Ok, eli tietoja jaetaan mutta silloin kun gdpr tuli niin se kielsi tietojen luovuttamisen kolmansille osapuolille, eli edellisten omistajien teettämien hommien tietoja ei uudelle omistajalle saa luovuttaa ilman henkilökohtaista suostumusta… tai näin mä sen silloin ymmärsin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottoripyöristä keskustelua II
Collapse
X
-
Originally posted by naikou View PostOk, eli tietoja jaetaan mutta silloin kun gdpr tuli niin se kielsi tietojen luovuttamisen kolmansille osapuolille, eli edellisten omistajien teettämien hommien tietoja ei uudelle omistajalle saa luovuttaa ilman henkilökohtaista suostumusta… tai näin mä sen silloin ymmärsin
Mutta itse mopoihin liittyen. Itsellä olisi ajankohtaista renkaiden uusinta ja vahva valinta näillä näkymin on Michelin Road6GT... onko muita järkeviä vaihtoehtoja markkinoilla. Nykyiset Road5set on pyörineet alla noin 15tkm joten kestonsa puolesta Michelinit vaikuttais ainakin olevan hyvät.Last edited by jani; 04-07-2023, 10:16.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostMutta itse mopoihin liittyen. Itsellä olisi ajankohtaista renkaiden uusinta ja vahva valinta näillä näkymin on Michelin Road6GT... onko muita järkeviä vaihtoehtoja markkinoilla. Nykyiset Road5set on pyörineet alla noin 15tkm joten kestonsa puolesta Michelinit vaikuttais ainakin olevan hyvät.
Mulla oli kaksi sarjaa Roadtec 01:siä joilla pääsi n.9000km/setti.
Edessä oli vielä pintaa jäljellä ehkä 30% kun takanen ajatti varikolle.
Road 5:lla pääsin n.12tkm. Kuluivat tasatahtiin.
Nyt alla Road 6, 100km ajettu.G05 X5 45e
KM9 ///M1000XR
Ex:
F10 ///M5
K49 S1000XR
E90 ///M3
E46 ///M3
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostMutta itse mopoihin liittyen. Itsellä olisi ajankohtaista renkaiden uusinta ja vahva valinta näillä näkymin on Michelin Road6GT... onko muita järkeviä vaihtoehtoja markkinoilla. Nykyiset Road5set on pyörineet alla noin 15tkm joten kestonsa puolesta Michelinit vaikuttais ainakin olevan hyvät.#Ilmastoahdistus
Comment
-
-
Eipä tullut katsottua, olisiko kypärä-topiccia. Mutta siis Shoei NRX 2 harkinnassa yli-ikäisten päivitykseksi. Ovaalipollaan sopiva hakusessa ja tietty sovittamalla selviää - ajattelin vaan, että jos joku on aihetta funtsinut ja toteuttanut, niin mikäli muita saman laatutason kypäriä sovitellut, kiinnostaisi kaikki info.
Ominaisuudet hakusessa: D-ring lukitus, toimii yli 200km/h vauhdissa nakuprätkällä, umpi (ei siis avattava lärviosa), ei tarvitse olla sun visoria, mutta helposti vaihdettava visiiri, pin lock ja se ovaalinuppiselle sopivuus.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Mun pitkän malliseen päähän tuntuu sopivan vain Arain kypärät, ne jotka ovat heidän ovaalia muotoa. Mitään pahaa sanottavaa niistä ei ole, hiljaisimpia eivät ole mutta itse käytän tulppia aina jos ajaa hiukankaan pidempää siivua.Tällä hetkellä: F20 120d M-Sport, i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Originally posted by kooma View PostMun pitkän malliseen päähän tuntuu sopivan vain Arain kypärät, ne jotka ovat heidän ovaalia muotoa. Mitään pahaa sanottavaa niistä ei ole, hiljaisimpia eivät ole mutta itse käytän tulppia aina jos ajaa hiukankaan pidempää siivua.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostEipä tullut katsottua, olisiko kypärä-topiccia. Mutta siis Shoei NRX 2 harkinnassa yli-ikäisten päivitykseksi. Ovaalipollaan sopiva hakusessa ja tietty sovittamalla selviää - ajattelin vaan, että jos joku on aihetta funtsinut ja toteuttanut, niin mikäli muita saman laatutason kypäriä sovitellut, kiinnostaisi kaikki info.
Ominaisuudet hakusessa: D-ring lukitus, toimii yli 200km/h vauhdissa nakuprätkällä, umpi (ei siis avattava lärviosa), ei tarvitse olla sun visoria, mutta helposti vaihdettava visiiri, pin lock ja se ovaalinuppiselle sopivuus.
Muita merkkejä koittanut mm. Schubert, Arai, AGV jne mutta yksikään ei omaan päähän ole yhtä hyvä.Last edited by JarppiR; 28-09-2023, 23:38.BMW 325i E91 LCI "330i" -09
BMW 530i E39 M-Sport -01
Alfa Romeo GT 3.2 -05
Comment
-
-
Originally posted by Messier View PostNyt on M1000XR Competition paketilla tilauksessa. 201hv 14500rpm, pitkä talvi edessä...
Comment
-
-
Originally posted by Phaedrus View Post
Sitä ehtii talven aikana yhden jos toisenkin videon katsoa... Sinulla ei M1000 R tai RR ollut harkittavana? Ison Gessun uusi malli tuli tällä viikolla Suomeen. Jos säät lämpenevät hieman niin voisi ehtiä vielä koeajolle.
R oli vakavasti harkinnassa kun ///M esiteltiin. Mutta liian etupyörä painoinen geometria ja jyrkkä ajoasento ei niin houkutellut että olisi ostohousuja tarvinnut.
Pienemmät tiethän on niin täynnä reikää, röykkyä, halkeamia ja paikkauksenpaikkausta että liian etupyörä painotteinen pyörä on hankala. XR ei niin noista välitä, antaa vaan hanaa niin kyllä se siitä tasoittuu. Omat ajopäivät on yleensä 10-12h. vetoja, joten liian raskas ajettava pyörä ei saa olla.G05 X5 45e
KM9 ///M1000XR
Ex:
F10 ///M5
K49 S1000XR
E90 ///M3
E46 ///M3
Comment
-
Comment