F10, XC60 ja W212 on hyvin erilaisia. F10 sporttinen ja loput leppoisia hidasteita, siinä on eka valintaikkuna
Kaikki noi omistaneena niin tuo xc60 ei ole millään lailla samalla viivalla kun on suv pohjainen. Pikemminkin vertaisin tuota x3 malliin ja siinä ainakin tuo volvo vetää pidemmän korren. F10 Ja W212 korisen vertailu on aika loputon kierre, molemmissa hyvät puolensa sekä kumpiakin saa semmoisilla varusteilla ja koneella että oksat pois.
Vaihdelaatikon toiminta bemariin nähden ihan eri vuosikymmeneltä, nimittäin bmw on siinä vaiheessa henkilöauton ohi kun samantehonen mersu arpoo vaihdetta
Tämän allekirjoitan täysin! olin jo clk mersuun sortumassa mutta tuo laatikon hitaus sai mut toisiin ajatuksiin, nyt ajetaan e92:sella tosin vieläpä manuaalina. Tosiaan tuo mesen laatikko verrattuna bemarin automaattiin aivan aatamin aikainen sekä ennen muuta järkyttävän hidas!
Hyi helevetti tätä motorsport kuumetta... ja keskellä talvea...
Mikä hitto siinä on kun nykynen ei koskaan riitä...
E60 ---> E39 ...onko järkee vai eiiiiiii...
Ite vaihdoin e60 535d ---> e39 M5. Tämä kyllä oli pitkään harkittu päätös, ja en kadu. Harraste autoksi tuli toi m5, ja käyttis nyt e39 528i, kun kilometrejä tulee nykyään se 10tkm vuodessa tolla 528:llaki vaan ajettua. M5 vaan sitte kesäkäytössä.
Toki n. Max. Vuoden kahden sisään ajot lisääntyy, niin käyttöautoksi tulee f10 530d tai 535d, kun sopiva löytyy.
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Ite vaihdoin e60 535d ---> e39 M5. Tämä kyllä oli pitkään harkittu päätös, ja en kadu. Harraste autoksi tuli toi m5, ja käyttis nyt e39 528i, kun kilometrejä tulee nykyään se 10tkm vuodessa tolla 528:llaki vaan ajettua. M5 vaan sitte kesäkäytössä.
Toki n. Max. Vuoden kahden sisään ajot lisääntyy, niin käyttöautoksi tulee f10 530d tai 535d, kun sopiva löytyy.
Itsellä elämäntilanne siinä mallilla että ämmä tulisi ainoaksi ympärivuotiseksi käyttöautoksi... Monen mielestä varmaan syntiä sellainen mutta kaipa se toimisi talvellakin... Ollut vaan pitkään haaveena joskus omistaa M5 eikä E60 M5 ole valitettavasti vaihtoehto, ainakaan tällä hetkellä.
Itsellä elämäntilanne siinä mallilla että ämmä tulisi ainoaksi ympärivuotiseksi käyttöautoksi... Monen mielestä varmaan syntiä sellainen mutta kaipa se toimisi talvellakin... Ollut vaan pitkään haaveena joskus omistaa M5 eikä E60 M5 ole valitettavasti vaihtoehto, ainakaan tällä hetkellä.
Mikäpä ettei kävis käyttöautoksi ympärivuotisee käyttöön. Lämpiää hyvin ja mukava autohan seon ajella, todella loistavalla moottorilla!
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Bemarihan se olla pitää, mutta mutta ulkomailla viime viikolla valoissa ajeli MB C63 AMG. Ai että sitä V8:n jytkettä Melkein ottaisin ennemmin kuin 335i:n...
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Hyi helevetti tätä motorsport kuumetta... ja keskellä talvea...
Mikä hitto siinä on kun nykynen ei koskaan riitä...
E60 ---> E39 ...onko järkee vai eiiiiiii...
Jos raavituttaa vaihtaa vanhempaan, niin miksei E60 545iA? Tai jos ei ole perhettä tms. kuljetustarvetta, niin miksei E63 645Ci? Tehoja on paperilla vähemmän, mutta käytännön suorituskyky on samaa luokkaa esim. 0-100km/h ajoissa taitaa E39 M5:n ja 645:n välillä olla 0,1s. Nykyaikainen automaattilaatikko ja moottoritekniikka pitää kulutuksen maltillisena, että matkassa 645:lla pääsee helposti 8l/100km kulutuksiin, kun M5 vie sen 10l vähintään ajossa ku ajossa. Käyttö- ja ylläpitokustannukset on toki myös edullisemmat näissä N62 moottorisissa. Toki Vanos, jakopää ja laakerirempat tulee myös N62:ssa joskus eteen, mutta ei lähimainkaan samoilla kilometreillä mitä S62:ssa. Toki on siinä E39 M5:ssakin omat viehätyksensä! Järkeä on vaikka missä, kun osaa vaan perustella ne valinnat itselle
Mikäpä ettei kävis käyttöautoksi ympärivuotisee käyttöön. Lämpiää hyvin ja mukava autohan seon ajella, todella loistavalla moottorilla!
Niin, eiköhän se lämmintä puhalla kabiiniin siinä missä muutkin autot... ainut vaan että harvassa taitaa olla valmiina moottorinlämmitintä, ei raaskis talvea käynnistellä raakana !!
Moottori on varmaan mahtava !! Koskaan en ole edes istunut M5:n kyydissä niin ei ole oikein realistista käsitystä kyseisestä autosta...
Jos raavituttaa vaihtaa vanhempaan, niin miksei E60 545iA? Tai jos ei ole perhettä tms. kuljetustarvetta, niin miksei E63 645Ci? Tehoja on paperilla vähemmän, mutta käytännön suorituskyky on samaa luokkaa esim. 0-100km/h ajoissa taitaa E39 M5:n ja 645:n välillä olla 0,1s. Nykyaikainen automaattilaatikko ja moottoritekniikka pitää kulutuksen maltillisena, että matkassa 645:lla pääsee helposti 8l/100km kulutuksiin, kun M5 vie sen 10l vähintään ajossa ku ajossa. Käyttö- ja ylläpitokustannukset on toki myös edullisemmat näissä N62 moottorisissa. Toki Vanos, jakopää ja laakerirempat tulee myös N62:ssa joskus eteen, mutta ei lähimainkaan samoilla kilometreillä mitä S62:ssa. Toki on siinä E39 M5:ssakin omat viehätyksensä! Järkeä on vaikka missä, kun osaa vaan perustella ne valinnat itselle
2 lasta ja vaimo niin coupet karsiutuu heti pois... :think
Miksei tietty tuo 545 mutta tarkoitus olisi pysyä samassa hintaluokassa... ja M5 on aitoa motorsporttia, sitä kuitenkin haetaan...
E39 autona on todella hieno ja hyvä peli, siksi se ei niinkään mietitytä vaan lähinnä järkevyys koputtaa takaraivossa että onko mieltä vaihtaa vanhempaan... mutta kuten monesti todettu, nämä ovat niitä tunneasioita joilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä... eikä kai pidäkään olla !!
Niin, eiköhän se lämmintä puhalla kabiiniin siinä missä muutkin autot... ainut vaan että harvassa taitaa olla valmiina moottorinlämmitintä, ei raaskis talvea käynnistellä raakana !!
Moottori on varmaan mahtava !! Koskaan en ole edes istunut M5:n kyydissä niin ei ole oikein realistista käsitystä kyseisestä autosta...
2 lasta ja vaimo niin coupet karsiutuu heti pois... :think
Miksei tietty tuo 545 mutta tarkoitus olisi pysyä samassa hintaluokassa... ja M5 on aitoa motorsporttia, sitä kuitenkin haetaan...
E39 autona on todella hieno ja hyvä peli, siksi se ei niinkään mietitytä vaan lähinnä järkevyys koputtaa takaraivossa että onko mieltä vaihtaa vanhempaan... mutta kuten monesti todettu, nämä ovat niitä tunneasioita joilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä... eikä kai pidäkään olla !!
Eipähän se paha ole laittaa lämmitintä tuohon m5 mosan kylkeen! M60/M62 säteilijät sinne kylkeen nenee ja lämpiää aika hyvin kyllä. Tosinn saahan sinne vaikka tollasen tt-thermo letkulämmittimen.
Kannattaa käydä ajamassa tuota m5, jos mahdollista nii foorumilaiselta vaikka. Tai autoliikkeessä käyt ajamassa
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Eipähän se paha ole laittaa lämmitintä tuohon m5 mosan kylkeen! M60/M62 säteilijät sinne kylkeen nenee ja lämpiää aika hyvin kyllä. Tosinn saahan sinne vaikka tollasen tt-thermo letkulämmittimen.
Kannattaa käydä ajamassa tuota m5, jos mahdollista nii foorumilaiselta vaikka. Tai autoliikkeessä käyt ajamassa
Nii pitäis käydä koittaa... ei vaan näin talviliukkailla saa oikeaa tuntumaa... paitsi tietty äänistä !!
Comment