E46 Coupe ois aika vaihtaa tilavampaan diisseliin, tänään koeajettu E53 facelift 3.0d oli erittäin miellyttävä. Kauppaa ei saatu viellä tehtyä, nelikutosesta täytyy päästä eroon ensin. winkwink
E46 320i Coupé -02
ex E36 318ia Touring -96
ex E34 535ia -91
ex E34 525i -91
Kyllä me siihen tulokseen tultiin kuitenkin, että merkissä säilytään. "Tilataan" Saksasta E70 3.0d ja pistetään sitten lihoiksi/rahoiksi tuo entinen farkku.
Mikä olisi käypä hinta ostomielessä musta e46 touring manuaali -02 330d eli on facelift? mutta vielä 184hv moottorilla ja 5v laatikolla. metrit 450tkm vaaleat sporttinahat, kattolukku ja ilmeisesti täys m-sport jne. (ainakin musta sisäkatto on, en vielä päässyt varmistamaan onko aito vai tehty mutta todennäköisesti aito, alusta ainakin m-sport ja ulkonäkö)
Vikoja tällähetkellä lataussäädin ja tyhjäkäynti hummaa 600-800 väliä.
Isoja korjauksia ei ole tehty vuosiin tekniikkapuolelle, mutta aina ollut erittäin hyvällä pidolla, sisusta on kuin uusi, ei juuri kiveniskemiä ja ruostetta ei ole.
Korjattu alkuperäisosilla kun korjattu.
Näiden pyynnit on niin sekavia että ei ota tolkkua mitä kannattaisi maksaa.
Tavallaan joo. Harvempi tosin mökkitiellä kaipaa alennusvaihteistoa tai lukkoja. On sitä joskus ajettu kalliota ja mutauraa pitkin tolla hybridilläkin vaikkei siinä ole takana kun joku 30kW sähkömoottori.
Mökkiteille riittää kyllä citymaasturikin ihan hyvin. Mietin että mites joku Subaru Outback? Foresterinkaan kontti ei mikään järin kaksinen ole.
Tuli viime viikolla ajettua uutta Navaraa sellaset 2200km ja on sanottava ettei häviä yhtään esimeriksi Amarokille ajoltaan. Loput perus avolavat tuntuukin jo traktoreilta.
Niin varmaan juu mutta kun olet sillä kalliilla bemarillasi vaikka kiinni ihan kaupungilla niin... Mökkitiestä puhumattakaan. Silloin sitä kaipaisi jotain muuta.
Niin varmaan juu mutta kun olet sillä kalliilla bemarillasi vaikka kiinni ihan kaupungilla niin... Mökkitiestä puhumattakaan. Silloin sitä kaipaisi jotain muuta.
Mikä olisi käypä hinta ostomielessä musta e46 touring manuaali -02 330d eli on facelift? mutta vielä 184hv moottorilla ja 5v laatikolla. metrit 450tkm vaaleat sporttinahat, kattolukku ja ilmeisesti täys m-sport jne. (ainakin musta sisäkatto on, en vielä päässyt varmistamaan onko aito vai tehty mutta todennäköisesti aito, alusta ainakin m-sport ja ulkonäkö)
Vikoja tällähetkellä lataussäädin ja tyhjäkäynti hummaa 600-800 väliä.
Isoja korjauksia ei ole tehty vuosiin tekniikkapuolelle, mutta aina ollut erittäin hyvällä pidolla, sisusta on kuin uusi, ei juuri kiveniskemiä ja ruostetta ei ole.
Korjattu alkuperäisosilla kun korjattu.
Näiden pyynnit on niin sekavia että ei ota tolkkua mitä kannattaisi maksaa.
Alle vuosi sitten möin tommosen melkein satatuhatta vähemmän ajettuna mutta ei m-sport, oli kuitenkin alustaa vannetta ja hyvin huollettu niin 4300€ sain, todella tiukassa oli myydä kyllä. Oli siis ehjä kaikinpuolin lukuunottamatta ruostetta takakontin luukussa.
Nelikkokuume ei ota laantuakseen. Subaru Foresteria vm 2011/2012 saisi suht maltillisilla kilsoilla tarpeeksi edullisesti. Bokseri-disukka. Onko näistä autoksi?
Nelikkokuume ei ota laantuakseen. Subaru Foresteria vm 2011/2012 saisi suht maltillisilla kilsoilla tarpeeksi edullisesti. Bokseri-disukka. Onko näistä autoksi?
Kaveri kertoili joskus, kun subarujen kanssa töissä oli tekemisissä, että ensimmäisissä boxer dieseleissä tuli totaalisia moottorivaurioita. Syytä en näille tähän hätään muista, mutta kehoitti sillon välttämään mikäli moottorille ei ole tehty mitään.
BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Kaveri kertoili joskus, kun subarujen kanssa töissä oli tekemisissä, että ensimmäisissä boxer dieseleissä tuli totaalisia moottorivaurioita. Syytä en näille tähän hätään muista, mutta kehoitti sillon välttämään mikäli moottorille ei ole tehty mitään.
