Viralliset miniautot (Kei cars) onkin sitten oma versionsa japanissa, niille on omat maksimi mittansa ja verohelpotuksensa yms. Niissä on tekniikan koko nykyään rajoitettu 660cc kokoon, mutta näitä on paljon ahdettuina.
Samassa luokassa on myös kaupalliset kulkineet, eli kääpiökokoiset paketti- ja lava-autot.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
taitaa olla ihan yhtä arvostettu merkki siellä kuin täälläkin. Toi olis 3200€ tax free + verot + vaatimustenmukaisuudet + katsastus jne, niin se onkin jo kohta 5k€ auto.
taitaa olla ihan yhtä arvostettu merkki siellä kuin täälläkin. Toi olis 3200€ tax free + verot + vaatimustenmukaisuudet + katsastus jne, niin se onkin jo kohta 5k€ auto.
Ensinnäkin onnittelut bemu2000:lle hienosta hankinnasta . Tämä on kyllä kuumottava topic. Itseäni hillitsee vain se, ettei ole säilytyspaikkaa tuleville hankinnoille. Muuten olisi jo kontti täynnä minullakin.
Paras topikki ikinä. Tällaiselle hamsterille, joka rakastaa (vanhoja) autoja ja vihaa ruostetta - NAM!
Samaan kokoluokkaan menee varmaan jo jonkinlaisen klassikon aseman saanut 90-luvun alun Nissan Figaro, micran kanssa paljon yhteistä omaava ja 1.0L turbo koneella. Eivät vain enää ole oikein ilmaisia, mutta ihan pätevä harrasteauto kesälle/kaupunkiin.
Katon keskiosa taittuu peräluukkuun ja kulku on yllättävän ripeää.
Siis tämähän on todella hauska! Pitäisi hommata naiselle autoksi, hehän rakastavat näitä pieniä söpöjä sympaattisia pikkuautoja . Onko noita vasuriohjauksella ja paljonko nuo maksavat Hankoon noin suurin piirtein? Veroista mitään tietoa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment