Ei mihinkään normiautoon mahdu koirat ja rattaat yms yhtäaikaa. Itse ratkaisin ongelman aikoinaan vastaavalla tavalla: https://m.nettimarkkina.com/wt-metal...akarry/1471628
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autokuumeilua ja autonvaihtopohdintaa III
Collapse
X
-
Originally posted by SkyMan View PostEi mihinkään normiautoon mahdu koirat ja rattaat yms yhtäaikaa. Itse ratkaisin ongelman aikoinaan vastaavalla tavalla: https://m.nettimarkkina.com/wt-metal...akarry/1471628
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postmahtuu. Yhden lapsen kanssa ihan hyvin vielä. Mahtui jopa E38, puhumattakaan E39 toukasta. Silloin oli kaksi koiraa ja yksi muksu. Vasta neljännen kohdalla tuli haasteita, ja silloin ongelma ratkesi näin:
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postmahtuu. Yhden lapsen kanssa ihan hyvin vielä. Mahtui jopa E38, puhumattakaan E39 toukasta. Silloin oli kaksi koiraa ja yksi muksu. Vasta neljännen kohdalla tuli haasteita, ja silloin ongelma ratkesi näin:Coffee isn´t my cup of tea
Comment
-
-
Originally posted by SkyMan View PostNo joo, ei aloteta mitään koirariitaa, mutta itse ymmärrän koirilla noita vähän kookkaampia versioita, en kissan kokoisia. Mutta jos oot saanu mahdutettua kaksi koiraa, lastenrattaat ja turvakaulalon E38:n takaluukkuun/takapenkille, niin ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa
Ok, olihan se ahdasta... yksi avaintekijä tosin oli irrotettavat renkaat rattaissa, ja koirien lyhytjalkaisuus.
Ja tietysti vähän keskivertoseiskaa pidempi korimalliF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi mulla kuvaa siitä ole, mutta kyllä, näin tapahtui.
Ok, olihan se ahdasta... yksi avaintekijä tosin oli irrotettavat renkaat rattaissa, ja koirien lyhytjalkaisuus.
Ja tietysti vähän keskivertoseiskaa pidempi korimalliCoffee isn´t my cup of tea
Comment
-
-
Originally posted by SkyMan View PostEi mihinkään normiautoon mahdu koirat ja rattaat yms yhtäaikaa. Itse ratkaisin ongelman aikoinaan vastaavalla tavalla: https://m.nettimarkkina.com/wt-metal...akarry/1471628"Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"
Vs1400 Intruder
Ex:
F11 530dA xDrive
E60 523iA
E39 520i Sedan
E39 530dA Touring
E39 528iA Sedan
E46 318i Sedan
E39 523i Sedan
E36 316i Sedan x2
Comment
-
-
Edellinen bemu meni käsistä ja nyt pitäisi keksiä mitä tilalle. Uskaltaako käyttiksen ja kesäauton yhdistää E93-korimallin ja N53-koneen muodossa, vai pitääkö tällöin laskea yhtälöön kuitenkin vielä yksi auto (jolla pääsee paikasta A paikkaan B 99% varmuudella), jolloin avo olisi jotain vanhempaa vuosikertaa... :think
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostEdellinen bemu meni käsistä ja nyt pitäisi keksiä mitä tilalle. Uskaltaako käyttiksen ja kesäauton yhdistää E93-korimallin ja N53-koneen muodossa, vai pitääkö tällöin laskea yhtälöön kuitenkin vielä yksi auto (jolla pääsee paikasta A paikkaan B 99% varmuudella), jolloin avo olisi jotain vanhempaa vuosikertaa... :think
PS: Varaudu että E93:ssa ei ole mitään "talviavohinnoittelua", ei täällä eikä Saksassa. Johtuen siitä, että se auto kun on täysin talviajettava niin kuin coupekinLast edited by rizzo; 20-01-2018, 07:30.
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostUskaltaako käyttiksen ja kesäauton yhdistää E93-korimallin...
Jos keli on plussan puolella, pesen F33:n itse omassa pihassa. Mutta pakkaskaudella käytän sitä harjattomassa pesuautomaatissa ja käsinpesu-palvelussa. Pesuautomaatissa on syytä pitää kuivausliina kummaltakin sivulta painettuna vasten A-pilarin ja katon yhtymäkohtaa. Nimittäin siitä kohdasta tulee hieman vettä sisään, jos pesusuihku osuu voimalla suoraan sivulta katon kumitiivisteeseen. Tämä ilmiö esiintyy vain joissain pesuautomaateissa, mutta ei esim. painepesurilla käsin autoa huuhdeltaessa.
Olen myös ottanut tavaksi puhdistaa katon kumitiivisteet auton pesun jälkeen pari kertaa talvessa. Nimittäin ainakin täällä etelässä ajellessa tiivisteisiin alkaa kertyä tiesuolaa ja voisin olettaa, että enemmin tai myöhemmin sen vaikutuksesta alkaa kuulua myös kitinää. Mutta pitämällä tiivisteet puhtaana ei ole kitinöitä tai suhinoita esiintynyt.G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostMä tein ton peliliikkeen ja ostin ympärivuotiseksi käyttöautoksi E93 325i Msportin. Todella lämmin ja hyvä ajaa talvella. Katto tai mikään muukaan ei nitise, natise tai kolise. Laita vaikka privaa jos tulee jotain mieleen.
PS: Varaudu että E93:ssa ei ole mitään "talviavohinnoittelua", ei täällä eikä Saksassa. Johtuen siitä, että se auto kun on täysin talviajettava niin kuin coupekinLast edited by Tojopa; 20-01-2018, 10:29.
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostOnko minkä verran ajettu tuo sinun E93? Joko on ehtinyt tulla tuntumaa tekniikan luotettavuuden suhteen? 335 kiinnostaisi myös, mutta toisaalta auto on suurimman osan ajasta vaimon ajossa, mihin riittäisi 320 tehotkin. Tärkeintä olisi löytää luotettavin tekniikka, mikä olisi ehkä tuo N53. Vai onko..? Auton avo-ominaisuuksia ja talvikäyttöä en niinkään epäile ja uskoisin pärjääväni E88-korin rättikatonkin kanssa, mutta tekniikkapuolen mahdolliset murheet mietityttää siinäkin.
Sit taas n53 niitä lambdoja ja nox antureita riittää vaihdettavaksi.
Noista bensa nelosista ei kokemusta, mutta ei nekään vissiin sieltä luotettavimmasta päästä ole. Sit taas nelos diesel jakopäävikaa, eli kaikissa niissä jotakin on.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by Tojopa View PostOnko minkä verran ajettu tuo sinun E93? Joko on ehtinyt tulla tuntumaa tekniikan luotettavuuden suhteen? 335 kiinnostaisi myös, mutta toisaalta auto on suurimman osan ajasta vaimon ajossa, mihin riittäisi 320 tehotkin. Tärkeintä olisi löytää luotettavin tekniikka, mikä olisi ehkä tuo N53. Vai onko..? Auton avo-ominaisuuksia ja talvikäyttöä en niinkään epäile ja uskoisin pärjääväni E88-korin rättikatonkin kanssa, mutta tekniikkapuolen mahdolliset murheet mietityttää siinäkin.Husqvarna Svartpilen
BMW e36 318iA
Ex:
BMW e85 Z4 3,0
BMW e36 316ti
MINI Cooper S
BMW Z3 Coupé
BMW e46 325iA
BMW Z3 Roadster
BMW e46 328ci
BMW e36 316ti
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostJos haluat luotettavinta tekniikkaa on se n57. n53 ja n54 molemmisaa samat puola, suutin ja korkeapainepumppu ongelmat, lisäksi n54 turbo ongelmia.
Sit taas n53 niitä lambdoja ja nox antureita riittää vaihdettavaksi.
Noista bensa nelosista ei kokemusta, mutta ei nekään vissiin sieltä luotettavimmasta päästä ole. Sit taas nelos diesel jakopäävikaa, eli kaikissa niissä jotakin on.Last edited by Tojopa; 20-01-2018, 10:56.
Comment
-
Comment