Hyvä tietää. Yön nukuttua ja aamulla töihin ajaessa tuli taas fiilis että ei tätä E61:stä kovin moni voita ajettavuudessa, vaikka nelikko ei olekaan. Joskus sitä vaan saa kaikenlaisia päähänpistoksia.
Niin varmaan juu mutta kun olet sillä kalliilla bemarillasi vaikka kiinni ihan kaupungilla niin... Mökkitiestä puhumattakaan. Silloin sitä kaipaisi jotain muuta.
Kuten todettua niin renkaat on kaikki kaikessa niin pitkään kun ei mennä ristiriipuntaan. Toki videosta päätellen myös järjenkäyttö on ajaessa sallittu. Veikkaisin että Land cruiseri samoilla renkailla olisi ollut ihan yhtäsuurissa vaikeuksissa.
Kaveri kertoili joskus, kun subarujen kanssa töissä oli tekemisissä, että ensimmäisissä boxer dieseleissä tuli totaalisia moottorivaurioita. Syytä en näille tähän hätään muista, mutta kehoitti sillon välttämään mikäli moottorille ei ole tehty mitään.
Oon kuullut taannoin samoja juttuja subarupajalta. Tosin 2011/2012 ei enää mene siihen ensimmäisten kategoriaan. Niitä koneita muutettiin ennen tuota.
-22 Lexus ES300h
-07 Subaru Outback
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
En tiedä onko tämä nyt oikea palsta tilittää uudesta X1:stä (F48), mutta pakko avautua. Ykkösauto olisi tarkoituksena tässä keväällä vaihtaa uuteen, ja olin oikeastaan etukäteen jo päättänyt, että uusi X1 tilataan. Fiilikset parin tunnin koeajon jälkeen eivät ole kuitenkaan kaksiset. Auto ei tuntunut enää BMW:ltä. Ohjaustuntuma on etuvetopainotteinen (jopa vähän vetelevä). Hallintalaitteissa ja säädöissä oli muista merkeistä tuttuja ratkaisuja. Melutaso oli korkeahko. En oikein saanut tästä ajamisen iloa. Kaiken lisäksi sporttipenkki oli omalle ahterille liian kapea, eikä mittaristosta näkynyt alanäyttöä lainkaan, vaikka ratti oli alimmaisessa asennossa. Pitäisikö kuitekin ottaa VAG? Esim. Octavia Scout istuu käteen paljon paremmin, ja samalla rahalla (n. 50t) saisi paljon enemmän autoa. Skodan varustelu on aivan eri tasoa ja ajotuntuma minusta vähintään yhtä hyvä.
Oon kuullut taannoin samoja juttuja subarupajalta. Tosin 2011/2012 ei enää mene siihen ensimmäisten kategoriaan. Niitä koneita muutettiin ennen tuota.
Lapissa sijaitseva kaivosyhtiö tilasi 2012 2kpl uutta boxer dieseliä jotka molemmat hajosivat pakkasilla viikon sisällä. Kauppa peruuntui ja vaihtuivat vw Amarokkiin.
En tiedä onko tämä nyt oikea palsta tilittää uudesta X1:stä (F48), mutta pakko avautua. Ykkösauto olisi tarkoituksena tässä keväällä vaihtaa uuteen, ja olin oikeastaan etukäteen jo päättänyt, että uusi X1 tilataan. Fiilikset parin tunnin koeajon jälkeen eivät ole kuitenkaan kaksiset. Auto ei tuntunut enää BMW:ltä. Ohjaustuntuma on etuvetopainotteinen (jopa vähän vetelevä). Hallintalaitteissa ja säädöissä oli muista merkeistä tuttuja ratkaisuja. Melutaso oli korkeahko. En oikein saanut tästä ajamisen iloa. Kaiken lisäksi sporttipenkki oli omalle ahterille liian kapea, eikä mittaristosta näkynyt alanäyttöä lainkaan, vaikka ratti oli alimmaisessa asennossa. Pitäisikö kuitekin ottaa VAG? Esim. Octavia Scout istuu käteen paljon paremmin, ja samalla rahalla (n. 50t) saisi paljon enemmän autoa. Skodan varustelu on aivan eri tasoa ja ajotuntuma minusta vähintään yhtä hyvä.
Itse pitäisin näpit erossa VW-konsernin tekeleistä. Liikaa kuullut ja lukenut murheista...
Mutta kyllä Bemun uudet pienemmät mallit ovat hinta-laatu-suhteeltaan osin korkeintaan tyydyttävää tasoa. Kannattaa siis rohkeasti kokeilla muitakin merkkejä. Itse päädyin 2-autossa uuteen Astraan . Mutta 1-auto tullee olemaan aina BMW. Ainakin 5-sarjassa ja 6 sylinterisissä moottoreissa on sitä jotakin. Olen ajanut monilla uusilla autoilla ja AINA tuo 8 vuotta vanha e61 tuntuu kuitenkin aika ylivertaiselta ajo-ominaisuuksiltaan ja laadun tunnultaan...
Comment