiden pyynnit on niin sekavia että ei ota tolkkua mitä kannattaisi maksaa.
Comment
-
-
Originally posted by heifetz View PostNelikkokuume ei ota laantuakseen. Subaru Foresteria vm 2011/2012 saisi suht maltillisilla kilsoilla tarpeeksi edullisesti. Bokseri-disukka. Onko näistä autoksi?BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
-
Originally posted by H3nu View PostKaveri kertoili joskus, kun subarujen kanssa töissä oli tekemisissä, että ensimmäisissä boxer dieseleissä tuli totaalisia moottorivaurioita. Syytä en näille tähän hätään muista, mutta kehoitti sillon välttämään mikäli moottorille ei ole tehty mitään.Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
Ex. E81 118d LCI Bluewater
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostNiin varmaan juu mutta kun olet sillä kalliilla bemarillasi vaikka kiinni ihan kaupungilla niin... Mökkitiestä puhumattakaan. Silloin sitä kaipaisi jotain muuta.
http://youtu.be/N_RVaFXsu9UMB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
-
Originally posted by H3nu View PostKaveri kertoili joskus, kun subarujen kanssa töissä oli tekemisissä, että ensimmäisissä boxer dieseleissä tuli totaalisia moottorivaurioita. Syytä en näille tähän hätään muista, mutta kehoitti sillon välttämään mikäli moottorille ei ole tehty mitään.-22 Lexus ES300h
-07 Subaru Outback
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
En tiedä onko tämä nyt oikea palsta tilittää uudesta X1:stä (F48), mutta pakko avautua. Ykkösauto olisi tarkoituksena tässä keväällä vaihtaa uuteen, ja olin oikeastaan etukäteen jo päättänyt, että uusi X1 tilataan. Fiilikset parin tunnin koeajon jälkeen eivät ole kuitenkaan kaksiset. Auto ei tuntunut enää BMW:ltä. Ohjaustuntuma on etuvetopainotteinen (jopa vähän vetelevä). Hallintalaitteissa ja säädöissä oli muista merkeistä tuttuja ratkaisuja. Melutaso oli korkeahko. En oikein saanut tästä ajamisen iloa. Kaiken lisäksi sporttipenkki oli omalle ahterille liian kapea, eikä mittaristosta näkynyt alanäyttöä lainkaan, vaikka ratti oli alimmaisessa asennossa. Pitäisikö kuitekin ottaa VAG? Esim. Octavia Scout istuu käteen paljon paremmin, ja samalla rahalla (n. 50t) saisi paljon enemmän autoa. Skodan varustelu on aivan eri tasoa ja ajotuntuma minusta vähintään yhtä hyvä.X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Originally posted by GameOver View PostOon kuullut taannoin samoja juttuja subarupajalta. Tosin 2011/2012 ei enää mene siihen ensimmäisten kategoriaan. Niitä koneita muutettiin ennen tuota.Työmatkat: E46 preface 323 4d
Työn alla: ae86 4age https://www.instagram.com/tenojono/
Entiset: E87 E39 E60 E61 F10
Comment
-
-
Originally posted by vaviah View PostEn tiedä onko tämä nyt oikea palsta tilittää uudesta X1:stä (F48), mutta pakko avautua. Ykkösauto olisi tarkoituksena tässä keväällä vaihtaa uuteen, ja olin oikeastaan etukäteen jo päättänyt, että uusi X1 tilataan. Fiilikset parin tunnin koeajon jälkeen eivät ole kuitenkaan kaksiset. Auto ei tuntunut enää BMW:ltä. Ohjaustuntuma on etuvetopainotteinen (jopa vähän vetelevä). Hallintalaitteissa ja säädöissä oli muista merkeistä tuttuja ratkaisuja. Melutaso oli korkeahko. En oikein saanut tästä ajamisen iloa. Kaiken lisäksi sporttipenkki oli omalle ahterille liian kapea, eikä mittaristosta näkynyt alanäyttöä lainkaan, vaikka ratti oli alimmaisessa asennossa. Pitäisikö kuitekin ottaa VAG? Esim. Octavia Scout istuu käteen paljon paremmin, ja samalla rahalla (n. 50t) saisi paljon enemmän autoa. Skodan varustelu on aivan eri tasoa ja ajotuntuma minusta vähintään yhtä hyvä.
Mutta kyllä Bemun uudet pienemmät mallit ovat hinta-laatu-suhteeltaan osin korkeintaan tyydyttävää tasoa. Kannattaa siis rohkeasti kokeilla muitakin merkkejä. Itse päädyin 2-autossa uuteen Astraan . Mutta 1-auto tullee olemaan aina BMW. Ainakin 5-sarjassa ja 6 sylinterisissä moottoreissa on sitä jotakin. Olen ajanut monilla uusilla autoilla ja AINA tuo 8 vuotta vanha e61 tuntuu kuitenkin aika ylivertaiselta ajo-ominaisuuksiltaan ja laadun tunnultaan...
Comment
-
Comment