Eikö monella ole moottoripyörien vakuutuksissa huomiotu jo nyt ne seisontakuukaudet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trafin muuttuva partikkelisuodatinlinjaus diesel-moottoreissa?
Collapse
X
-
Kyllähän tuo todennäköisesti nostaa näiden kausi-ajoneuvojen vakuutuksia niin että lopulta maksetaan saman verran kuin aiemmin. Tämä koskee tietysti keskimääräist käyttäjää.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Itsellekin pistää silmään nuo puheet tonnien DPF-rempoista. Eikö noista tarvikehiukkassuodattimista sitten ole mihinkään vai? Itse esimerkiksi katselin Saksasta ja Briteistä e61 520d:hen DPF:ää ja näyttivät maksavan tarvikkeena 300-400 euroa. Ei mielestäni paha rasti, eikä myöskään käsittääkseni kovin vaikea vaihtaa :think Kertokaa mitä nyt missaan?
Originally posted by nullzwei View PostOt vielä, sivuvilkuista.
Jos katsastuskonttorille sattuisi tulemaan peräkkäin muuttoBMW ja tuontiBMW vuosimallia 1984, niin muuttoautoon ei tarvitse asentaa sivuvilkkuja mutta tuontiautoon pitää. Miksi.Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostItseltäni löytyy kaksi samassa kuussa (11/84) valmistettua e28:sia, joista toinen on ensirekisteröity vuoden 84 puolella ja toinen 85 alussa. Molemmat on tuontiautoja. Tuossa 84 vuoden puolella rekisteröidyssä ei ole sivuvilkkuja, mutta 85 vuoden puolella rekisteröidyssä pitää olla. Mielestäni täysin älytöntä.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Originally posted by Madfexx View PostItsellekin pistää silmään nuo puheet tonnien DPF-rempoista. Eikö noista tarvikehiukkassuodattimista sitten ole mihinkään vai? Itse esimerkiksi katselin Saksasta ja Briteistä e61 520d:hen DPF:ää ja näyttivät maksavan tarvikkeena 300-400 euroa. Ei mielestäni paha rasti, eikä myöskään käsittääkseni kovin vaikea vaihtaa :think Kertokaa mitä nyt missaan?
OT: Samaa mieltä vilkku- ym. sääntelystä.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOnko kellään kokemusta tarvike DPF-suodattimista?
OT: Samaa mieltä vilkku- ym. sääntelystä.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostKesti alle 10tkm e91 m47 koneisessa biilissä... Sen kummemmin en tutkinut oli joku estänyt polton mutta puukotettiin koko paska auki ja softattiin, nyt pelaa ainaskiVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View PostKiinnostaisi myös, että viittikö sitä DPF:ää puukottaa vai eisigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Toimivaa ei kannata turhaan rikkoa.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Eikös tuo nyt ole selvä asia että jos haluavat tuota valvoa niin savumittarilla sen näkee onko pönttö paikallaan/ehjä. Ihmettelisin jos ei ikinä tule mitään valvontaa? Mitäs sitten tehdään kun on pönttö tyhjä, itketään että ei sitä pitänyt valvoa? Poistoa myyviä firmoja varmaan harmittaa kun ehjän pöntön poistanut asiakas soittelee perään kun on annettu varma tieto ettei niitä testata.
Vihaan noita pönttöjä yhtä paljon kuin kaikki muutkin mutta kyllähän te tiedätte että trafi voi tehdä mitä vaan.
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostEikös tuo nyt ole selvä asia että jos haluavat tuota valvoa niin savumittarilla sen näkee onko pönttö paikallaan/ehjä. Ihmettelisin jos ei ikinä tule mitään valvontaa? Mitäs sitten tehdään kun on pönttö tyhjä, itketään että ei sitä pitänyt valvoa? Poistoa myyviä firmoja varmaan harmittaa kun ehjän pöntön poistanut asiakas soittelee perään kun on annettu varma tieto ettei niitä testata.
Vihaan noita pönttöjä yhtä paljon kuin kaikki muutkin mutta kyllähän te tiedätte että trafi voi tehdä mitä vaan.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment