Ei taida olla ihan ilmaista tuokaan, sadalle tonnille 7 ylimääräistä öljynvaihtoa huuhteluineen ...
Vähän veikkaan, että loppujen lopuksi noita ongelmia on vain murto-osassa koneita, mutta niistä vioista raportoidaan herkästi ja kuuluvasti (kuten kuuluukin). Lankomiehelläkin on 400tkm ajettu 320d eikä siinä ole ollut yhtään mitään ongelmia... ja käy niin nätisti kun diesel nyt yleensä voi.
Sama. Itsellä on noita bemareita ollut sen verran paljon ettei taida olla kuin Majordrakella täällä enemmän tai jollain muulla kauppurilla niin ainoa mistä on ketjuja mennyt poikki niin on ollut 6-koneinen diesel Nyttekin yksi f11 makaa pihassa ja ehkä ketju poikki. Noista pikkukoneisista ei ole mennyt yhdestäkään minulla ja ovat pelanneet sekä myynyt kavereille jotka ovat päästäneet niillä sen 150tkm ja tuoneet vaihtoon. Mitään ole tarvinnut tehdä. Toki on ollut niitäkin missä se on ollut jo vaihdettuna valmiiksi mutta en allekirjoita kyllä tuota ihan noin kärkkäästi että ovat susia kaikki. Eikä se ketju maailmanloppu ole, vaihtaa vaan ja kovaa ajoa. Korjattavaksi noi kaikki Vessat on muutenkin tehty, toinen myöhemmin ja toinen aiemmin.
Jep ja jos nyt sattuu katkeamaan ajossa niin vaihtaa vaan koko koneen.
Näitäkin sattuu, viime viikolla yhteen audiin meni uusi mosa kun syttyi öljynpainevalo ja mosa kilkkas. Senkin piti olla aika varma kombo mutta ei ole kristallipalloa niin minkäs teet. En uskalla edes kehua 124 mesee kun mun tuurilla siitä pärähtää joku rikki Noista mitkä suurella todennäköisyydellä on puheiden ja suomi24 tasossa kuraa niin ne sitten taas on toiminut. Tää on tätä.
Joo tiedän pikkunelosten ongelmat, siksi ihmetyttääkin miksei noissa ole enempää mainintaa rempoista. Luulisi ainakin puoleen olevan korjattu...
Onhan näitä ketjuja joskus bmw:n kampanjaan uusittu. Näin kuulin, että joissakin esim 177hv dieseleissä on myös käytetty parempilaatuisia ketjuja, joita ei kampanjaan hyväksytty.:think
Edit: ja ääntää tosi monessa pikkudieselissä nuo ketjut, mutta esim työpaikkani kautta myytyihin on taidettu tasan kahteen uusia jälkikuluina ketju. Ja melkoinen määrä niitä on myyty...
Edit: ja ääntää tosi monessa pikkudieselissä nuo ketjut, mutta esim työpaikkani kautta myytyihin on taidettu tasan kahteen uusia jälkikuluina ketju. Ja melkoinen määrä niitä on myyty...
Juuri näin. Joskus huvittaa lukea täältäkin tätä absoluuttista tietoa, kuinka kaikki N47 koneiset ovat tikittäviä aikapommeja ja jos sellaisen erehtyy vielä ostamaan, niin se on vähintäänkin konkurssi, talo alta ja loppuelämän mittainen huumeriippuvuus. Kuitenkin noita autoja on tehty aika perkeleen monta AG:n toimesta Suomeenkin ja itsellä on tiedossa tasan yksi auto mihin ketju on jouduttu vaihtamaan tässä 5-vuoden aikana mitä minä olen tätä hommaa harjoittanut.
Eihän se jokaisen kohdalle osu, mutta on todennäköisempää kuin monen muun moottorin yhteydessä. Ei aiheuta konkurssia, mutta useiden tuhansien lisälaskun. Kohtuuton rasite tuon ikäisiin ja hintaisiin autoihin. Ei jatkoon.
Juuri näin. Joskus huvittaa lukea täältäkin tätä absoluuttista tietoa, kuinka kaikki N47 koneiset ovat tikittäviä aikapommeja ja jos sellaisen erehtyy vielä ostamaan, niin se on vähintäänkin konkurssi, talo alta ja loppuelämän mittainen huumeriippuvuus. Kuitenkin noita autoja on tehty aika perkeleen monta AG:n toimesta Suomeenkin ja itsellä on tiedossa tasan yksi auto mihin ketju on jouduttu vaihtamaan tässä 5-vuoden aikana mitä minä olen tätä hommaa harjoittanut.
No jaa, mulla oli vuosi sitten 5 kpl N47 koneisia pihassa, 2 oli ketju vaihdettu, yhteen se oli edessä ja vain yksi oli sellainen mihin sitä ei vielä pitänyt vaihtaa... JA iältään autot oli 2007-2012 mallisia ja tämä ehyt oli 2009 tehty...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
No jaa, mulla oli vuosi sitten 5 kpl N47 koneisia pihassa, 2 oli ketju vaihdettu, yhteen se oli edessä ja vain yksi oli sellainen mihin sitä ei vielä pitänyt vaihtaa... JA iältään autot oli 2007-2012 mallisia ja tämä ehyt oli 2009 tehty...
Kuulostaa suurinpiirtein sellaisille lukemille mitä N47 voi olettaakin
Minua ei omassa N47:ssa juurikaan kiinnosta tai pelota ketjun katkeaminen, lähinnä tuo alaväännön puute ja käyntiääni, varsinkin punarajalla on M/N57:lla aina ennen ajaneena jotain käsittämättömän mihin ei vaan tunnu tottuvan.
Tyhjäkäyntiä minun vessa ainakin rakuttaa ihan tasaisesti ilman kummempia rahinoita. 0-190tkm menty öljynvaihdoissa marmorin mukaan, sittemin puolitettu vaihtoväli.
Itseäni kiinnostaisi kovasti alkaa vaihdella tuota 330eehen, vaan ei taida olla niissäkään jakopää sen parempi? Alaväännönpuute ei kyllä vaivaa tuota mallia
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Olisko tästä ämmästä kellään parempaa tietoa tai joku käynyt muuten vaan renkaita potkimassa? Kk-laakeriremppa pitäisi olla hiljattain tehtynä ainakin. Auto kun on toispual suomea niin pakko kysellä josko foorumilta löytyisi tietoa.
https://m.nettiauto.com/bmw/m5/95571...unt=1&vifNav=Y
Olisko tästä ämmästä kellään parempaa tietoa tai joku käynyt muuten vaan renkaita potkimassa? Kk-laakeriremppa pitäisi olla hiljattain tehtynä ainakin. Auto kun on toispual suomea niin pakko kysellä josko foorumilta löytyisi tietoa.
Kävin tuon renkaita potkimassa ku liikkeessä asioin. Vähän oli nuhjuisen oloinen ja vanteet oli todella ruvella, hierottu katukiveyksiin. En sen tarkemmin osaa sanoa.
https://m.nettiauto.com/bmw/m5/95571...unt=1&vifNav=Y
Olisko tästä ämmästä kellään parempaa tietoa tai joku käynyt muuten vaan renkaita potkimassa? Kk-laakeriremppa pitäisi olla hiljattain tehtynä ainakin. Auto kun on toispual suomea niin pakko kysellä josko foorumilta löytyisi tietoa.
Ei tietoa autosta, mutta näyttäs olevan Italiasta alunperin...Kannattaa tarkastaa avainlukuhistoriat ja huoltokirja tarkasti!
Voi voi tätä valinnan vaikeutta taas. Parin hairahduksen jälkeen bemari taas etsinnässä, mutta mikä malli?
F3x haukutaan äänekkääksi ja halvan oloiseksi, vaikka kyllä miellyttäisi silmää eniten vrt. 5/7 ja saisi muutaman vuoden uudemman ja vähemmän ajetun samalla rahalla. F01 kyllä myös kuumottelisi, mutta pre-LCIssä tökkii halogeenipäivävalot jostain syystä erityisesti ja LCI taas meinaa karata yli budjetin:think Ja vitonen taas... noh, jotenki se ei säväytä niin kuin nuo toiset korit, vaikka kai järkevin vaihtoehto olisikin.
Voi voi tätä valinnan vaikeutta taas. Parin hairahduksen jälkeen bemari taas etsinnässä, mutta mikä malli?
F3x haukutaan äänekkääksi ja halvan oloiseksi, vaikka kyllä miellyttäisi silmää eniten vrt. 5/7 ja saisi muutaman vuoden uudemman ja vähemmän ajetun samalla rahalla. F01 kyllä myös kuumottelisi, mutta pre-LCIssä tökkii halogeenipäivävalot jostain syystä erityisesti ja LCI taas meinaa karata yli budjetin:think Ja vitonen taas... noh, jotenki se ei säväytä niin kuin nuo toiset korit, vaikka kai järkevin vaihtoehto olisikin.
F3x kun on sopivalla varustetasolla niin en allekirjoita halvan tunnetta. Rengasmeteli on ihan todellinen haaste niissä, mutta kaikkeen tottuu ja asialle voi tehdäkin jotain eikä ole tuhansien eurojen savotta.
Comment