Automotive investors are bracing themselves ahead of the possible decision Tuesday, which might allow German local authorities to ban all but the very latest diesels from city centers.
A ruling would affect all vehicles sold before the latest "Euro 6" standards were introduced in September 2015.
Mahtaisko kohta saada Saksasta dieseleitä alennuksella :think Hiukan on himoittanu lci f10 550iX tai m550dX, vielä on pärjätty kun on laittanu lompakon otsalle...
Jotenkin se N-sarjan veekasi ei houkuttele. Dynamic drive tuntuu yllättävän monessa olevan. Viilentäviä jakkaroita oon personnu, ei vaan oo kokemusta että onko hyvät.
Jotenkin se N-sarjan veekasi ei houkuttele. Dynamic drive tuntuu yllättävän monessa olevan. Viilentäviä jakkaroita oon personnu, ei vaan oo kokemusta että onko hyvät.
Joo vähän se on huono. Yhdysputken ja valvetronicin suhteen, mutta ne kun laittaa, niin vot.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Itse pääsin sinne 10.5l tuntumaan ihan normiajossa...toki puhdasta kaupunkiajoa oli vähän. 10.4 taisi olla huippulukema seka-ajossa...matkallahan mentiin alle ysin helpostikin motarillakin.
Viilentäviä jakkaroita oon personnu, ei vaan oo kokemusta että onko hyvät.
Itellä käyttis mersussa, nuo ilmastoidut jakkarat ja ei kyllä ainakaan näin talvella oo hirveesti käyttöä tietenkin kesällä jos seissyt auringossa ja penkit kuumat niin ok varuste, mutta en kyllä itse sen varusteen takia tekisi ostopäätöstä.
Comment